Muita blogaavia marrasmasuja?

Sania

Jostain jotain jo tietävä
Onko teillä muilla blogeja? Olisi kiva tutustua niihin jos on :)
Itse aloitin omani ihan vasta, eikä se ole varsinainen odotusblogi mutta kun on päiväkirja-blogista kyse niin automaattisesti myös odotuksesta tulee kirjoiteltua.

Käykää kurkkaamassa jos kiinnostaa: http://minityyppi.blogspot.fi/
 
Mulla kans :) Mutta kirjoittelen milloin mistäkin, nyt tietysti odotuksesta myös.
Osoitteen pitäisi näkyä tuossa alla.
 
Multakin löytyy mutta sen päivittäminen on jäänyt kaikkien muiden kiireiden jalkoihin, ei siellä taida olla kuin yksi päivitys :/ Pitäisi varmaan ryhdistäytyä :) En taida kehdata julkistaa osoitetta ennenkun käyn vähän laittamassa tietoja ajantasalle :DD
 
Sania, sun blogi on aivan ihana! <3 Kirjoitat niin aidon rehellisesti ja kauniisti. Tulin niin hyvälle mielelle ja aivan herkistyin lukiessani tuota "Mitä olen nyt"-postausta. Olen itsekin harkinnut blogia, kun jotenkin tuntuu, että sitten tulisi kirjoitettua enemmän kuin mitä tulee kirjoitettua paperille (ja sitten olisi tämä ainutlaatuinen aika tallennettuna johonkin), mutta kun... Toisaalta olisi kiva kuulla kommentteja, mutta toisaalta ahdistaa se, että kuka vain voisi lukea mietteitäni.
 
Voi kiitos tuhannesti Lejon! Tuli superhyvä mieli kommentistasi <3
Totta, itsekin olen miettinyt tuota kun ihan kuka vain voi käydä lukemassa mutta toisaalta sitten olen ajatellut että no, mitäpä tuosta. Lukee jos kiinnostaa :) 

Itsekin kyllä käsin kirjoitan ahkerasti (odotuspäiväkirjakin mulla on erikseen) mutta tosiaan paljon enemmän tulee kirjoitettua koneella kun se on kuitenkin sen verran nopeampaa.
Kiitos vielä tosiaan ihanasta päivän piristyksestä! :)
 
Olipa ihana huomata, kun teistä kaksi oli jo liittyny lukijoiksi :). Yritän ahkerammin päivitellä tästä eteenpäin :D.
 
Takaisin
Top