Mitä teille kuuluu?

Mie toivon, ettei mulle enää ikinä tule vauvakuumetta, sen verta on ollu rankka tämä raskaus. Ei kroppa oikein kestä, ja kyllä meilä muutenki tämän kakkosen jälkeen on lapsiluku täynä. Mies on kyllä sanonu, että hän aatteli aina että Onni jäis meän ainokaiseksi :D.
 
Meillä on kyllä lapsiluku ainaki tältä erää täynnä. Miehelle sanoin yks päivä että katellaan sitä iltatähteä sitten =)

Keskiraskauden vielä jaksaiskin mutta se alun pahoinvointi oli aika karseeta kestää toisen pienen kanssa ja vieläkin jotku ruoat ällöttää sen jäljiltä. Loppuraskaudessa taas tuli viimeksi kyllä kropan kestokyky vastaan ja liikkuminen oli välillä niiiin tuskasta.

Synnyttää kyllä haluisin vielä koska tuntuu, että NYT tietäisin, miten se tehdään ;) Luultavasti yllättyisin kuitenkin...

Ja tietenkin suurin syy taitaa olla se, että mukavuudenhaluisena ihmisenä en enää taida jaksaa yövalvomisia =)
 
Kyllä se Aurinkopuuteri täälläkin se vauvakuume nostaa taas päätään kaikesta huolimatta :D Jere on nyt 10kk ja on jopa 2 peräkkäisenä yönä nukkunut nyt n. 9h putkeen. Tähän asti ollaan heräilty parhaimmillaan 15min välein läpi yön kaikkien allergiavaivojen sun muiden kanssa. Mutta on nuo vaan niin ihania!

Joa höpöttöö höpöttämästä päästyään. Hyvä jos päivässä on tunti hereilläoloaikaa yhteensä että Joa on hiljaa, muuten kaikki tekeminen pitäisi selittää ääneen. Muutamassa viikossa on taas puhe kehittynyt ihan hirveästi. Tosi hienoja lauseita tulee ja kerhossa hämmästelivät Joan sanavarastoa.

Jerestä on maidottoman ruokavalion jälkeen kuoritutunut ihan kuin toinen poika. En vois noista muruista onnellisempi olla vaikka aika pohjalla alkuvuodesta käytiinkin kun Jere oli niin itkuinen eikä nukkunut. Katsotaan sitä kolmatta sit jossain vaiheessa ehkä. Timolle riitäs 2 nämäkin mutta eipä se ole suoraan kieltänytkään kolmannen mahdollisuutta :)

Ite menin reilu kk sitten takasin töihin, 3 vuoden tauon jälkeen ja on muuten ollut outoa kun ehtii syödä ihan rauhassa eikä oo kukaan puntissa roikkumassa tai kinuamassa jatkuvasti jotain :D Meillä isi oli syyskuun isäkuukaudella ja nyt olen ite vielä lokakuun lomilla ja marraskuun alusta pitäs pojat sitte laittaa ekaa kertaa hoitoon. Yksityiselle pph:lle olis paikka tästä aika läheltä ja nyt on mukavasti koko lokakuu aikaa harjoitella ja totutella. Mulla on 3-vuorotyö niin onneks pysyy hoitopäivät vielä suht lyhkäsinä :)
 
Meidän ihanat lapsoset



Onni on jo niin iso poika <3. Pikkusisko synty 27.10 klo 00.01, 4580g ja 52cm (isoveli oli 3960g ja 54cm). Ollaan kolmistaan viikot, ko meän iskä on koulussa 170km:n päässä. Nyt ens viikola vasta alkaa kunnolla arki, vähä jännittää, miten menee, mutta eiköhän ihan jees ;). Mitäs muille kuuluu?


 


Lme onnea pikkuisesta! :)
Meidän pojat on jo näin isoja <3 Mulla ei enää oo vauvaa, nyyh. Jere lähti jouluna kunnolla kävelemään joten nyt tätä kaksikkoa ei pidättele enää mikään...

Ite alotin työt taas syyskuussa, pojat on yksityisellä pph:lla joka on osoittautunut kultaakin arvokkaammaksi kaikkien näiden allergioiden ja muiden vaivojen keskellä. Ei tarvii olla huolissaan siitä että Jere sais jotain sopimatonta ja luksusta on myös kun hänellä ei ole kuin omat tytöt siinä seurana, ei muita hoitolapsia niin voi sitten helposti joustaa puolin jos toisinkin. Teen edelleen 3-vuorotyötä ja Timolla on liukumat niin hoitopäivät on keskimäärin 7h, iltaviikoilla vielä vähemmän.

Olis tosiaan kiva kuulla kaikkien kuulumisia!
 
Voi eiii!!!!! Kun tuli haikea olo tänne tultua. Mulla oli nimimerkki ennen Aurinkopuuteri. Kerttu täyttää toukokuussa kolme vuotta ja meidän vauva jo VUODEN täytti. Niin se aika menee. Kolmatta toivotaan ja tammikuussa päätettiin,että saa tulla kun tullakseen.
 
