Mitä söit viimeksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
 
Eilen vesimelonia, kun oli niin huono olo ruokamyrkytyksen takia ettei oikein muu pysynyt alhaalla. Illalla ja tänään tullut syötyä paahtoleipää pelkällä margariinilla, niiiiiiin hyvää! :D
 
Hui, toivottavasti ruokamyrkytys meni nopeasti ohi.

Mä söin viimeksi siskonmakkarakeittoa päivälliseksi.
 
Hui, toivottavasti ruokamyrkytys meni nopeasti ohi.

Meni onneksi! Kesti aamun ja päivän, mutta illalla helpotti. :) Kyllä sitä kerkes jo kaikkea friikkailla ja hoitajaltakin kysyin (kun soittivat varhaisultra-aikaa), että voiko aiheuttaa km-riskiä tjsp. Mutta ei kuulemma tarvinnut pelätä. :) Huh!
 
Viimesimmäks söin kaverin tekemää mustikkapiirakkaa :) Kohta vielä iltapalaa vähän ja sitten nukkuun
 
Makkaraa ja juusto voikkari iltapalaksi. Hirveästi tekee kaikkea suolasta mieli niin vinkki vitosia terveellisemmästä ku makkarat ja halloum juustot :)
 
Mua taas kuvotti kalakeitonhaju ja himoitsen ruokaa johon voi laittaa majoneesia ja jalopenoja.
Valmistumassa spagettia ja munakokkelia.
 
Söin viimeks munkkipossun. Nyt mietin, että mitä haluan syödä. Moni asia oksettaa, liian nälkä siis päässyt jo tuleen.
 
Paahdettua ruisleipää juustolla, ja mehukeittoa. Kai sitä tarvis kaupasta keksiä jotain valmisruokaa mikä uppoaisi- ruokaa ei voi tehdä itse koska sitten se ei ainakaan maistu kun haistelee sitä valmistuksen aikana. :yuck::grin
 
Takaisin
Top