Mitä apuja käytät tullaksesi raskaaksi?

Käytän näitä tullakseni raskaaksi:

  • Greippimehu

    Äänet: 26 38.2%
  • Gelee Royale

    Äänet: 27 39.7%
  • Myo-inositol

    Äänet: 15 22.1%
  • Omenaviinietikka

    Äänet: 7 10.3%
  • Vehnänalkioöljy

    Äänet: 17 25.0%
  • Pre-Seed-liukuvoide

    Äänet: 4 5.9%
  • Jokin muu, mikä?

    Äänet: 20 29.4%

  • Kaikki äänestäjät
    68
Mama-vitamiini, foolihappo, gelee royale ja ovistikut. Olen kokeillut kaikenlaista muutakin aiemmin esim. puhdistuskuuria ja vehnänalkioöljyä.
 
Greippimehu oli käytössä kun ensimmäistä yritin. Lopulta plussa tuli pitkän yrityksen jälkeen kierrosta jossa en sitä juonut. Ei siis tainnut kohdallani auttaa. Tuosta en ollut kuullutkaan että Pre-seed liukuvoide auttaisi raskaaksi tulemisessa. Olin ajatellut että se on ns. pienempi paha kuin tavalliset liukkarit jos on ilman liian kuivaa.
 
Greippimehu oli käytössä kun ensimmäistä yritin. Lopulta plussa tuli pitkän yrityksen jälkeen kierrosta jossa en sitä juonut. Ei siis tainnut kohdallani auttaa. Tuosta en ollut kuullutkaan että Pre-seed liukuvoide auttaisi raskaaksi tulemisessa. Olin ajatellut että se on ns. pienempi paha kuin tavalliset liukkarit jos on ilman liian kuivaa.

Sama käsitys minulla. Mitenköhän on? :think005
 
Täytynee alkaa ottamaan greippimehu käyttöön jälleen,koska söin verigreippejä ja join greippimehua ja heti siitä kierrosta plussasin meidän ainokaisen kohdalla ❤ Mitenkä nuo mama vitamiinit mahdollisesti vaikuttaa raskautumiseen?
 
Täytynee alkaa ottamaan greippimehu käyttöön jälleen,koska söin verigreippejä ja join greippimehua ja heti siitä kierrosta plussasin meidän ainokaisen kohdalla ❤ Mitenkä nuo mama vitamiinit mahdollisesti vaikuttaa raskautumiseen?
Mammavitamiineissa on vitamiineja joiden puutos voisi vaikeuttaa raskaaksi tulemista esim d. Ja foolihappo pitäs syödä monta kk enennenkuin tulee raskaaksi että on elimistössä sitä ettei tuu sikiölle kehityshäitiöitä
https://www.vau.fi/kaupallinen-yhteistyo/puhti/suunnitteletko-raskautta-muista-foolihappo/
 
En mitään
Mutta keskusteluun viitaten, jossakin apteekin lehdessä oli mainos ”kupista”, joka työnnetään emättimeen yhdynnän jälkeen ideana se, että siittiöt nousevat lähemmäs kohdunsuuta. Ts ” ei enää jalat taivasta kohti” metodin tarvetta :p Lieneekö toimiva vai ei - ken tietää?
 
En mitään
Mutta keskusteluun viitaten, jossakin apteekin lehdessä oli mainos ”kupista”, joka työnnetään emättimeen yhdynnän jälkeen ideana se, että siittiöt nousevat lähemmäs kohdunsuuta. Ts ” ei enää jalat taivasta kohti” metodin tarvetta :p Lieneekö toimiva vai ei - ken tietää?

Oon kuullut, etä joillain olisi toiminut. Saman asian taitaa ajaa kuukuppi. :D
 
Itse olen syönyt raskausvitamiinia ja ubikinonia, jonka pitäisi parantaa munasolujen laatua (takana 2 km), jo 4kk ennen yrityksen aloittamista. Liäsksi käytän helokkiöljykapseleita satunnaisesti ja olen vähentänyt kahvinjuontia ja muuten yrittänyt panostaa terveelliseen ruokavalioon.
 
Oon käyttänyt yrityksen aikaan säännöllisesti monivitamiineja, d:tä ja foolihappoa. Epäsäännöllisesti myös geleetä, macaa ja vehnänalkioöljyä..
 
Nyt ennen yrityksen alkua olen syönyt raskausajan monivitamiinia (tärkeimpinä pidän tässä foolihappoa ja d-vitamiinia) sekä vehnänalkioöljykapseleita (hyvä e-vitamiinin lähde). Greippimehu ja maca tosin myös houkuttelis sit ku aloitetaan varsinainen yritys, ainakin jos ei parista ekasta kokeilukierrosta tärppää. Kaikkea luulen haluavani kokeilla, jos ei meinaakaa tärpätä :joyful:
 
Tällä hetkellä käytössä myo-inositol ja raskausvitamiinit. Tuntuu kyllä, että näillä rahastetaan aika surutta, vaikka tieteellinen näyttö on vähäistä tai olematonta.
 
Olen käyttänyt greippimehua ovikseen ja vitamiinit. Mun plussakierron ainoa ero oli se että koitettiin miehen kanssa vhh/keto dieettiä (molemmat siis) ja ovis sattui about 2 vko alusta, eli silloin kun pitäisi olla kunnolla mukana. Sittemmin lopetin ketoa, koska siinä ei saa syödä viljoja, ja tarvitsen kyllä monipuolista ruokaa nyt raskaana ollessani. Eli loppujen lopuksi sattui vain tuuri... Olimme yrittäneet jo vuoden, välillä ovista tikuttelin, välillä en.
 
Nyt en käytä mitään, paitsi foolihappolisää. Yk1 vasta menossa, ensi viikolla taidan voida testata. Esikoista yrittäessä kun meni sinne yk8 asti, niin ehdin testata vehnänalkioöljyn. Söin myös jonkin verran greippejä, tosin en silloin yhdistänyt sitä raskauden yritykseen. Tärppäsi kuitenkin kierrosta missä en enää vehnänalkioöljyä käyttänyt enkä tainnut greippejäkään syödä.
 
Takaisin
Top