Monennesta kierrosta tulit raskaaksi

Ei yritetty. Päätettiin, että esikoinen saa tulla, jos on tullakseen. Eletään tällä hetkellä kaukosuhteessa, että senkin takia oli mahdotonta yrittämällä yrittää raskautua. Näemme yleensä vain viikonloppuisin pe-su. Mutta nyt pääsiäisen aikoihin mies pääsi tulemaan luokseni jo torstaina, ja silloin minulla olikin ovulaatio. :wink

En olisi ikinä uskonut, että raskaudun näin nopeasti. :smiley-bounce012
 
Meillä tärppäsi yk9. Tosin pikku kakkosta ollaan toivottu jo pari kuukautta esikoisen syntymästä, mutta kierron käynnistyminen antoi odotuttaa itseään vuoden verran :D
Yk7 plussasin, mutta jäi kemialliseksi. Jospa nyt sitten pieni pysyisi kyydissä :)

Esikoinen tarttui mukaan aikanaan yk1, niin onhan tässä ollut vähän sulateltavaa, kun ei pian toinen tullutkaan.
 
Pillereitä söin putkeen useamman vuoden. Minipillerit kun jätettiin, alkoivat kuukautiset jo 19 päivän päästä pillereiden jätöstä. Seuraavassa eli ensimmäisessä luonnonkierrossa harrastimme seksiä vain tasan 14. päivänä alkaneista kuukautisista ja siitä tärppäsi :Heartred
 
Periaatteessa ensimmäisestä sen jälkeen, kun oli lääkärin kanssa sovittu, että yritetään puoli vuotta ja sitten veitsen alle ja mahdollisesti munasarjat lähtevät operaatiossa pois tai kudosta jää minimaalisesti jäljelle. Mulla siis kystia, jotka aiheuttavat todella kovia kipuja eivätkä ole itsestään häviävää laatua.
”Yritetty” oli muutama kuukausi sitä ennen.
 
Tämä on minun toinen raskaus. Ensimmäinen tarttu 2 kierrosta niin että nähtiin miehen kanssa vain joka toinen viikonloppu. Eli melkoinen täsmäisku oli. Yllätyttiin molemmat... Positiivisesti. Meni kesken vko 9+0 lokakuussa. Ja nyt näytti plussaa yk 5-6 miten sen nyt laskee.
 
Takaisin
Top