Ja raskaustesti näytti plussaa. Marraskuussa 2013 pitäisi syntyä uusi tulokas jos kaikki menee hyvin. :) Varhais ultra on 2.4 sitten ollaan viisaampia. :)
 
Moikka! Haikeeta todellakin tulla tänne,kun täällä on niin hiljastakin nykyään. Onnittelut "Aurinkopuuteri" :wink Minä olen uudessa parisuhteessa ja mies on aivan ihana :) On tavallaan yritystä meneillään,tavallaan ei. Ollaan ajateltu,että tulee jos on tullakseen. Mulla on fiiliksiä kyllä...en tiedä,ENKÄ MUISTA onko nämä kiinnittymiskipuja :eek: Mulla ei nykyään ees tule kkkipuja,ne vaan pöllähtää housuun kun on aika ja yleensä viikkoa ennen ku menkat alkaa mun tissit tulee kipeiksi,ei nyt. Nyt on kp 20 (norm.28) pitäis odotella,että alkaako ne menkat vai ei...toivottavasti ei. Mutta alavatsaan koskee ajoittain jokapäivä,en nyt oo laskenu että mones päivä tää on jo ja sitten on ollut sellasta kuvotusta,ei että oksettais,mutta sellasta pahaa oloa...eikai se nyt kuulu näihin kiinnittymisiin jos tää sitä on? Kun mä en muista.. :sad001 ärsyttää ! touhuiltiin samana päivänä kun mun menkat oli loppunut,kuinka suuri todennäköisyys sellasena aikana on pamahtaa paksuksi? Viime kuussa tehtiin tietämättämme mun ovulaatiopäivänä,mutta kappas menkat alkoikin...mutta jos ei nyt tule niin kaipa se joskus tulee,mut ihmettelen vaan näitä tuntemuksia..siitä on kuitenkin 2 viikkoa..onko sillä jotain vaikutusta? heeellpppp :smiley-angry017
 
siis 2 viikkoa siitä kun menkat loppui ja tehtailtiin ja sen jälkeenkin suht usein,mutta tällä kertaa ei ovispäivänä,mikä oli laskujen mukaan vissii 8-9-10 päivä kenties,oon ihan pihal :D mut jokatapaukses..menkkojen pitäis alkaa 22.päivä. o_O
 
Täällä ei näköjään kukaan enää käy,mut höpöttelen sitte vaikka itekseni :D Joo,kuten laskuri näyttää että enää 4 päivää testailuun,ja fiilis on ihan että olisin raskaana. Tissit turpos stratosfääreihin tossa ti-ke varmaan..tai alko tulee herkiksi,mutta nyt ne on tosi turvonneet. Viime yönä,kun käänsin kylkeä tulin ensimmäinen repäisevä kipu oikeella puolella alavatsaa ja muutenkin alavatsa on sisältäkäsin sellainen turvonneen tuntuinen,ei näytä mutta tuntuu,ei kädellä koskettaessa,mutta...ihankun siellä olisi jotain :excited001 Jnojoo,ei kai kannata iloita vielä,mutta en jaksa odottaa maanantai aamuuuuuuun ! :blob8 Mies vielä 4 viikkoa thaimaassa ..no kappas vaa,vastahan se lähti sinne :confused1

Nojoo,jos mä muita kuulumisia...:

Iisa täyttää kohta 3.vuotta,teidän monien lapset on täyttäneet varmasti jo kanssa :) Mä viimein valmistun 6,5 viikon päästä ravintolakokiksi,minkä aloitin Kotkassa 2007. Opinnäytetyön käytännön osio olisi huomenna..vielä ei jännitä mutta varmaan aamulla iskee. Hyvin se kai menee,8.5 on auditoriossa sen kirjallinen esitys,suullisesti ja dialta.. :schocked028 apuvaaa...ja kaikkee muutaki koulujuttuu tässä vielä ton opparin lisäksi,joten stressii riittää,mutta enköhän oo valmis 31.5 :)
Iisa on hirrrrveeeen uhmainen lapsi..siis oikee välillä suututtaa ja välillä naurattaa :D Aina ku kauppaa mennä,useimmiten heittää itkupotkuraivarit kun ei saa pikkukärrejä ottaa tai kävellä kaupassa vapaasti :D Iisa on sellain "Minä,minun,minä,minun" ,osaa jo sanoa kolmen sanan lauseita ja väliin tulee jotaa siansaksaa ja sitten jatkaa vielä lisää ihan järkeviä juttuja,osaa keskustella jo ja kun kysyy niin iisa osaa vastata kyllä tai ei. nauratti kun viikonloppuna kun Iisa tuli herättää minut niin sanoi "Äiti,iisalla kuiva vaippa,Iisa haki pikkuhousut. Äiti,haluu aamupalaa,leipää,voita,juustoa,makkaraa,joo :) " Katoin vaa silmät pyöreenä puoliunessa että "Ihanaa,Iisa. hienosti osasit sanoa mitä haluat" ja kun Iisaa kehuu niin alkaa hysteerinen nauru ja se innostuu :) Iisalla oli eka päiväkotivalokuvauskin viikko sitten,tänään ne tuli nettiin ja sai valita millasen poseerauksen haluaa niihin kuviin ja viikon päästä ne tulee sitten kotiin :)

