Mistä nimimerkkisi on peräisin?

En keksinyt mitään joten otin lähimmän kirjan ja tökkäsin sormen summamutikassa valitulle sivulle ja otin siitä sanan. Vaihtoehdot olivat "sokea", "masentava" ja "hirveä", joista viimeksi mainitun muutin mukavampaan muotoon "hirvi". Että semmonen tarina.
 
Galina on minun ensimmäinen kutsuma nimeni jonka sain kun asuin vielä Venäjällä kahdeksan vuotiaan asti. Kun minut adoptoitiin suomeen munut kastettiin eri nimelle. Siltikin pidän tuosta nimestä ja se on edelleen minun kolmas nimi.
 
En olekaan tainnut vielä vastata tähän. Oikea nimeni on Pihla ja siitä tuli mieleen pihlaja. Pihlaja oli kuitenkin varattu niin pistin -tar päätteen perään. :)
 
Esikoisen masunimi oli Möykky ja odotusaikana olinkin täällä nimellä möykkynen. Tunnukset unohtuivat ja mielikuvituksettomasti vaan tein tämän :D
 
Toinen nimeni on Elisabet jotenka lyhenne siitä.
Nimimerkki vääntynyt aikoinaan 10v sitten, olin kuulemma kauhea bitch naisväelle kun paremmin tulin toimeen kaksilahkeisten kanssa.
Siitä siis Elisabits :wtf:
 
Ennen esikoista kun puhuttiin miehen kanssa lapsesta niin käytettiin nimitystä vaahtosammutin. Ja jotenkin tulee mieleen pienestä kävelevästä lapsesta vaahtosammutin
 
Esikoinen oli suora yllätys kun mun ei pitänytkään olla raskaana(keskenmeno diagnoosi rv10+) kunnes rv 17 sain tietää raskauden jatkuneenkin. Perässä esikoisen ja kuopuksen syntymävuodet.
 
Herätelläänpä tätä ketjua henkiin!

Rakastan pisara-korviksia, niin kuin kuvastakin ehkä näkyy. Ja siitähän se ajatus sitten lähti!
 
Jos saisin joskus tytön niin hänen nimekseen tulisi Helmi. Se olisi minun Unelmani :Heartred
Muoks. Tosin Unelmani olisi ihan yhtälailla pieni poika ja hänellekin olisi nimi jo valmiina :D
 
Muokattu viimeksi:
Towanda on Kathy Batesin esittämän keski-ikäisen naisen alter ego lempileffassani Paistetut vihreät tomaatit. Towanda on voimahahmo, joka kostaa kokemansa väärydet. Olisipa muuten ihana nähdä tuo elokuva taas pitkästä aikaa!
 
Mato on meidän pienen työnimi. Joskus aikaa aikaa sitten kun yritettiin luomuna, menkat oli kerran myöhässä. Oltiin lähdössä rimpsalle ja haluttiin testata josko olisikin onnistuttu ja skippaisin drinksut.. Anopin korvat oli paikalla kun mies oli menossa sille apteekkiin ja muistutin samalla tuomaan "matolääkettä", meillä on kissoja joten tuo ei aiheuttanut minkäänlaista epäilyä anopissa.. Onneksi mies oli hoksusta paikalla ja muisti mitä apteekista piti hakea, tarttui tuo mato sitten ajatukseen. Odotuspäiväkirjaakin kirjoitetaan nyt "meidän Madolle". :joyful:
 
Kun rekisteröidyin käyttäjäksi niin kärsimättömänä pyysin miestäni keksimään minulle tänne nimimerkin :D hän sitten heti sanoi "No miten ois Viivia" :) hyväksyin tämän ja se tuntuikin omalta. Minusta se oli myös hellyyttävää mieheltäni, koska hän on tosissaan ehdottanut alkuraskaudessa, että jos saamme tyttö lapsen niin hänen nimekseen olisi hänestä kiva antaa Viivia. Minustakin se on erittäin kaunis nimi. Ainut vaa että itse olen nimeltä Viivi niin se on ehkä minusta liian samanlainen :D ja tosiaan tuo numero - 89 on syntymävuoteni.
 
Takaisin
Top