Mitä tänään syötäisiin?

Me haettiin eilen kebabit ja tänään mennään mummilaan syömään :smiley-angelic006 huomenna teen jotain tuosta broilerista mikä on jääkaapissa :hilarious:
 
Pitkään hautuva peuranniskapata(vihanneksia joukkoon). Jos sen tässä kohta nakkaa uuniin, niin on sitten illallinen valmis. Muusi sitten kyytipojaksi ja puolukkahillo tottakai.
Tykkään padoista koska ei oo niin nöpönuukaa aikojen ja sisältöjen kanssa. Ei haittaa vaikka olis uunissa 8 tuntia, tai vaikka vaan 4. Syödään kun siltä tuntuu. Ja aina on mureeta ja suussa sulavaa.
 
Broilerikiusausta. En itse asiassa ole ikinä ennen tehnyt, vaikka kaikenlaisia muita kiusauksia olenkin. Lounaaksi kaivoin pakastimesta kasvispiirakkaa, kun syömässä oli vain kuopus ja minä.
 
Ei meidänkään ruuat aina niin ylpeyden aiheita ole. Varsinkin näin arkena se on tosi usein luokkaa keitettyä makaroonia ja perunaa, salaattia ja jotain mikron kautta. Tänään se jotain ei tosin taida mennä mikron kautta, kun on loimulohta. :hungry: Välillä se mikron kautta tuleva on einestä (lihapullia, makkaraa, kasvispyöryköitä jne), välillä jotain itse tehtyä jota syö useamman päivän.
 
Pitää joskus kokeilla tuota broilerikiusausta. Olisi vähän vaihtelua kinkku- ja janssoninkiusausten kaveriksi. Nyt jääkaapista löytyy kanapaketti, mutta koska pakkasessa ei ole peruna-sipulia enkä taida olla niin reipas pitää tehdä kanasta jotain muuta. Todennäköisesti tyydyn paistamaan sen ja syödään sellaisenaan lisukkeiden kanssa.
 
Takaisin
Top