Moi.. Haluaisin kipeästi apuaa...

Kaidi

Silmät suurina ihmettelijä
Me ollaan miehen kanssa yritetty vauvaa yli vuoden eikä oo tärpänny.. Ottaa pattiin ku kaverit tulee raskaaks ja mä en.. Vaikka mul ei oo todettu lapsettomuutta eikä miehellä.. Kaveri jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaks.. Vähä mua ottaa pattiin ja hän itse haluaa pitää miestä itsellä kii.. 23.8.09 oli mul menkat ja ku tein ekan testin näyttii negaa ja toika haaleta plussaa mut sit alkoi menkat eli 22.9.09 ja näyttii vie plussaa sen jälkeenki mut loppujen lopuks menin verikokeesen ja näyttii negaa... Itkettäää.... 6.10 tein ovistestin näyttii plussaa ja me yritettiin sillo myös mut en usko et olisin raskaana.. mä haluan pian raskaaks.. En tiijä mitä teen oon kaikkee yrittänyt.. Miten ois mahdollista tulla pian raskaaks..? Auttakaa....!!!
 
Moikka Kaidi,

ihan alkuun- hyvä, että olet päättänyt hakea apua, ainakin täältä..oletteko käyneet missään lääkärin ohjauksessa vai oletteko luomuna yrittäneet kuluneen vuoden?

Ja ainakin mitä olen lukenut ja kuullut, niin stressi ei tee hyvää, kuten ei tee tupakointi jne..taidat tietääkkin kaikki ravintolisistä ym. ?

Ja sitten neuvoisin nyt hengittämään syvään ja keksimään jotain mieleistä tekemistä ainakin 20.:een päivään saakka, koska eikös se 14 vuorokautta oviksesta lasketa, että silloin "kannattaa" aikaisintaan testata- MUUT KORJATKAA JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ

Minulla auttoi lukea tuo Yleistä vauvakuumeilua ketju läpi, koska voin sanoa, että et ole yksin tuntemustesi kanssa- samoja tunteita on todella monella.

Pidetään täällä peukkuja, ettei menkat ala ja lisäksi kirjoittele rohkeasti kaikille näille kuumeilijoiden palstoille- aivan mahtavaa porukkaa, eivätkä panttaa vinkkejä ja neuvoja. Lisäksi on helppoa kommunikoida ihmisten kanssa, kun tietää, että he tietävät mistä puhut.


Kaveri jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaks.. Vähä mua ottaa pattiin ja hän itse haluaa pitää miestä itsellä kii..


^ Tätä en aivan ymmärtänyt..onko siis kaverillasi ja sinulla sama mies vai onko joku kaverisi raskautumisen avulla luulossa, että mies jää hänen luokseen?
 
Heips!

Muistan itsekin tuon tunteen niin hyvin, vaikka siitä onkin jo aikaa. Olen halunnut monta vuotta jo oman pienen käärön ja luulinkin, etten koskaan sellaista saa. Kaverini ilmoittivat vuoron perään olevansa raskaana ja tottakai olin onnellinen heidän puolestaan, mutta samalla surin sisälläni omaa kohtaloani. Olin aivan varma, että minussa on joku vika kun ilman ehkäisyä ei mitään kuulunut. Seksin jälkeen loikoilin sängyllä jalat korkealla seinää vasten ja toivoin, että sieltä yksi onnekas löytäisi tien perille, mutta ei. Tuota kuviota toistin kuukausia ja olin tuntevinani erilaisia raskausoireita jatkuvasti. Päätä särki ja välillä oksetti ja mitä vielä. Ostin varmaan lähemmäs kymmenen raskaustestiäkin ja negatiivista vaan tuli. Kerran kuukautiset olivat kolme viikkoa myöhässä ja olin onnesta soikeana että NYT! Kävin terveyskeskuksessa tekemässä testin ja seuraavana päivänä soitin tulokset: negatiivinen. Koko päivän rähjäsin miehelle ja suututin kaikki ympärilläni ja päätin, että nyt loppu. Tyydyn kohtalooni ja hautaan vauvahaaveet. Jatkoimme normaalisti seksin harrastamista päivittäin, mutta enää en yrittänyt mitään poppaskonsteja; ei jalat seinällä makoilua eikä mitään muutakaan.

Kuukauden päivät yritin olla ajattelematta koko asiaa, mikä onnistuikin aika hyvin. Sitten ihmettelin kun rintani olivat tosi kipeät ja olin joka päivä huonovointinen. Eräänä iltana päätimme mieheni kanssa nauttia pari lonkeroa ennen nukkumista ja ensimmäistä kertaa en saanut sitä lonkeroa alas. Se vaan tökki ja tökki ja jouduin kaatamaan sen viemäriin. Seuraavana päivänä kävin mieheltä salaa apteekissa ja tein testin, vaikka olin pettynyt jo monta kertaa. POSITIIVINEN!!

Minun kohdallani ainakin stressi vaikeutti vauvan saantia. Helppohan se on minun nyt sanoa; saamme esikoisen ensi kuussa, mutta yritä olla stressaamatta. Vauva tulee kun sen aika on, ei välttämättä tänään, eikä ensi kuussakaan, mutta ei sitä ainakaan stressaamalla nopeuteta. Uskon, että teillekin oma nyytti vielä saadaan [:)]
 
Takaisin
Top