Mitä kiellettyä taapero teki viimeksi?

Hmm, mitähän se nyt oli, poika riiviöi välillä niin ettei kaikkea edes muista :D

Vessapaperirullasta lähtee kyllä heti pitkät siivut täälläkin, jos käsiinsä semmoisen saa!

Olisikohan poika viimeisimpänä koiruutena läntännyt vesimukinsa (Lovi-muki) ylösalaisin ruokalautaselle ja ruvennut lätkimään sillä mukilla ruokaa, joka sitten lentelee ties mihin :shifty: Noin miljardi kertaa on kielletty tekemästä silleen, mutta aina vaan tekee :D
 
Meidän ei enää taapero heilutteli taas aamulla nyrkkejä äitiä kohti vaarallisen lähellä. Hän nyrkkeilee nykyisin usein ilmaan ja ollaan yritetty opettaa että ei toista ihmistä kohti ettei vahingossa lyö. Ei tunnu menevän perille.
 
Juoksenteli leivän ja mehumukin kanssa ympäri kämppää, vaikka pitäisi syödä pöydän ääressä keittiössä.
 
Söi koiran nappuloita koiran kanssa yhteis tuumin:/
Toi vessapaperin repiminen on kovin tuttua täälläkin! Samoin nokkamukin yms muiden eväiden kanssa juokseminen vaikka pöydässä pitäis syyä.
 
Mitähän tänään tuli tehtyä...joka aterialla taisi heittää ruokaa juoman sekaan (alkaa olla siinä aika taitava; osuu vaikka siirrän mukin kauas), otti tavaroita vastapakatuista muuttolaatikoista, varasti kuulakärkikynän ja piirsi sillä päiväpeittoon, karkasi munasillaan takaovesta naapurin pihalle, tonki roskista, löi telkkaria, kaivoi pyllyäni kun siivosin hänen jälkiään ruokailun jälkeen, ränkkäsi tiskikonetta/pesukonetta/uunia...you name it!

Huomenna uusi päivä, uudet kujeet! :smiley-ashamed004
 
Anteeksi Towanda, mutta naurattaa nuo kaikki koirankujeet :D Ei saisi nauraa, minua ei ainakaan kotona naurata yhtään kun poika tekee kaikenmaailman kiusat, jälkeen päin kyllä saattaa hieman huvittaa :D Meillä poika on nyt ruvennut kiipeämään hellan kahvoja pitkin ylös :confused:

Miten minusta tuntuu, että jo tässä iässä, vähän alle kaksivuotiaina, nuo viikarit osaavat kyllä vetää oikeista naruista, että äidiltä, ja joskus isältäkin, palaa pinna :bag: Tuo ruoan kanssa vehtaaminen ja leikkiminen on kyllä jokapäiväistä puuhaa :sad001 Tulee aina sitten sanottua, ettei ruoalla saa leikkiä, toistan samaa mantraa kuin mitä itse olen lapsena jatkuvasti kuullut. Tiedän, että se olisi lapsesta äärimmäisen kivaa tutustua ruokaan myös työntämällä sormet sinne lautaselle ja ottamalla sieltä kourallinen ruokaa, jota sitten voi mälvätä käsissään, ja kun kyllästyy, niin ravistaa sormista vaikkapa lattialle, mutta kun se sotku... :arghh:
 
Klo on 8 ja aamun saldo, itkuhälyttimen heitto mun päähän, aamupalan heitto lattialle (jugurtti+mysli), jälleen koiran nappuloiden maistelu, veljen tutin varastaminen ja muutenkin riivaaminen, astianpesukoneen uudelleen ohjelmointi keskenpesun ja Bio roskien levittely.... nyt sentään istuu nätisti ja katsoo piirettyjä:)
 
Täällä on tänään tähän mennessä tungettu puoli rullaa wc-paperia pyttyyn, varastettu pakastimesta jäätelöä ja syöty sitä koiran kanssa, piirretty kirjastosta lainattuun kirjaan ja liimattu purkka ovenpieleen. :meh:
 
