Mitä oireita ennen plussaa?

Neepu-

Näppärä viestien naputtelija
Minkälaisia oireita teillä on ollut jo varhaisessa vaiheessa ennen plussaa? Täällä vasta dpo2 ja kuumeisesti odottelen että pääsee testaamaan [emoji28]
 
Ens viikolla pitäis menkat alkaa ja jotenkin tuntuu että nyt olis ittellä ainakin oireita jo ..
-väsymys on kova vaikka nukun tosi pitkät yöunet.
-pahoinvointia ollut nyt kolmena päivänä aaltoilevasti.
-iski joku finni armeija naamaan, mulla ei oo ikinä ollut finnejä niin ajattelisin liittyvän nyt tähän :D.
-närästys, mua ei oo ikinä närästäny muutakuin raskausaikoina :)
-hajuaisti on paljon herkempi kuin normaalisti.
Toivottavasti nää ny oireilis sitä että ens viikolla sais plussan :)
 
Mulla ei ollut muita oireita, kun että väsytti kauheesti. Mutta heti testin tehtyäni (dpo11) niin alkoi ilmenemään enemmän raskausoireita, kuten pahoinvointia ja hajuherkkyyttä.
 
Siis miulla vasta dpo3 mutta kummia oireita ilmaantunut. Nännit arat vaikka normaalisti ei oo ikinä tässä vaiheessa kiertoa, vasta pari päivää ennen menkkoja yleensä. Samoin alavatsassa jännää jomotusta, ja vähän kun painelee alavatsaa niin vihloo johonkin kohdunsuulle. Leukaan myös pamahti kasa jäätäviä finnejä mitä ei normaalisti oo koskaan! Niiin toivon että tärppäis..
 
Mulla noi oireet kans jatkunu vaan, toissapäivänä alkoi tulla limaa jonka seassa oli vaaleanpunaista ja nyt paperiin jää punaista kun pyyhkii mutta ei tuu siteeseen asti jos nää nyt yrittää olla menkat niin on todella niukat ja ihan erilaiset kun normaalit joten pidän peukkuja edelleen
 
Miullakin tuli tänään vähän vaaleanpunaista vuotoa, ihan vähän pyyhkiessä. Tänään dpo 6, mietin josko olisi kiinnittymisvuotoa?
 
Alavatsalla jännää juilintaa, vahvistunut iltaa kohden.. Ei kyllä varmasti jaksa odottaa testailun kanssa viikon päähän maanantaille kun menkat pitäis alkaa! Eikös tullut se joku uusi testi jolla voi testata jopa 6 päivää ennen menkkoja? Onkohan ne mistään kotoisin..
 
Mulla oli toissa iltana jotain ihme tuntemusta vasemmalla alamahalla mut se kadonnu kokonaan, vuoto jatkuu mutta edelleen tosi niukkana.. Ja joo oon kans kuullu jostain tollasesta testistä mutta ei oo kokemusta siitä niin en osaa sanoa :) mulla olis noi menkat alkanu vasta ens keskiviikkona ja ens viikolla testailen kyllä ku tää vuotoki niin outoa on :D
 
Keitin äsken itselleni aamukahvit normaaliin tapaan, puoli kuppia join ja loput viemäriin, hyh. Olisko niin malttamaton että hakis huomisaamulle testin! Huomenna olisi dpo9, kp 24/29.
 
Olin vielä malttamattomampi kuin oli tarkoitus, kokeilin predictor earlyllä ja tavistestillä jo äsken mutta ei niissä kyllä näkynyt edes hyvällä mielikuvituksella mitään.
 
Ovulaatiota en tikuttanut, mutta päivät hyödynnettiin. Mulla alkoi kierron keskivaiheen jälkeen koskea alamahaan ja oikeaan munasarjaan päivän ajan. Viikko siitä nousi päiväksi lämmöt 37 ja olo oli kuumeinen. Nyt tuosta päivästä kulunut viikko ja tein tänä aamuna plussa testin, rfsun varhaistestillä. Kp 31/29:love017
 
Onnea plussasta! Mie ajattelin nyt noista negoista pettyneenä odotella suosiolla ainakin perjantaille ennen seuraavaa testiä.
 
Takaisin
Top