Kysynpä vaan,että mitä muille kuuluu,vastaa nyt koska tahansa? :D
 
Huomenna on se päivä !! Mua jännittää ihan sikanaa,että alkaako ne menkat vai ei. Tein vissiin keskiviikkona testin JO vaiko torstaina...hemmetin hoppuilija -_- mutta siis,huomasin tekovaiheessa että testitikku (sellain pieni halpis testi) oli taittunut ja kun olin odottanut sen 3 minuuttia,testissä ei näkynyt mitää,se oli siis viallinen,no sitten vähä painoin siitä virtsakohdasta nii rupes valumaan sinne testiosalle sitä,mutta negaahan se siinä vaiheessa näytti,olin pienesti pettynyt mutta aattelin,että "Menkkapäivä on vasta maanantaina,liian aikasta tehdä testiä"..huomenna pitää käydä ostamassa uus testi,jos ei oo aamulla alkanut (Toivottavasti ei helähä kesken koulupäivän pöksyyn!) -_- Tissit on hirmu kipeet,herkät..ja todella isot....Pakko vähä laittaa tähän noita kiertopäiviä..

Tammi-Helmi 25/28
Helmi-Maalis 29/28
Maalis-Huhti 27/28

Oho,eipä mennäkkää ihan tasasella noitten kanssa :eek: mutta siis noiden mukaan mulla pitäis alkaa joko tänään,huomenna tai tiistaina menkat,kun on tollasii päivän heittoi ! Kiva...mä luulin,että ihan ajallaa menee mun kierto,ja paskat näköjää. No ei auta kun ootella,mutta huomenna ois se 28/28. Wish me luck !
 
Ei ole menkat alkanut vieläkään....... :) Huomisen odotan vielä nii on sitte ainakii päivän myöhässä.

Btw,oispa kiva jos joku teistä tulis jotaa juttelee tänne ettei tarvii yksin huudella :D
 
Mä tulin foorumille parin vuoden tauon jälkeen kurkkimaan. :D Mulla on toukokuun puolivälissä 2010 syntynyt pojanviikari, ja muistelin tuossa päivänä eräänä lämmöllä meidän tamperelaisäitien sen kesän mahaporukkaa täällä. Hivenen on muuttunut meininki sitten viime visiitin. :)

Onnea odottajille ja vauvautuneille ja tsemppiä Babaytoylle! Mä kärsin akuutista vauvakuumeesta, mutta kädet on niin täynnä nyt jo tuon melkein kolmevuotiaan ja juuri vuoden täyttäneen kanssa, että saisi mokoma pysyä ihan kuumeilun tasolla. :wink
 
Ihanaa,että löyty sitä elämää täältäkii :D Mä en edes muista sinuu tiinanni :eek: mut kiva,että tulit vastailemaan kun alko olee vähä yksinäistä,mutta joo..tänään käyty ostamassa testipaketti jossa kaksi testiä,olis tarkotus tehdä tossa 4h päästä yks (kun virstan täytyy muhia siellä se aika,että löytyis hormonia) jos näyttää negaa niin toinen 48h päästä uuestaan..näyttäis nyt jotaa fiksuu et löytyis selitys niille mun menkkajomoille :D Ei siis oo pöksyissä näkynyt vieläkään mitään verenpilkahduksia. ^_^ Viime yönä ei meinannu uni tullu,ku jännitin kokoajan ja mietin asiaa..:) Väsyneisyys on liittynyt joukkoon (naurettavaa sanoo näin jos ei ookkaan raskaana!) mutta jotain kevätväsymystä sitte kai :D jos ei muuta :p No tiinanni onhan nuo sin lapset jo taas asteen isompia jos kolmosta havittelet :wink
 
Tänään käyty viemässä labraan pissanäyte varmuudeks ja itkuhan sieltä pärähti,kun soitin tuloksia kun hoitsu sano tuloksen olevan positiivinen :Heartred Meille tulee siis joulu tai uusi vuosi vauva,LA 30.12. 2013 :Heartred
 
Eilen varattu ensimmäinen neuvola aika,22.5 :Heartred hauskaa..mun ensimmäisen lapsen laskettu aika silloin :wink Jänskättää,että koskakohan tää syntyy..kun se voi olla jouluaattoon tai vuoden vaihteessa :D Kamala väsymys..ärtyneisyyttä,pientä kuvotusta ja kamalii ilmavaivoi iltaisin :DD
 
Onnea babatoy (vai miten se meni :D)! Pitkästä aikaa kurkkimassa, piti vain tulla sanomaan että tulen joku pv käymään uuestaan nyt ei ehi sen kummemmin :D. pitäskö meän perustaa oma fb-ryhmä toukomuksut 2010 :)???
 
Nonih, nyt ihan tunnuksilla sitten. Miten ois se facebook-ryhmä? Olisin voinu tehä sen, mutta se vaati heti jäseniä kutsuttavaks ja enhän mie tiä kenenkään nimiä :D
 
Takaisin
Top