Mitä tänään syötäisiin ja muuta keskustelua ruokailusta.

Kunusiini, täällä kans yks MCA-fani. :D Oon tosin vasta tällä kaudella alkanut sitä kattomaan. :)
 
Siis mä oon kans niin koukussa Master Cheff Autraaliaan...se on niin huippu :) Oon katsonut ne kaikki kaudet ja se on jotenkin niin ihana ku ne on niin positiivia :)

Tuosta aamupalasta, niin mä en kyllä voi lähtä mihinkään ilman aamupalaa. Oon aina syönyt aamulla kunnolla.
Yleisimmät aamupalat mulla:
kaurapuuroa hedelmillä/marjoilla + rahka
munakas + rahka
leipää + rahka
viikonloppusin saatetaan tehdä sit oikein kunnon aamupala jos ollaan kaikki kotona et katetaan oikein pöytä jalaitetaan kaiken maailman herkkuja esim. pekonia, kananmunia, hedelmiä, puuroa ja jotain muffinssia + kahvia ja tuoremehua.

Mä tykkäisin syödä / tehdä aina aamulla oikein kunnon aamupalan mutta ei sitä vaan enään ehdi ku on tuon taaperokin joka pitää laittaa valmiiksi tarhaan, mutta yritän kuitenkin syödä mahdollisimman hyvin ja vaihtelen nuita aamupaloja aika paljon ettei aina syö samaa.

Syön myös töissä aina jokaisella kahvitauolla jonkin hedelmän ja yleensä salaattia lounaaksi jonkin proteiinin kanssa ja lämpimän ruuan sit kotona.
Periaatteessa mun ruokavalio on ihan hyvä, mutta ne illat on kaikkee muuta ku hyviä...sillon mätän sit kaikkee ei niin terveellistä :sad001 Pitäis päästä jotenkin eroon tuosta iltasyöpöttelystä.
 
Niin ja tänään meillä on ruuaksi lohikeittoa...oi ku mä niin tykkään lohikeitosta :)
Mä teen sen niin et laitan siihen perunoita, herneitä, porkkanoita, kukkakaalia ja lohta. Liemeen laitan vettä, kasvisliemikuutioita ja sulatejuustoa.
Taivaallista...voin suositella kokeilemaan :)
 
Saako sitä aspartaami light Limua nyt juoda vai ei kun joka toinen googlehaun tulos on ei ja jokatoinen on että saa
 
Virallisestihan se on sallittu, mut ite kyllä vältän aspartaamia kuin ruttoa. :D Pienestä määrästä ei kait oo haittaa, mut haluun välttää niitä pieniäkin määriä. Välillä sitä kyllä tulee jostain, mut harvoin.
 
Itse kans välttäny mutta pyysin ukkoa tuomaan jaffa 0.5l ja tavallista. Ei light. Ni toi 1.5l ja light jaffa. Siinä on tuo aspartaami makeutusaineena
 
Pistä mies asialle ja mee ite perässä. :D No tuskin tosta hirveesti haittaa on. :)
 
Takaisin
Top