Monikko odottajat

Meillä on mono-di raskaus. Näin ainakin kaikki lääkärit ovat sanoneet :)
Kokoeroa meillä eilen oli 160g ja tästä ollaan kokoajan seurannassa syndrooman takia. Ainoa viite mikä viittaisi syndroomaan on tuo painoero, mutta kaikki muuten kunnossa eikä muita viitteitä tähän ole onneks ollut, joten lääkärit ovat sanoneet että ei tarvitse olla huolissaan.
Toivotaan että säilyy näin loppuun saakka ja kasvavat omilla käyrillään. Viikkoja nyt siis 25+3.

Paljon sulla oli viikkoja kasassa? :)


Mulla tänään viikkoja 25+5. Ja puoltoist viikkoa sitten tosiaan ultrassa A oli liki 900g ja B liki 700g. :) Kumpaa sukupuolta he olivatkaan?
 
Mulla tänään viikkoja 25+5. Ja puoltoist viikkoa sitten tosiaan ultrassa A oli liki 900g ja B liki 700g. :) Kumpaa sukupuolta he olivatkaan?

Meillä oli eilen ultrassa A vähän alle 800 ja B vähän yli 600. Molemmat kasvavat kuitenkin tasaisesti :)
Meillä on vilkkaat pojat tulossa :Heartred oliko teillä sukupuolet tiedossa? :)
 
Meillä oli eilen ultrassa A vähän alle 800 ja B vähän yli 600. Molemmat kasvavat kuitenkin tasaisesti :)
Meillä on vilkkaat pojat tulossa :Heartred oliko teillä sukupuolet tiedossa? :)


Oi että:Heartred Minäkin olin niiiiiiiin varma että meille tulossa kaksospojat mutta näillä näkymin ovat molemmat tyttöjä :) Vilkkaita masuasukkeja nämäkin niinkuin isoveljensäkin aikoinaan. Kumma kyllä sitten ulkopuolella oli kyllä aivan toista maata ja on edelleen
 
Tuttavani sai kaksosia odottaessa 4D ultran naistenklinikalla tarkistuskäynnillä kuvan kera joka maksoi perus poliklinikkamaksun verran :)
Mulla on kyl katsottu 4D:llä, mut esikoinen haluaa kovasti ultraan katsomaan siskoja, eikä MKS:ssa saa lapsia ottaa mukaan. Kuvat oli surkeita ru:ssa, eikä sen jälkeen ole käynneiltä mukaan saanut kuvia. Myös sen muistitikun kuvauksen vuoksi haluan muistoksi mennä. Etenkin, kun aiemmissa ole ollut mahdollisuutta. Nyt teen kaiken, mitä olen halunnut tehdä. Ja saadaan vielä tytön kanssa laatuaikaa kaksin. Monta kärpästä yhdellä iskulla.

Seuraava ultra polilla on rv 27+6 ja tuo 4D on rv 26+3.
 
Oi että:Heartred Minäkin olin niiiiiiiin varma että meille tulossa kaksospojat mutta näillä näkymin ovat molemmat tyttöjä :) Vilkkaita masuasukkeja nämäkin niinkuin isoveljensäkin aikoinaan. Kumma kyllä sitten ulkopuolella oli kyllä aivan toista maata ja on edelleen

Ihanaa tyttöjä! :Heartred mulla oli alussa ihan poikafiilis. Sitten kun kuulin kaksosista, niin ajattelin että varmasti tyttö ja poika. No se tunne ei osunut oikeaan, kun molemmat poitsut esittelivät sukukalleuksiaan ultrassa :D
Ihanaa vain että liikettä piisaa, kun möyryävät. Katsotaan miten käy kun ulkopuolelle pääsee, että miten vilkkaita ihanuuksia me saadaan :)

Ootko muuten mistä päin?
 
Ihanaa tyttöjä! :Heartred mulla oli alussa ihan poikafiilis. Sitten kun kuulin kaksosista, niin ajattelin että varmasti tyttö ja poika. No se tunne ei osunut oikeaan, kun molemmat poitsut esittelivät sukukalleuksiaan ultrassa :D
Ihanaa vain että liikettä piisaa, kun möyryävät. Katsotaan miten käy kun ulkopuolelle pääsee, että miten vilkkaita ihanuuksia me saadaan :)

Ootko muuten mistä päin?

Turun seudulta vielä muutaman kk:n. Muutto edessä synnytyksen jälkeen.:)
 
Ei mulla vaan ole nämä harjoitussupistukset muuta kuin vähän rauhoittuneet...taas koko yön supisteli. Lepään paljon ja juon mutta kun näitä tulee levossakin ihan yhtä lailla. Voi hemmetti sentään, tällaistako tämä on loppuajan....näitä tulee joku kolme tunnissa kun keskiviikkona tuli 9 tunnissa.

