Mitä sairaalakassiin?

Jos on toiveita ammeeseen menosta, niin mukaan uikkarit miehelle :)

Meillä esikoisen aikaan oli ohje et jos mies hyppää kans altaaseen niin aatamin asussa. Siis 2014 tuo. En tiedä miten nyt kun ei päästy kokeilee
 
Ite kans onneks muistin huulirasvan! 2014 ku olin leikkauksessa niin kaipasin kyllä sitä!
 
Ite kans onneks muistin huulirasvan! 2014 ku olin leikkauksessa niin kaipasin kyllä sitä!

Itsellä oikeastaan on huulirasva juuri se asia, mikä miun pitää kyl muistaa ottaa mukaan :D. Kun meidän kuopus (tammikuussa 3v) oli vajaan puolen vuoden iässä (2X1vko) kyssissä ja jouduttiin tosiaan sinne lähtee ambulanssilla ja kaikki omat jutut jäivät kotio, niin tuo oli, mitä kaipasin.. Onneksi sieltä sain kuitenkin hoitajilta huulirasvan itselleni :)
 
Joo siis sitä on kyllä jo tarvinnut. Pari kertaa jo tullut laitettua ku kuivuu huulet niin nopeasti! :)
 
Ei mitään käsitystä. Mun erähenkisyys menee välillä siihen, että varaudun hoitamaan kaikki tarveaineet itse, ettei homma vaan jää siitä kiinni
ei ollu, joten hyvä että olin sen patjan pakannu! Tuli käyttöön. käytin siis polvien alla ponnistuvaiheessa ja nojasin samalla käsillä sänkyyn.
 
Takaisin
Top