Mitä kivaa tänään tapahtui?

Keskustelun 'Pelejä ja ajanvietettä' aloitti Vargynja, 24 marras 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Ei tänään, mutta vietettiin (pitkä) viikonloppu mökillä, mikä oli kivaa. Uintia, ehta puusauna ja äiti sai nukkua pitkään, kun nukkui eri sängyssä kuin lapsi isänsä kanssa. Ja isä oli harvinaisen pirteä aamuisin niin että heräsi kun lapsi häntä siitä aamulla herätteli. :happy: Oli myös kiva nähdä pitkästä aikaa niin isääni kuin hänen vaimonsa puolen sukua. Lapsikin vähän leikki saman ikäisen "puoliserkun" kanssa.
  2. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Lapsen sanat matkalla päiväkotiin: "Äiti, minä haluan mennä päiväkotiin." :happy::Heartred
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Towanda Tuttu foorumilla

Tänään on ollut kaoottinen päivä ja olen ollut harvinaisen kiukkuinen, mutta oli mukava nähdä pojan vauvakaveria ja tämän äitiä ja leikkiä hetki hiekkalaatikolla auringonpaisteessa. :cool:
  4. elaffy Ei muuta elämää Syysmammat 2017 Kesäkuunmammat 2015

Päiväkoti maksut olivatkin päätöksessä pienemmät kuin olin itse arvioinut. :) Näin äitikavereita vauvojen kesken ja reumalapsen hoitokuviot etenevät vauhdilla, kun päiväkoti niitä hoitaa todella tehokkaasti! :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. ViidesVauva Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Lapset kokkas hyvää ruokaa avuliaina kun olen flunssassa ❤️
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. ViidesVauva Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Oli mukava leffailta lasten kanssa ❤️
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Tänään tapahtuu sellaista kivaa, että lapset menevät naapurin mummilaan hoitoon ja meille tulee aikuisvieraita. :) Syödään ja juodaan hyvin, saunotaan ym. En edes muista, milloin meillä on viimeksi ollut tällä tavalla vieraita. Varmaan kolme vuotta sitten, mutta silloinkin olin raskaana enkä voinut juoda viiniä. :D
  8. salainensydän Tuttu foorumilla Huhtikuun äidit 2019

Tänään oli kivaa se että sain nukkua pitkään :)
  9. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Kävin hierojalla. :) Oli ihanan rentouttavaa ja hartiat kiittää.
  10. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Me pyöräiltiin lasten kanssa muskariin 10 kilometrin päähän (tai minä pyöräilin ja lapset istuivat kärryssä :D). Syötiin lounas muskarin jälkeen, käytiin keskustassa ostamassa 2-vuotiaalle uusi pyöräilykypärä ja vielä torikahvilla. Sitten pyöräiltiin takaisin. Oltiin reissussa kuutisen tuntia, ja meni tosi kivasti! Äitikin sai vähän treeniä samalla - tuon kärryn kanssa polkeminen nimittäin on aika paljon raskaampaa kuin ilman. :)
  11. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Oltiin melkein koko perhe (vain yksi lapsi, miehen tytär puuttui) läheisellä urheilukentällä urheilemassa pari tuntia. :) Pelattiin jalkapalloa, juostiin, hypättiin pituutta ja kolmiloikkaa ja heiteltiin frisbeetä. Mukana oli myös esikoisen kaveri. Ei mitään kamalan spesiaalia, mutta kuitenkin jotain, mitä ei jatkuvasti tehdä. :) Tuonne voisi kyllä mennä useamminkin liikkumaan.
  12. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Pääsin kirjamessuilla juttelemaan suosikkikirjailijani kanssa. Hän vielä oli tosi mukava ja malttoi jutella vähän pidempäänkin. :happy:

Jaa tämä sivu