Miten vauva sai alkunsa?

Mullakin unohtui itse asia :D Eli mietin tosi kauan tätä kolmas lapsi asiaa, ja lopulta tuntui et pakko nyt päättää mitä tehdään. Päätettiin et tulee jos tulee. Toisella yrityskerralla nyt ilmestyi viivat tikkuun.
 
Minäkin tässä lasken aikaa ja viestejä salaiselle puolelle pääsyyn. Ja yli 30v. Ilmoittautuu myös täällä.
 
Muokattu viimeksi:
Lupa tulla kolmannelle, annettiin tammikuussa. Silloin imetin vielä toista lasta. Tärppi kävi toukokuulla, joka päättyi keskenmenoon heinäkuulla. Yhdet menkat välissä km jälkeen ja eilen tuli plussa. Olin kyllä varma, etten plussaa tässä kierrossa.
 
Vuosi sitten jäi ehkäisy pois, maaliskuussa km viikolla 10 (oikeesti jäi viikolle 6-7, mut luultiin et mennään jo kymppiä) ja nyt kierrosta tärppäs! Heti ovulaation jälkeen tiesin, sanoin kaikille et nyt oon, 199% varmuudella, ja onnittelin mun vanhempiakin jo ennen testiä :) testissä sit haalee mut selkee plussa :Heartred
 
Meillä on kortsut jätetty kaappiin jo en ees muista kuinka kauan sitten. Esikoinen kun tärppäsi aikoinaan heti luvan saatuaan, niin meinasi jo vähän epätoivo iskeä.
 
Yritystä on jo takana yli vuosi, siihen mahtuu yksi kkm, että jo tätä on odoteltukin.
 
Yli vuosi yritystä takana ja yksi keskenmeno...
 
Varovasti oli otettu lapsi puheeksi. Samointein puolivahingossa raskauteen. Voi kun pysyisi kyydissä! Minä myös yli 30.
 
Esikoinen tuli vuoden vanhaksi niin päätettiin et saapi tulla jos on tullakseen. Itse tiesin ovulaatiokivuista synnytyksen jälkeen tasan tarkkaan milloin on ovis päällä niin siitä sit yrittämään.. 4 kierto nyt sit napsahti plussaksi. Esikoinen viidennestä kierrosta.
Isäntä jo täytti 40 niin sillä tässä nopealla aikataululla toinen et saapi edes sen 2 lasta sitten...
 
Esikoinen tuli vuoden vanhaksi niin päätettiin et saapi tulla jos on tullakseen. Itse tiesin ovulaatiokivuista synnytyksen jälkeen tasan tarkkaan milloin on ovis päällä niin siitä sit yrittämään.. 4 kierto nyt sit napsahti plussaksi. Esikoinen viidennestä kierrosta.
Isäntä jo täytti 40 niin sillä tässä nopealla aikataululla toinen et saapi edes sen 2 lasta sitten...

Mulla on ollut just toi sama, että synnytyksen jälkeen tuli rankat oviskivut. Naureskelinkin sitä joskus, ettei paljon tarvi miettiä milloin on otollinen hetki (otollista oloa vaan ei niissä oviskivuissa). Mutta eipä päästy sitten hyödyntämään tätä tietämystä, kun raskaus pääsi "yllättämään".
 
Joo, mä oon kans synnytysten jälkeen saanu oviskivut. :banghead:
 
Ehkäisyä meillä ei ole pitkään aikaan ollut käytössä, 6 kk jälkeen tärppäsi sitten uudelleen (km helmikuussa). Meinasi kyllä usko loppua jo, aloin ravaamaan lenkeillä ja katsomaan mitä pistän suuhuni. Myöskin vitamiineja aloin ottamaan joka aamu.
Kuukautissovelluksen kautta seurasin milloin ovulaatio olisi.
Toivotaan kovasti että tämä jaksaisi loppuun saakka, painajais viikko 8 häämöttää... :eek:
 
Reilu 2v. yritystä takana ja puolisen vuotta hedelmöityshoitojakin ennen kuin tärppäs! Ikää 33v. Toivottavasti nyt menis kaikki loppuun asti hyvin :smiley-angelic001 Tämä on eka plussa ikinä!
 
Jätin e-pilleri reseptin uusimatta helmikuun lopussa. Olen syönyt niitä n.15-vuotta ja parin viime vuoden ajan menkat ovat olleet todella niukat ja välillä ovat jopa jääneet pois. Ikää minulla 34. Lapsen hankkimisesta oltiin miehen kanssa puhuttu jo pitkään. Minä olisin halunnut jo ajat sitten, mutta mies ei ole ollut valmis. Ilmoitin vain että nyt loppui pillereiden syöminen. Haluan että kuukautiset palautuvat normaaleiksi ja minua huolettaa oma hedelmällisyyteni. Mies ei vieläkään ollut valmis lapseen, joten laskettiin huolella "varmoja päiviä" jolloin voitaisiin harrastaa suojaamatonta seksiä, koska molemmat inhoavat kondomeja. Minä olin täysin valmis lapsen tuloon, eikä minua haitannut vaikka kävisi "vahinko". Ja niinhän se sitten kävi heinä-elokuun taitteessa. En tosin tiennyt olevani raskaana vielä pitkään aikaan, koska ensimmäiset kuukautiset eivät jääneet pois.:)
Täällä siis onnellinen esikoisen odotttaja ja mies työstää asiaa parhaaksi näkemällään tavalla. Kyllä se konkretisoitui sille eilen kun näki vauvan nt-ultrassa ja esitteli sitten ultrakuvaa parille ystävälleen.:grin
 
Ihan luonnollisesti just kun tulevien häiden vuoksi yritettiin vältellä raskautumista :p
 
Raskaus sai alkunsa pakastetun alkion siirrosta. Vauvaa on toivottu jo yli viisi vuotta ja tämä oli toinen hoitokierroksemme. Välissä jouduttiin pitämään vuosi lomaa yrityksestä vatsantähystysleikkauksen jälkeen.
 
Takaisin
Top