Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Kullerva = naispuolinen Kullervo :D. Kullervo taas tulee siitä kun Kalevalassa Kalervon poika on Kullervo (Kalervo-nimi siis tulee mieheltäni), joten joskus vaan heitettiin vitsillä että poikalapsesta tulee sit Kullervo, niinpä tästä meidän "lisääntymisprojektista" tuli "kullervoprojekti" :D
 
Mulla on aina ollu nimmarina Ahmed. Joskus kauan sitten ajattelin, että laitan sellasen nimmarin, että ei tunnisteta ja joka olisi vapaana; kun se oma etunimi on aina varattu, enkä halunnut olla "Etunimi"_115. Heh, siunaantui Ahmed.:cool::)
 
Oon aika nuoresta asti ollut norppa-fani, joten oon joskus netissä paljon käyttänyt norppaa nimimerkkinä ja se monesti on jo varattu nimimerkiks, niin sit on täytynyt lisäillä ihan tyhmiä merkkejä toisista erottumiseks. Päätin sit haastaa itteni tän suhteen. Kirjahyllyä katsellessani hoksasin yhden norppakirjoistani: Hyle- saimaan oma norppa.

Halusin myös nimeen jotain äitiin liittyvää ja sit tuli mieleen emo Värttinän eräästä kappaleista. "Noin lauloi Emoni ennen..."
 
Esikoista tavoitellaan ja kun plussaa tuli kuukautisten ollessa myöhässä, niin kerroin vaimolleni, että se on vielä vasta mikroskooppisen pienen tardigraden (eli suomeksi karhunkainen) kokoinen. Kokoa alkiolla taitaa tässä vaiheessa olla jo lähemmäs pavun verran, mutta tuo lempinimi on jäänyt meille elämään.
 
omani tulee eräästä Mario Bross pelistä jota pelattiin penskoina.
 
Takaisin
Top