Mua ärsyttää...

Tema

Kommentoinnin ninja
Lokamammat 2016
Kaikkia ärsyttää joskus. Itse ärsyynnyn huomattavasti helpommin raskaana ollessani. Mikä sua nyppii?
 
Just nyt ärsyttää asiakkaat jotka ei tiedä mitä ne haluaa. Hohhoijaa, järki lähtee.
 
Tänään nyppi tää sotku mikä kotona töistä tullessa odotti.
Ja ensi viikko ollaan töissä, isommat lapset kotona sotkemassa... ;D
 
Olen iltapäiväkerhossa töissä ja ottaa päähän lasten huutaminen! Vaikka olis vaan 2 lasta huoneessa ja istuvat saman pöydän ääressä pitää keskustellessa huutaa. En tajuu... Ja sit jos samassa huoneessa onkin 10 lasta leikkimässä on meteli aivan mieletön! Olen jo todennut että turha yrittää saada heitä hiljaisemmaksi... parempi vain itse poistua huoneesta. :D
 
Rakas mieheni istuu bussissa vieressäni ja alkaa kovaäänisesti rouskuttaa pähkinöitä. Argh. Teki mieli nousta ja istua toiseen päähän bussia mut ku olin ikkunan puolella ni en jaksanut......
 
Ärsyttää, kun mies ei ymmärrä mun väsymystä. Vois siivota sen sijaan, että vetää superjumppia itsekseen kotosalla ja kommentoi, että tekis hyvää sullekki. Kiva tällainen ketju! :D
 
...kun töissä on aina joko liian kiire tai liian hiljaista. Jalat alkaa särkee molemmista. Onneks huomenna on vapaa!
 
Oon ollut tosi ärsyyntynyt siitä, ettei mies oo viime aikoina tehnyt kotona mitään (ainakaan minun mielestäni). Eilen oli ihana tulla kotiin, kun oli kaikki paikat puunattu. Oli tuonut pikkuveljensä siivoamaan...
 
Siis ihan kaikki.... Nyt on pari päivää ollut sellainen myrsky meneillään, että huh huh. Sekä mies että valitettavasti myös esikoinen ovat saaneet osuutensa. Nää hormonit ei vaan sovi mulle. Toivottavasti menee ohi.

Ekan lapsen kohdalla tuntui just tolta, että miksi nää viikot ei kulu. Nyt tuntuu, että lokakuu on tosi pian. Tietysti tämä alku on stressaavaa aikaa, mutta ei kannata murehtia mistään, mille ei oikein voi mitään tehdä.
 
Mä oon myös äksyillyt lapselle. :sad001 Kyllä ottaa päähän olla niin hormoniensa armoilla, että kiukuttelee pikkulapselle! Pitää yrittää hillitä itsensä vielä paremmin. Toivon totisesti näiden suurimpien ailahtelujen menevän nopeasti ohi! :smiley-angelic008
 
Mua ärsytti tänään autolla ajaessa perseessä roikkuvat kuskit. Keli oli huono; luminen ja liukas ja silti oli perseessä kiinni auto. En ymmärrä miks ne ei voi pitää väliä jos näkee, ettei oo mitään mahdollisuuksia ohittaa isolla tiellä.

Siinä kiroillessa leikittelin ajatuksella että mitä jos vähän painais jarrua, niin vaan et takana oleva tajuis pitää turvaväliä...ja sitten näinkin jo ilta-sanomien lööpin: Nainen aiheutti kolarin lukkojarrutuksella, syyttää raskaushormooneja... siinä se loppumatka sitten menikin kun mietin mitä kaikkea sitä saattais tehdä jos hormoonit jylläis pikkusen ees kovempaa. Tulisko musta (tai jostain teistä kanssasisarista) semmoinen naispuolinen raskaana oleva Dexter?

Ja en todellakaan, missään tapauksessa, tekis tuollaista temppua - muuta kuin mielen syvissä syövereissä. Syytän hormooneja. :D
 
Mulla on yksi ystävä joka on nyt kuukauden kahden aikana kiukutellut mulle ja vastannut todella tympeästi viesteihin. Pari kertaa olen meinannut kysyä mistä on kyse, mutta en jaksaisi alkaa mitään arvailuleikkejä, kun en saa suoraa vastausta kuitenkaan. Tämä siis ärsyttää!
 
Mä oon kyl kiukkuillu ihan kunnolla ja kerran miehelle huutanu pää punaisena. Tänään taas mentiin itkun puolelle, kun koko illan sai töissä kuunnella nuorten haistattelua ja haukkumista... onneks pystyin pidättelemään itkua viimeiseen asti ja aloin itkeä vasta bussipysäkillä. Siitä ne nuoret olis vaan ottanu bensaa liekkeihin...
 
Takaisin
Top