Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Ihana lukea tarinoita teidän nimimerkeistä! Mun nimimerkki tulee mun omasta ensimmäisestä ja toisesta nimestä, Tiina Tytti. Kolmas nimikin mulla on mutta sitä en oo liittäny nimimerkkiin, Annikki.
 
Mun nimimerkki on yks mun lempinimistä, joka kyllä pohjautuu mun etunimeen. :)
 
Olen kirjoittanut tällä samalla nimimerkillä täällä ennen kuin rekisteröidyin. Kirjoitin keskusteluihin joissa käsiteltiin psyykepuolta niin se tuntui luontevalta. Nyt sitten päätin ottaa saman nimimerkin kun rekkasin. Nimimerkki siis viittaa siihen että olen äiti, jolla on dissosiaatiohäiriö.
 
Nurinkehrääjänkatu on myös yksi omia suosikkejani Rakkauskujan rinnalla. :) On tullut usein ajeltua ohi.. :)
 
Twilight-saagasta. Oon niin teini, että rakastan kaikkia teinien fanittamia juttuja :grin Nimimerkkini voisi olla myös esim. Katniss tai Jughead:rolleyes:
 
Äiti sanoi mua lapsena joskus pyryharakaksi kun nauraa rätkätin paljon. Harakan englanninkielisestä versiosta tulikin sitten oiva nicki. :grin
 
Mietin pääni puhki nickiä, oon armottoman huono keksiin niitä. Ja halusin semmosen mitä tutut ei tunnista jo nimestä jos sattuu pyöriin foorumilla myös :grin No tämä oli ensimmäinen sellainen mikä mieleen tuli:grin
 
Minun nimestä tullut lempinimi millä minua on ennen kutsuttu jos ei ole käytetty oikeaa nimeä. 96 tulee syntymävuodesta.
 
Taittaralla on koiran nimi yhdessä kirjassa, jota mulle luettiin kun olin pieni. Kutsutaan miehen kanssa leikillämme tulevaa lastamme tällä nimellä, on siis tavallaan työnimi. Lapsi on vasta yritystasolla.
 
Takaisin
Top