Miten olet yllättänyt positiivisesti puolisosi viimeksi?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Eli miten sinä yllätit viimeksi puolisosi? Ja miten puolisosi reagoi?

Itse kävin ostamassa miehelle paidan, josta hän on pitkään puhunut ja lisäksi hänen lempiherkkujaan. Mies oli positiivisesti yllättynyt ja oli ihanaa huomata, että vaikka yllätys ei mikään iso ollutkaan, niin mies arvosti. Meidän arkemme tuntuu usein olevan tosi hektistä, niin on ihanaa edes pienillä eleillä piristää puolisoa. :)
 
Voih, siitä on jo liian pitkä aika. Eilen yllätin päästämällä tuhnun peiton alla ja kun mies raotti sitä, niin SURPRISEEE! :nailbiting: Pitää ainakin synttäriksi keksiä jotain kivempaa. :hilarious:
 
Mies oli juuri tuskaillut, kun töissä sukat alkavat haista kengissä. Olin ihan hiljaa ja seuraavana päivänä oli hänellä nimipäivä ja aamulla kaivoin kaapista lahjaksi uudet hikisieppari-sukat.

Seuraava yllätys on tänä iltana kun poika nukahtaa. Olen ostanut meille iltaherkuksi jäätelöä.
 
Ukon mielestä kaikki mitä teen on positiivisesti yllättävää :grin Oli kyse sitten pirtin lämmittämisestä, ruoanlaitosta, siivoamisesta, parista suosikkioluesta tai saunasta. Hän kun ei ole tottunut siihen että joku tekee jotain hänen puolestaan/vuokseen.
 
Mun lempipuuhia on tehdä toisen piristämiseksi jotain. :grin Saan ite valtavasti siitä mielihyvää, kun näen toisen oikeasti ilahtuvan ja arvostavan saamaansa lahjaa/elettä/huomiota. Viimeksi pari vko sitten olin ostanut valmiiksi aamupalajuttuja ja tein aamiaisen/brunssin. Tein voisarvia (juustolla ja kinkulla sekä tavallisia), munakasta ja pekonia. Tietysti kahvia ja vähän keksejä. Mutta siis jotain pikkujuttuja teen jatkuvasti, ostan kaappiin jonkun uutuusoluen josta arvelisin hänen pitävän, teen lemppariruokaa, järjestän leffa-iltoja poppareineen, laitan töihin eväät valmiiksi ja jemmaan eväskassiin jonkun yllärin kuten karkkia tai keksejä, tai sitten jonkun kivan hyvän mielen lapun jne.

Oon myös joskus yllättänyt pesemällä auton (niin sisältä kuin ulkoa), korjaamalla kettuilleen auton radion, viemällä syömään tai tekemällä itse kotona ylläriksi jotain erikoisherkkua (tätä usein, kun tykkään keittiöpuuhastella), joskus tietty jollain pikkutuhmilla jutuilla... Ja tietty nää perus yllärikepposet kuten makaronit vessanrenkaan alla tai kaakao suihkupäässä. Heehheee. :woot:
Mies kerran sanoi, että hänelle tulee ongelma yrittää keksiä edes yhtä juttua millä yllättää ja jos hän keksiikin jotain, mä käytän sen idean ennen kuin hän ehtii toteuttaa. Oon kyllä lähiaikoina tylsäillyt enemmän ja vähentänyt ylläreitä, ehkä se yllättäis sit mut joskus :shy:
 
Tällä viikolla juhlimme mieheni synttäreitä. Suunnittelin hänelle yllätysohjelmaa. Päivän ohjelma selvisi pikku hiljaa pienten vihjeiden ja tehtävien kautta. Aamulla söimme aamupalan kotona ja annoin miehelle pikahieronnan, kirjoitin pihamme ulkolaattoihin suloisen onnentoivotuksen asfalttiliiduilla. Kävimme automuseossa ja etsimme yhden geokätkön yhdessä perheen kanssa, veimme vauvan hoitoon mummulaan, kävimme kahdestaan syömässä, annoin ravintolassa lahjan (kirjan+suklaata+ihonhoitotuotteita), yllätin miehen järjestämällä kaksi hänen ystäväänsä paikan päälle, porukalla kävimme pelaamassa seikkailuminigolfia. Tykkäsi kovasti päivästi ja minä nautin päivän suunnittelusta.
 
Takaisin
Top