Mitä kivaa tänään tapahtui?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tapahtuiko tänään jotain kivaa? Mikä sai sinut hyvälle tuulelle? Hymyilikö vauva? Yllättikö puoliso? Voititko lotossa?

Itse olen iloinen sillä mieheni tuli taas kotiin käymään. :love7
 
Menee eilisestä mutta sain riisipuuroa! Oon ollut seitsemän vuotta töissä samassa paikassa ja kerran vuoteen meidän vieressä järkätään joulutori, jossa on tarjolla riisipuuroa. En oo ikinä aiemmin ehtinyt hakea mutta tänä vuonna vihdoin sain! (Järjettömän hyvää olikin)
Elämän pieniä iloja :D
 
Minä ilostuin nyt siitä, että pyyntö on kuultu, ja tänne on tullut tällainen hyvän mielen ketju. Kiitos!
Olen myös ihan todella iloinen siitä, että ei ole kamalan huono olo ollut vielä, eikä toivottavasti tulekaan.
Ja siitä, että mulla on hyviä työkavereita.
 
Mä oon hoitanut meidän joulukalenteri ongelman niin et pojalla (4v) ja tytöllä (2v) on omat ns. Joulusukat johon oon joka aamuks piilottanu jotain suht edullista mutta kivaa tavaraa.

Tänäaamuna poika sai ekaa kertaa hama helmiä. Tyttö sai puolestaan tähden muotoisen hama helmi muotin ja kyllä muuten meni pojalla päivä rattosasti tähtiä tehdessä ja sai kokeilla myös silitysrautaakin :)
 
Missä kaikki muut viestit? Täällä on tuhansia palstalaisia, eikä kellään ole mitään kivaa sanottavaa?
Mun ilonaiheeni tänään on se, että pääsee ajoissa nukkumaan. Kotona on rauhallista, hiljaista. Takassa tuli. On sellainen yleishyvä mieli.
 
Kuopus, 10kk, on nukkunut jo 2,5h inahtamatta. Sain käydä rauhassa saunassa ja suihkussa :Heartred
Nyt se heräsi....
 
Löysin aivan ihanat nilkkurit. :) Vanhat näihin pikkupakkasiin sopivat kengät alkoikin olla aikansa eläneet.

Iloitsen myös siitä että täällä on edes hieman elämää. Toivottavasti vielä enemmänkin virkistyy. Oikestaan aika virkistävää pysähtyä hetkeksi miettimään, mikä hyvää tässä päivässä on. :happy:
 
Meillä nukuttiin ”pitkään”!!! Herättiin ”vasta” 7.45:eek: yleensä siis herätään siinä 7 tienoolla... Ok meinattiin kyl myöhästyä kerhosta mutta silti so happy:D
Sit mies vapaalla huomenna ja on mun huki nukkua aamulla niin pitkään kun nukuttaa ja se hoitaa lapsoset yöllä :)
Tänään on muutenkin hyvä päivä!
 
Päästiin pulkkamäkeen koko perhe tänään. Ja saatiin laitettua ulos lyhdyt paikoilleen, lisäks ollaan syöty hyvää ruokaa ja oltu yhdessä koko perhe koko päivän. :)
 
Voi kuinka tässä olis murheita, yövalvomisten ja vatsatautien sekä flunssien ja tulehdusten kera. Mutta, ne tuntuu niin paljon pienemmältä murheelta, kun keskittyy kaikkeen hyvään mitä ympärilläni näen. Lunta, niin paljon lunta ettei olekaan taidettu moista näillä main nähdä moneen vuoteen. Ihana nähdä lasten riemu ja innostus! Miten he viihtyvätkään ulkona telmimässä tunnista toiseen. Neiti taaperoinen, ihana hymyhuuli höpöttäjä, tuo hurjasti iloa päiviimme hyväntuulisuudellaan. Kolmevuotias isoveli, toinen päivän paiste, sisarusten lohduttaja.. Ah, rakastan! Isoveli viisivuotias, rauhallinen järjenääni. Kärsivällisyyden huippu. Ihana, ihana niin. Isosisko esikoinen, reipas ekaluokkalainen, tietää mitä tahtoo ja sinnikkyydellään saavuttaa tavoitteensa. Lapsikatraan johtaja. Tehokas äidin apulainen. Kultakimpale. Viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä perheen isä, harkitsevainen, ajattelevainen ja kärsivällinen työmyyrä, joka tiukan paikan tullen rientää vaikka kesken työpäivän perheen avuksi ja tueksi. :Heartred Kaikki on siis varsin hyvin, pienistä arjen vastuksista huolimatta.
 
Ihana asenne nakari! :)

Täälläkin on lunta! Rakastan lunta. Paljon kivempaa näin kun syksyn (ja usein talvenkin) vesisateessa ja harmaudessa. Ja ihana nähdä lapsen riemu lumessa. Voisikin viedä hänet pulkkamäkeen jos viikonloppuna on vielä lunta.
 
Oli ihana nähdä äitiystävää lounaan merkeissä. Ilahduin myös siitä kun sain hyvää palvelua tänään kaupassa ja tytär tuli iloiseksi kuusenkoristeiden askartelusta❤️
 
Yhteinen joogaheti seitsemän vuotiaan esikoisen kanssa. :) Kaksi keskimmäistä isän kanssa reissussa ja pienin untenmailla.
Yhdessä siivottu koti kruunasi tämän rentouttavan hetken!
 
Asiakas toi ihan yllättäen kesken työpäivän heidän tytölle pieniksi jääneet vaipat ja käyttämättä jääneen niistimen joululahjaksi :Heartred Rakastan mun työtä ja rakastan näitä ihania asiakkaita :Heartred:Heartred Niin hyvä fiilis jäi että taidanpa alkaa itkemään ilosta kun muuten poksahtaa pää :D
 
Neuvolakäyti oli aivan huippuihana. Tyttö sai kehuja aurinkoisuudestaan ja taidoistaan. Muutenkin tuli todella tarpeeseen kiireetön rupatteluhetki.
 
Wuuhuu! Tästä eteenpäin taas jokainen päivä on pidempi ja aurikoisempi kuin edellinen! Suunta on taas kesää kohti!

:smiley-bounce016
 
Nyt se alko, joululoma:) 2 vko kiireetöntä olemista ja yhdessä tekemistä, ei koulua eikä kerhoa ollaan vaan :) niin ja mieskin kotona joulun, työt jatkuu ”vasta” 25.12 illalla...

Maassa on lunta (Ok ei paljoa mutta kuitenkin) ja pitäis pysyäkin ainakin joulun yli! Valkea joulu siis pitkästä aikaa, ihanaa:Heartred

Niin ja joulu valmistelut on tehty, lahjat pakattu (ja tontun työt tehty:wink ) laatikot odottaa pakkasessa paistamista, kalkkuna on sulamassa ja lohi graavaantumassa, lapset saa aattona tehdä torttuja ja koristella pipareita:)

Monta asiaa siis täällä josta saa olla iloinen:wink
 
Takaisin
Top