Missä tapasit puolisosi – ja miten?

Facebookin sinkkuryhmässä. Livenä nähtiin sinkkuryhmän tapaamisessa yhdessä raflassa,kunnol tavattii vasta kun hän tuli meille iltateelle :)
 
Olemme tunteneet toisemme jo melkein 30 vuotta, ja samalla kylällä asuneet liki main saman verran. Mutta varsinaisesti "tapasin" ukkoni vajaa pari vuotta sitten paikallisella jäteasemalla kun lähdin sinne kaatopaikkakuormaa viemään. Samana iltana kaivoin hänen numeronsa netistä ja lähestyin tekstiviestillä. Siitä parin kuukauden kuluttua muutimmekin jo saman katon alle :joyful:
 
Hengailin nykyisen mieheni kaverin kanssa noihin aikoihin ja olin hänen kanssaan baarissa. Nykyinen mieheni tuli juttelemaan ja pöhnässä alkoi markkinoida kaveriaan minulle. Kiinnitin kuitenkin vähän eri tavalla huomiota, eikä kaverin markkinointi oikein onnistunut :hilarious: Seuraavan kerran kun näin hänet jäin juttelemaan pidemmäksi aikaa, kolmannella kerralla oltiin kaverin luona juhlissa ja sieltähän hän tuli yöksi luokseni... :grin Tästä aikaa nyt noin 1,5v kun ekan yön jälkeen alkoi tulla tavaksi...
 
Miehen kanssa tavattiin 4deitissä (telkkari kanava nelosen deittichat), kun olin 15-vuotias. Mies laittoi mun seuranhakuilmoitukseen vastauksen ja siitä alkoi sitten kuukauden kestänyt viestittely, joka johti ekaan tapaamiseen. Tänä vuonna tulee yhteistä taivalta 15 vuotta :Heartred
 
Opiskelujen kautta tavattiin. Minä yritin epätoivoisesti keksiä jotain tekemistä välivuoden ajaksi heti lukion jälkeen. Lopulta päädyin sitten toisen paikkakunnan kansanopistoon 1 vuoden kurssille. Mieheni aloitti siellä samana vuonna ammattiopinnot (sama koulu tarjosi siis kursseja ja ammattitutkintoja). Meillä klikkasi heti, mutta kesti muutaman kuukauden ennen kuin mitään tapahtui mieheni ollessa jo parisuhteessa. Kun se päättyi aloimme heti seurustella.
Siitä tulee nyt syksyllä jo 10 vuotta ja vieläkin ollaan ihan in lööv. :Heartred Onneksi en saanut sitä opiskelupaikkaa heti lukion jälkeen.
 
Takaisin
Top