Monelta heräsit tänään?

Reilu tunnin olen jo pyörinyt, taapero herätti ja mies hoitaa, joten vielä saisi nukkua, mutta ei uni enää tule vaikka väsyttää. :meh:
 
Ensin viideltä kun lapsi halusi vessaan (eikä olisi halunnut jatkaa unia), sitten seitsemältä herätyskelloon. Tuupin tässä vaiheessa miehen hereille ja kysyin voisiko hän viedä lapsen tänään hoitoon. Sitten kun lapsi oli lopettanut huutamisen jatkoin unia ja seuraavaksi kello oli 10. Eli viideltä, seitsemältä ja kymmeneltä.
 
Tänään heräsin ekan kerran klo 7 selailin tunnin puhelinta ja nukahdin uudestaan ja sitten heräsin vasta 10 :D
 
Viideltä. :grin Mies sanoi heräävänsä ennen minua, mutta kun meidän kuopus heräsi viideltä ja huuteli äitiä, eikä mies herännyt huuteluun, niin päätin itse herätä. Oon jo niin tottunut näihin klo 5 herätyksiin, etten osaisi varmaan kauhean myöhempään nukkua. :grin
 
Joskus vähän ennen 8 ko lapset kömpi meiän sänkyyn ja halusivat katsoa lastenohjelmia.
 
8.19, mutta poika menikin nukkumaan vasta 22.30 ja mäkin nukahdin siihen lattialle. Siitä kömmin sitten puolilta öin nukkumaan.
 
Takaisin
Top