Monesko yrityskerta oli kun tärppäsi?

Monesko yk plussasit?

  • Yk 1

    Äänet: 60 29.0%
  • Yk 2-5

    Äänet: 69 33.3%
  • Yk 6

    Äänet: 12 5.8%
  • Yk 7-11

    Äänet: 27 13.0%
  • Yk 12

    Äänet: 4 1.9%
  • Yk 13-18

    Äänet: 16 7.7%
  • Yk 19-23

    Äänet: 4 1.9%
  • Yk 24 tai myöhemmin

    Äänet: 23 11.1%

  • Kaikki äänestäjät
    207
Varmaan 200., olin tosin lopettanut yrittämisen jo kymmenen vuotta aiemmin ja päättänyt tyytyä lapsettoman elämään.
 
1 v 7 kk kesti, en tiedä kauanko olisi kestänyt ilman onnistunutta IVF:n tuoresiirtoa vai olisiko onnistunut ikinä ilman sitä...
 
Yk1 mikä oli kyllä äärimmäisen positiivinen yllätys. Olin varautunut jo iän puolesta siihen, että menee pitkään jos sittenkään.
 
Yritin vähän reilu vuoden. Yrityskiertoja en laskenut ainakaan loppuvaiheessa, mutta varmaan 12 tai 13. Kiertoni on/oli sen verran pitkiä että en usko yli kolmeatoista olleen.
 
Vastasin yli 24 ,vaikka vähän alle kaksi vuotta siinä meni. Kiertoni on lyhyt, n.24-26

Toisen ICSI- hoidon tuoresiirto toi lopulta plussan. Nyt mennään rv 8+5 :)
 
Ensimmäinen tärppäsi toisesta kierrosta, meni kesken rv 6 ja tämänhetkinen raskaus tärppäsi 6kk sen jälkeen.
 
Ensimmäinen raskaus alkoi yk8. Nyt toisen yrittämisen yk1 juuri pyörähtänyt käyntiin :nailbiting:
 
Lopetin pillereiden käytön tammikuussa, kun oltiin päätetty yrittää. Oletettiin, että menee vuosia, että tulee raskaaksi. Meni kuukausi, ja olin raskaana. :nailbiting: Onneksi olen aina huolehtinut ehkäisystä, hullusti olisi käynyt muuten.
 
Esikoinen yk 9. Tämä yk 1. En olisi uskonut jälkimmäistä iän ja terveydellisten seikkojen vuoksi. Ruokavalio yms. oli kyllä kohdillaan tässä mutta silti...
 
Takaisin
Top