Anteeksi Towanda, mutta naurattaa nuo kaikki koirankujeet :D Ei saisi nauraa, minua ei ainakaan kotona naurata yhtään kun poika tekee kaikenmaailman kiusat, jälkeen päin kyllä saattaa hieman huvittaa :D Meillä poika on nyt ruvennut kiipeämään hellan kahvoja pitkin ylös :confused:

Miten minusta tuntuu, että jo tässä iässä, vähän alle kaksivuotiaina, nuo viikarit osaavat kyllä vetää oikeista naruista, että äidiltä, ja joskus isältäkin, palaa pinna :bag: Tuo ruoan kanssa vehtaaminen ja leikkiminen on kyllä jokapäiväistä puuhaa :sad001 Tulee aina sitten sanottua, ettei ruoalla saa leikkiä, toistan samaa mantraa kuin mitä itse olen lapsena jatkuvasti kuullut. Tiedän, että se olisi lapsesta äärimmäisen kivaa tutustua ruokaan myös työntämällä sormet sinne lautaselle ja ottamalla sieltä kourallinen ruokaa, jota sitten voi mälvätä käsissään, ja kun kyllästyy, niin ravistaa sormista vaikkapa lattialle, mutta kun se sotku... :arghh:

Ei se mitään, ei elämä niin vakavaa ole. :joyful: Tulee noille edesottamuksille naureskeltua itsekin, mutta väsyneenä ei oikein jaksa. On kyllä helpottavaa kuulla, että muillakin on samanlaista. :angelic:
 
Meidän kuopuksemme on oikein erikoistunut koiruuksiin. Näyttää olevan lapsikatraan suurin lurjus. Usein meno on sellaista maanista kaiken alas repimistä. :woot: Tänään ja eilen hän on mm. haukkaillut erinäisiä hedelmiä, joihin ehti päästä käsiksi, sylkenyt maitoa kahvilan pöydälle ja lutrannut käsiään siinä, kakannut eteisen matolle ja ollut tutkimassa sitä uteliaana sormet viittä vaille tuotoksessa kun osuin (onneksi) paikalle, hakenut kylppäristä likaisia pyykkejä ja levitellyt niitä ympäri taloa, heittänyt sukat vessanpyttyyn "pyykkiin", tyhjentänyt lompakkoni sisällön eteisen lattialle, yrittänyt vetää veljeään pippelistä ja paljon muuta.

Hän on myös kova karkailemaan; lähtee sellaisessa muka-ovelassa etukumarassa hiipimään tietä kohti, ja kun huomaan mitä hän on tekemässä, pinkaisee kikattaen juoksuun. Miehen piti pystyttää väliaikaiset aidat pihalle niin, ettei tarvitse kasvattaa silmiä selkään karkailun varalta. Ruokapöydässä myös ruuat lentävät säännöllisesti lattialle siinä vaiheessa, kun neiti päättää, ettei halua enää syödä. :meh:
 
Näitä juttuja lukiessa täytyy todeta, että meidän taapero on suht kiltti, vaikka ei aina itsestä siltä tunnu. Lähinnä tuo kiusaa pikkusiskoaan tai leikkii kielletyssä paikassa ja levittelee leluja ympäri kämppää. Toki viime aikoina on ruvennut ruokapöydässä heittelemään lusikkaa tai haarukkaa minua kohti tai lattialle kun haluaa apua. Muuten ruoalla ja juomalla leikkimisen saa hyvin loppumaan siirtämällä lautasen tai mukin kauemmaksi tai korjaamalla pois pöydästä.

Tiskikoneen tai pyykinpesukoneen kanssa ei ole ongelmia, kun poika saa auttaa täyttämisessä, tyhjentämisessä ja päälle laittamisessa. Pyykinpesukoneessa tulee nykyään laitettua lapsilukko päälle lähes poikkeuksetta, koska sitä saattaa itsekin vahingossa hipaista käynnistysnappia pesun aikana, jolloin ohjelma taukoaa.
 
Löysi isoveljen tussit ja piirsi niillä seiniin, laittioihin, verhoihin yms. kaikkeen mihin veljensä huoneessa ehti parin minuutin aikana koskea
 
Takaisin
Top