Montako lasta haluaisit?

Mä haluaisin 2 omaa lasta, ja 1 adoptiolapsen. Oon miettinyt että ensimmäinen lapsi joka tulee, olis oma. Sen jälkeen joskus 20-25 vuotiaana adoptiolapsi, ja sen jälkeen vielä oma. Tai sit riittäisi vaan 1 oma ja 1 adoptio [emoji39] adoptiolapsen haluan että olis tyttö, koska rakastan niin paljon niitä niiden hiuksia ja ne on niiiin söpöjä pikku mulaattilapsia että sydän sulaa[emoji7]

Itsekin usein on ollut mielessä adoptio mutta sitten tuli omat lapset. Olen miettinyt samaa että 2 biologista ja 1 adoptoitu, mutta jotenkin tuntuu itsekkäältä mennä adoptiojonoihin kun on omia lapsia ja monella adoptiota haluavalla ei ketään. Itsellä se motivaatio on kodittoman lapsen auttaminen, joten ajatus on kypsynyt esim Pelastakaa lapset -tukiperheeksi lähtemiseen tms kun lapset ovat vähän isompia.
 
Itselläni taitaa olla lähinnä tunnepohjaista tämä lapsilukutoive. Yhden kanssa on vielä tyhjä syli ja kyllä tähän perheeseen vielä lapsia mahtuu. Neljä taas tuntuu (tällä hetkellä) liian paljolta meidän perheeseen.
 
Ollaan miehen kanssa puhuttu että kaksi olis passeli määrä..
Mahtuu viel hyvin tavan autoon ja ja

Mutta jos kolmas haluaisi joskis tulla niin ei se maailmanloppu olisi :)

Itse olen alkanut salaa haaveileen maatilasta ja isosta katraasta lapsia mutten ole uskaltanu miehelle viel sanoa
 
Kun tämän yhden sais kantaa loppuun saakka ja pungettua turvallisesti ulos.
Toista ei varmastikaan saada, tulee ikäkin vastaan ja kun ei luomuna onnistu vaan lääketieteen avulla.
 
Haaveilin aina kolmesta lapsesta ja kaksi meillä on. Kolmas on ollut paljon mielessä enkä oikeastaan tiedä haluaisinko vielä yhden lapsen vai en. Näiden kahden kanssa elämä alkaa olla jo helpompaa ja mietityttää jaksaisiko aloittaa taas alusta. Toisaalta olisi ihanaa vielä saada vauva.
 
Takaisin
Top