Kait mä menen taas vaan muutaman päivän sisällä polille.... Tiedän että harjotussupparit ovat normaaleja mutta missä määrin???
 
Ei mulla vaan ole nämä harjoitussupistukset muuta kuin vähän rauhoittuneet...taas koko yön supisteli. Lepään paljon ja juon mutta kun näitä tulee levossakin ihan yhtä lailla. Voi hemmetti sentään, tällaistako tämä on loppuajan....näitä tulee joku kolme tunnissa kun keskiviikkona tuli 9 tunnissa.

Kait mä menen taas vaan muutaman päivän sisällä polille.... Tiedän että harjotussupparit ovat normaaleja mutta missä määrin???

Miten siellä jaksetaan? Vieläkö supparit jatkuu? :sad001
 
Miten siellä jaksetaan? Vieläkö supparit jatkuu? :sad001


Täytyy koputtaa puuta *kopkop* mutta tänään päivällä huomasin että ovat aamusta rauhoittuneet normaaleiksi. Eli päivittäin tulee useita mutta ei enää useita tunnissa eikä niin voimakkaita:) Voiko olla että tuo helle vaikutti noinkin paljon asiaan...(?) Testailin huvikseni uutta kuumemittaria tuossa helteellä ja ruumiinlämpöni oli 37,2 (ulkona 28)ja nyt tänään 36,9 (ulkona 17)...


Nyt minulla on muuten sentilleen samankokoinen maha kuin esikoisesta viikolla 40+5, hahaha :D :D

Oliko sinulla muuten Flowery ennestään lapsia vai odotteletko ensimmäisiä? :)
 
Mahtava kuulla, että olo ja supparit helpottunut. Kyllähän nuo kelit voi varmaan jotenkin vaikuttaa, kun miettii miten paljon kuumuus vaikuttaa kroppaan. Itse oon juonut kuumalla vettä kuin mikäkin ja tuntuu että lisää menis edelleen :D ja eihän täs kuumuudessa oo mitään jaksanut tehdä.

Kokoa alkaa täälläkin olemaan, mutta ei oo vertailupohjaa, kun on tosiaan esikoiset kyseessä. Miehellä on ennestään lapsia :)
 
Me olimme tänään koko perhe kesän ensimmäisissä ja viimeisissä juhlissa. Vähän jännitti että rupeeko supistelemaan kun joutuu istumaan/seisomaan kauan. Kaikki meni onneksi suht hyvin ja nyt tästä alkaen kalenteri näyttää pelkkää tyhjää, enää ei ole tänä kesänä mitään "velvollisuuksia". Huh!

Harmittaa kun heinäkuussa olisi kahdetkin häät edessä mutta taitaa olla ihan mahdottomuus osallistua...olisin viikoilla 34+0 ja 36+0....
 
Edelleen se B on niin rauhallinen, etten ole erottanut kuin yhdet liikkeet. Alkaa jo huolestuttaa. Soittelen aamukahvin jälkeen synnärille, jos vois oman mielenrauhan vuoksi käydä tarkistuttaa tilanteen
 
Oli onneksi. Ne on molemmat poikittain, alhaalla päät vastakkain ja molempien jalat oikeella kyljen tuntumassa.

Helpotus oli suuri, kun molemmilla kaikki hyvin. Ei mittailtu, koska pe oon menossa 4D ultraan.


Luojan kiitos että kaikki hyvin:Heartred Minulla myös B vauva hieman rauhallisempi tai sitten se vain tuntuu siltä koska A vauva kasvaa enemmän tuossa edessä raivotarjonnassa ja B enemmän kyljen/selän puolella perätilassa....
 
Eilen Naistenklinikan päivystyksessä käytyä katsoin seinällä olevaa synnytystilastotaulua tajuten kuinka harvinainen mamsun kolmoset ovatkaan kun viime vuonna siellä ei ole syntynyt lainkaan kolmosia vaikka Naistenklinikka onkin erikoistunut monikkoraskauksien hoidossa, tsemppiä kolmosodotukseen :)
 
Ultrakuulumisia:

Olin tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin vaikka jännitti koska olen touhunnut vaikka ja mitä. Ihanaa kun on taas ollut vähän edes voimia:Heartred Harkkasupistuksia ollut päivittäin mutta ei onneksi säännöllisesti tai mitenkään huolestuttavan paljon.

Molemmat vauvat noin 1100 g ja siinä kun lääkäri niitä tutki niin näin, että A vauva on 100% varmuudella tyttö ja B vauvasta näkyi selkeästi kasvot edestäpäin,on kyllä ihan isoveljensä näköinen. Sydän sulaa.

Seuraava ultra menee 2-3 viikon päähän, vielä ei ole päivämäärä tiedossa.

Mites muilla?:)
 
Takaisin
Top