Miten huolehdit itsestäsi

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Kultakutri&2karhua, 5 marras 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Kultakutri&2karhua Aloittelija

Aina sanotaan et äitien pitää muistaa huolehtia itsestään myös. Miten te teette sen?

Itse tykkään käydä kampaajalla parin kuukauden välein ja kosmetologilla kans aina kun ehtii. Mies nämä mulle kustantaa, varmaan syyllisyydestä, kun on niin usein reissussa. :D

Liikuntaa koitan kans harrastaa, lähinnä erilaisia jumppia ja kävelyllä käyn lasten kanssa. Kotona myös teen kaikkia ihania kasvonaamioita.
  2. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Huonosti, kun lapsen ja miehen tarpeet menee usein edelle. :rolleyes:

Jonkun verran sentään tulee harjoitettua tervettä itsekkyyttä ottamalla ees hetken omaa aikaa ja lepäämällä tai tekemällä jotain mistä pidän. Välillä käyn myös hierojalla.
  3. Enni Rakastunut foorumiin

Käyn välillä hierojalla ja joskus pääsen kauppaan yksin. Omaa aikaa kaipaisin ja jonkinlaista hemmottelua.
  4. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Mä huolehdin itsestäni lähinnä liikunnan kautta. Käyn salilla pari kertaa viikossa ja juoksen muutamana päivänä joko ulkona tai crosstrainerilla (näin marraskuun synkkyydessä useammin sillä). Tämän mahdollistaa mies, joka on lasten kanssa ja antaa mun treenata. Muuta en oikein ehdi/jaksa. Kampaajalle olisi kiva päästä lähiaikoina.
  5. Eeputzka Aloittelija

Hierojalla ja lenkillä tai kahvittelemalla ystävän kanssa rupatellen.
  6. Suski88 Addikti Toukokuunmammat 2014 Syyskuunmammat 2015

Käyn viikottain kuntonyrkkeilyssä. Noin kerran kuussa tai kahdessa pidetään ystävän kanssa tyttöjeniltaa..
  7. Bella Swan Moderaattori Staff Member

Kun lapsi on mummolassa, otan hyvin usein toooosi rennosti :p
  8. Pikkukolmosenodotus Aloittelija

Käyn yksin syömässä jotain hyvää ruokaa ja nautiskelen. Käyn myös uimassa kerran viikossa

Jaa tämä sivu