Muita kuulumisia

Mäntyomena

Puuhakas puhuja
Ajattelin, että luon tänne tällaisenkin ketjun, jossa voi ilmoittaa muista asioista, joiden ajattelee ehkä kiinnostavan toisia ryhmäläisiä, mutta jotka eivät varsinaisesti liity raskauteen.

Oma lehmäkin oli tämän ketjun luomisen kanssa ojassa. Halusin ilmoittaa, että lähden huomenna tämän sisälläni olevan ihmisenalun iskän kanssa (mahdollisesti romanttiselle) syyslomareissulle ja palaan tänne takaisin heilumaan varmaankin vasta ensi viikon keskiviikkona. En tiedä olisiko kukaan edes huomannut, että olen poissa. Mutta siltä varalta, jos ihmettelette mihin hävisin, niin palaan kyllä.

Eikun siis kertomaan omia ilmoitusasioita :happy:
 
Ihanaa, romanttista lomaa teille! Tekee hyvää irtautua hetkeksi mietteistä jos vaan pystyy.
 
Kiitos :) Varattiin matka jo ennen, kuin tiedettiin koko jutusta, mutta nyt tästä tulee samalla yhteinen asian juhlistamistilaisuus :)
 
Mukavaa ja romanttista matkaa teille!:)

Meille tulee ystäviä kylään viikonloppuna. Punaviinin ystäviä. Osaatteko suositella mikä olis hyvä alkoholiton punaviini josta voisin itselleni salaa kaataa lasiin?:)
 
Kiitos :)

Voisin itsekin ottaa vastaan alkoholittomia viinisuosituksia. Meilläkin on ystäväpiirissä paljon viinin litkijöitä, joita varmasti ihmetyttäisi se, jos mulla alkaa yhtäkkiä olla joka viikonloppu "töitä sunnuntai-aamuna", kuten viime lauantaina valehtelin :grin
 
Mulla on kanssa vähän sama ongelma. Ensi viikolla on tulossa kaveri kylään, jonka kanssa on sitten saunassa ruukattu ottaa muutama saunajuoma. En haluaisi vielä kertoa raskaudesta kenellekään. Lisäksi luulen, että hän kyllä huomaa jos juon jotakin alkoholitonta, kun normaalisti molemmilla on hyvin sama maku saunajuomien suhteen. Pitää kai yrittää pelata paha olo, ei tee mieli -kortti ensin ja jos ei auta niin sitten vaan tunnustaa :rolleyes:
 
naskali: tyhjennä siideri/kalja/lonkero pullo ja kaada etukäteen tilalle alkoholitonta mallia. Läpi on täällä mennyt neljän raskauden piilottelut. :)

Itsellä 4. tulossa ja laskettuaika 31.5.2016 eli kovasti koen kuuluvani tänne kesäkuisiin. :)
 
Aaaa, onpa hyvä idea!! Tuota täytyykin kokeilla, kiitos! :happy: Täytyy vaan olla aina ensimmäisenä ryysimässä jääkaapille, että minä voin hakea uudet :grin
 
Mukavaa reissua mäntyomena!

Kävin tänään ostamassa talvikengät esikoiselle ja on tuo koon kanssa pähkäily aina yhtä hankalaa. Kengän pitäisi mennä ainakin 6kk ja parhaassa tapauksessa villasukan kanssa.
 
Ihanaa reissua Mäntyomena! :)

Minun piti kisata koiran kanssa tänään agilitykisoissa, mutta olo on niin huono että jouduin perumaan osallistumisen :sad001 Harmittaa, kun ollaan nyt oltu pitkästä aikaa molemmat hyvässä vireessä, mutta nyt en vaan pysty juoksemaan :sad001
 
Mukavaa reissua mäntyomena :)

Mulla on taas hirveä sisutusvimma! Haluaisin uuden divaanisohvan ja verhoja jajaja. Haluisin vaan kaikkea uutta ja ihanaa :p
Suunniteltiin miehen kanssa meidän tulevaa taloa. Aiotaan siis rakennuttaa kunhan vaan joutaa :grinen millään jaksaisi odottaa! Pitää siis odottaa ainakin sen 5-15kk....ja keittiötä oon eniten suunnitellut. Yllätys :grin

Äsken käytiin muuten ukon kanssa saunassa, ja kyllä teki lämmin sauna hyvää! Mua siis paleltaa koko ajan niin auttoi edes hetkeksi. Nyt oon kyllä ihan rentona ja puhki :happy:
Mukavaa ajatella välillä muuta kuin vauvajuttuja, ja olla vaan. Ukko lupas vielä hieroa mun niskaa ja selkää illalla:Heartred
 
Täällä olisi hinku jo päästä laittamaan vauvalle huonetta! Mutta sen verran realisti kyllä olen, että remppahommat saa odottaa tilanteen varmistusta. Mieskin eilen totesi, että jos odotettaisiin sinne rakenneultraan asti. Selviäisi sitten (ainakin toivottavasti) kumpi meille on tulossa. Itse en kyllä ajatellut lähteä vaaleansininen/vaaleanpunainen linjalle vaikka sukupuoli selviäisikin, mutta onhan tässä oikeasti vielä aikaa odotella.

Onneksi oltiin suunniteltu jo keväällä, että remppaillaan muuten meidän taloa. Pääseepähän johonkin käyttämään tätä vimmaansa :grin
 
Täällä kans hirmuinen sisustusvimma! :D Meidän "vierashuone" on tällä hetkellä kunnon romuvarasto ja aikanaan siitä tulee vauvan huone. Toisaalta en tiiä tartteeko se vauva ekaan vuoteen omaa huonetta, kun kuitenkin nukkuu meidän makkarissa. :)

Oon jo katellu sisustustarroja, mattoja, vaatekaappeja, verhoja ym. :D Huonetta pitää joka tapauksessa vähän siistiä, koska jonnekkin pitää esim. isovanhemmat (jotka asuu kauempana) majoittaa :)
 
Mä oon tässä viikon sisällä plussan saatuani maalannut yhden seinän ja kääntänyt olohuoneen kalusteet toisinpäin , mikä sisustusvimma :wink
 
Mä innostun kans maalaamaan kaappia, olis ainakin neljä huonekalua maalattavana ja aina oon vitkutellu aloittamista, mikälie innostus tuli täälläkin. :grin
 
Sisustusvimma on kova mullakin, mutta rahoitus puuttuu :D Muutenkin kun talo on yli 100 vuotta vanha, niin sitä laittamista olis enemmänkin. Lastenhuone olisi maalattava seuraavaksi, mutta se saa toistaiseksi vielä odottaa.
 
Takaisin
Top