Mitä raskaustestiä käytät?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Vargynja, 31 loka 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Mitä raskaustestejä kukakin käyttää? Kertokaa kokemuksia näistä. :) Mikä on hyvä? Mikä antaa haamuja vaikka olisi nega tai missä viiva ei meinaa vahvistua vaikka toisen merkkisessä on jo selkeä?
  2. peruna86 Peruskäyttäjä

Mä käytän PregCheck-liuskoja. Negat on aina olleet puhtaita negoja ja plussat plussia. Tosin mä oon aina testannut aikasintaan päivää ennen menkkojen alkua, eli haamuloisista ei ole kokemusta.
  3. dadapls Uusi käyttäjä

En nyt muista merkkiä siitä liuskasta mikä oli ok, mutta clearblueta digitalia en enää ikinä osta.. 10 euroa ja ei edes onnistunut testi :arghh: Mielestäni tein ihan täysin ohjeiden mukaan mutta tuli vaan että virhe. Tosi tyhmää että patteritki ja kaikki mutta kertakäyttöinen :sad001 Jos sen saa toimimaan ni varmasti tosi hyvä kun viikotkin näyttää mutta mulla jäi huono fiilis siitä.
  4. Kilpetti Uusi käyttäjä

Apteekin oma ja clearblue.. Mutta sitten mietin kun näitä erilaisia olen vertaillut että jos cb digitaalinen mittaa jo, kun hormonia on vähintään 25 ja sillä voi testata jo jopa 4 pvää ennen kuukautisia, niin miksi apteekin omalla ohjeistetaan vasta kun menkat myöhässä, vaikka on yhtä "tarkka" kuin tuo cb? Sillon joko cb antaa liiallisia lupauksia tai apteekki liian varovaisia
  5. Eleanoora Aloittelija

Olen tilannut aina mammaksi.fi sivulta isomman setin raskaustestiliuskoja jotka mielestäni on vastannut hyvin pregchek:jä. Myös nuo pc liuskan on halpoja ja hyviä. Lisäksi olen cb viikkonäytöllisellä digillä testannut hormonin nousua.

Testannut olen myös rfsu liuskoja jotka näyttivät paljon myöhemmin ja haaleampana viivaa kuin nuo yllä mainitut.

Jaa tämä sivu