Miten huolehdit itsestäsi

Kultakutri&2karhua

Oman äänensä löytänyt
Aina sanotaan et äitien pitää muistaa huolehtia itsestään myös. Miten te teette sen?

Itse tykkään käydä kampaajalla parin kuukauden välein ja kosmetologilla kans aina kun ehtii. Mies nämä mulle kustantaa, varmaan syyllisyydestä, kun on niin usein reissussa. :D

Liikuntaa koitan kans harrastaa, lähinnä erilaisia jumppia ja kävelyllä käyn lasten kanssa. Kotona myös teen kaikkia ihania kasvonaamioita.
 
Huonosti, kun lapsen ja miehen tarpeet menee usein edelle. :rolleyes:

Jonkun verran sentään tulee harjoitettua tervettä itsekkyyttä ottamalla ees hetken omaa aikaa ja lepäämällä tai tekemällä jotain mistä pidän. Välillä käyn myös hierojalla.
 
Käyn välillä hierojalla ja joskus pääsen kauppaan yksin. Omaa aikaa kaipaisin ja jonkinlaista hemmottelua.
 
Mä huolehdin itsestäni lähinnä liikunnan kautta. Käyn salilla pari kertaa viikossa ja juoksen muutamana päivänä joko ulkona tai crosstrainerilla (näin marraskuun synkkyydessä useammin sillä). Tämän mahdollistaa mies, joka on lasten kanssa ja antaa mun treenata. Muuta en oikein ehdi/jaksa. Kampaajalle olisi kiva päästä lähiaikoina.
 
Käyn viikottain kuntonyrkkeilyssä. Noin kerran kuussa tai kahdessa pidetään ystävän kanssa tyttöjeniltaa..
 
Takaisin
Top