Miten kertoa/kerroit raskaudesta muille?

Oi, tuollanen body pitää kyllä saada! Koskahan tulee myyntiin?
 
Oi, tuollanen body pitää kyllä saada! Koskahan tulee myyntiin?

Name it myy kanssa tuollaisia bodyja :happy: Likalle ostettiin vuoden 2016 body. Pitääkin metsästää tulokkaalle myös.

Mulla oli ajatuksena tää: Että kun teen joka vuosi isovanhemmille joululahjaksi seinäkalenterin lasten valokuvilla, niin tänä vuonna kesäkuun kohdalla olis ultrakuva :Heartred
Mut en tie maltanko oottaa jouluun asti :smiley-angelic006
 
Äh, ystäväpariskunta kysyi meitä mukaan Rammsteinin keikalle elokuussa. Pitääkö noille nyt sitten kertoa raskaudesta, arvaavat kuitenkin jos keksitään joku muu selitys...
 
Terkku2, voisko olla just jotku häät siinä sopivasti :wink toisaalta hyvä tilaisuus paljastaa, jos ei pahalta tunnu.
 
Nääh, kerrottiin kuitenkin. Mua jotenkin inhottaa valehdella, mieluummin vaikka välttelen aihetta kuin keksin jotain mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa.
 
Mä meinaan kans isovanhemmille kertoa niin, että annan heille A4 kokoiselle paperille tehdyn Toukokuun 2019(mulla la siis jo todennäköisesti toukokuun puolella) kalenterin. Sydämellä ympyröin lasketun päivän ja sinne alaosaan laitan vielä ultrakuvan. Ellei meidän pojat sitten jo ovelta ehdi kiljumaan, että meille tulee vauva :grin
 
Me nyt sitte kuitenkin kerrottiin mun vanhemmille, kun ollaan täällä oltu vkloppu kylässä. Mun äidin veli kuoli tänään, joten ajattelun että nyt olis hyvä hetki kertoa :Heartred
Olivat oikeen iloisia, mutta eivät niin kauheesti yllättyny :grin
Mun äiti soitti heti mun veljelle, joka tulee huomenna käymään.
Miehen vanhemmille kaiketi kerrotaan isänpäivänä, jos käydään heillä kaffella.
Siellä yllätytään, sen tiedän :)
 
Me nyt sitte kuitenkin kerrottiin mun vanhemmille, kun ollaan täällä oltu vkloppu kylässä. Mun äidin veli kuoli tänään, joten ajattelun että nyt olis hyvä hetki kertoa :Heartred
Olivat oikeen iloisia, mutta eivät niin kauheesti yllättyny :grin
Mun äiti soitti heti mun veljelle, joka tulee huomenna käymään.
Miehen vanhemmille kaiketi kerrotaan isänpäivänä, jos käydään heillä kaffella.
Siellä yllätytään, sen tiedän :)

Minäkin sorruin kertomaan tänä viikonloppuna mun vanhemmillani vierailun yhteydessä, ja miehen vanhemmille sit ensi viikonloppuna. :) Kovasti ovat kaikki jo odotelleetkin uutisia.
 
Me kerrottiin viime viikonloppuna mun äideille ja isänpäivänä kerrotaan miehen perheelle ja soitetaan mun isälle. Aattelin jotain isosisko 2019 -paitaa esikoiselle, mut katotaan...
 
Minä jouduin kertomaan äidille tällä viikolla, kun en päässytkään huonon näön vuoksi kouluun ja joudun käydä silmäleikkauksessa ennen uutta hakua, ja äiti sanoi että voi maksaa leikkauksen vaikka heti jos menen, niin jouduin sitten sanoa että nyt pitää leikkausta ainakin vuosi odotella. Äiti oli hiljaa ja kysyi oliko vahinko kerta minullahan on kierukka :D totesin vain että eipä ole ollut enään kesäkuun ja ei ollut vahinko, ei tainnut äiti hänmästykseltä edes onnitella.. Muille kerrotaan sitten joskus kun jaksaa.
 
Exä sai tänään tietää tai arvashan se jo mahan perusteella. Myös esikoinen sai kuulla uutisen. Kertoi muuttavansa kokonaan isälleen jos tulee kaksoset :grin:grin
 
Mies kertoi omalle parhaalle kaverilleen ja itse jo aikasemmin silloin heti kerroin omalle parhaalle kaverille, muille ei olla vielä kerrottu. Kovasti tekisi mieli kertoa mutta ei vielä "uskalla" :grin nt-ultran jälkeen sitte ja jouluna vasta jos sinne asti sitten jaksaa odotella :grin
 
Milloin meinasitte töissä kertoa esimiehelle?? Itseä nyt mietityttää että jos nämä olot jatkuu näin pahoina ja täytyy saikkua hakea että sitten varmaa joutuu kertomaan kun näkee sairasloman syystäkin sen poissaolon syyn. Normaalisti ku en ikinä ole töistä pois niin ei voi oikein minkään tekosyiden varjolla ruveta olemaan poissa töistä kun olisi sitten epäilyttävää :grin
 
Jos vaa kaikki menee hyvin niin meinasin esimiehelle kertoa rakenneultran jälkeen. Mietin kanssa ku olin tosi pahoinvoiva että joudunko kertomaan ja jäämään saikulle mutta jotenkin vaan sinnittelin olla töissä:grin
 
Itsellä työt loppuu tällä hetkellä vuoden loppuun, joten olen töissä kaikille hiljaa jos saisin jatkoa ensi syksyyn. Peittelen niin kauan kun pystyn siis.

Eilen kerroin mummalle, joka oli todella iloinen. Aloin vaan miettiä, että iloitsenko taas liian ajoissa, kuten koulun kanssa, ja tämäkin onni viedään pois kuten koulupaikka. Olen siis kertonut nyt muutamalle kaverille, mummalle, tädille ja äidille. Ultra vasta torstaina, oireet puoltaa raskautta mutta toisaalta oli kkm raskaudessakin oireita.
 
Nt-ultran jälkeen kerron esimiehelle. Oon opettaja ja mielelläni annan reksille reilusti aikaa varautua sijaisen hankkimiseen.
 
Mun esimies on tällä hetkellä lomalla mut pari vp:tä tietää asiasta. Eilen jouduinki soittaan etten pääse iltavuoroon ku paha olo aaltoili koko ajan. Välillä maatessaki huimas.
 
Itsellä työt loppuu tällä hetkellä vuoden loppuun, joten olen töissä kaikille hiljaa jos saisin jatkoa ensi syksyyn. Peittelen niin kauan kun pystyn siis.

Eilen kerroin mummalle, joka oli todella iloinen. Aloin vaan miettiä, että iloitsenko taas liian ajoissa, kuten koulun kanssa, ja tämäkin onni viedään pois kuten koulupaikka. Olen siis kertonut nyt muutamalle kaverille, mummalle, tädille ja äidille. Ultra vasta torstaina, oireet puoltaa raskautta mutta toisaalta oli kkm raskaudessakin oireita.

Mitä sun opiskelupaikalle kävi!? Oon missannut tämän... etkös sä päässyt poliisikouluun?
 
Dootti pääsin, mutta lääkärintarkastuksessa selvisi että en läpäissytkään näöntarkastusta joten tuli hylkäys, silmäleikkaus kun pystyy ja uusi haku :sad001
 
No voihan per... :sad001
Mut kyllä sä pystyt siihen uudelleen, kun pääsit nytkin sisään... Hyvä, että silmäleikkaus auttaa. :)
 
Takaisin
Top