Missä tapasit puolisosi – ja miten?

Hanna

Näppärä viestien naputtelija
Olisi kiinnostavaa kuulla, mistä niitä puolisoita on löytynyt oman matkan varrelle? Oliko se rakkautta ensi silmäyksellä?

Itse tutustuin omaani yli kymmenen vuotta sitten, yhteisten kaverien kautta juhannuksen mökkireissulla. Ei nyt suoraan rakkaus roihahtanut, mutta jotain pientä jäi ilmaan, ja siitä se ajatus sitten lähti :) Nyt kaksi yhteistä lasta ja jo kuusi vuotta naimisissakin.
 
Tinderissähän me! Olin käynyt useammilla treffeillä ja tätä edelliset olivat olleet niin hirveät, että päätin soittaa tulevalle kumppanilleni ja katsoa, että kannattaako häntä edes mennä tapaamaan. Juteltiin pari tuntia ja seuraavana päivänä treffit kestivät seitsemän tuntia. Siitä se sitten lähti ja kai voi sanoa, että 11 kuukautta myöhemmin meille syntyi Tinder-vauva. :joyful:
 
Facebookissa, hän laittoi kaveripyynnön ja viestin alettiin viestittelemään ja tapailtiin.Tuosta fb viestistä 4kk niin muutin samalle paikkakunnalle hänen kanssa ja muutettiin pian yhteen.8kk kohdalla mentiin naimisiin ja heti häiden jälkeen alettiin yrittämään vauvaa.1 kohtukuolema takana ja nyt raskaana 9+2. Kaikki raskaudet alkaneet hoidoilla ja mies on sanonut että on väsynyt ja on ollut raskasta meidän yritys kaikki epäonnistuneet hoidot ja yrityskuukaudet.Uskon sen kun vielä isot perheet takana ja ystävillä lapsia.Tälläisiä mietteitä minun maahanmuuttaja miehelle :Heartred
 
Me "tavattiin" alun perin netissä, yhdellä keskustelupalstalla. Siellä oli sellainen aika iso yhteisö, jonka jäsenet tapasi toisiaan ajoittain erinäisissä miiteissä. Me laiteltiin silloin joskus vuonna 2008 yksityisviestejä, ja livenä toisemme nähtiin ekan kerran saman vuoden keväällä. Silloin toinen osapuoli oli juuri alkanut seurustella silloisen tyttöystävänsä kanssa, ja vähän myöhemmin mä tapasin oman eksäni, joten silloin meidän välillämme ei vielä tapahtunut mitään. Jossain vaiheessa nykyinen mieheni erosi tyttöystävästään ja jonkun verran myöhemmin mä erosin myös. Keväällä 2012 alettiin viestitellä Facebookissa ja todettiin, että edelleen ilmassa oli "jotain". Heinäkuussa mies tuli luokseni yksiin pippaloihin, ja siitä se sitten lähti. Pari-kolme kuukautta myöhemmin muutettiin jo saman katon alle. Nyt kuusi vuotta myöhemmin ollaan oltu naimisissa yli 4 vuotta ja meillä on kaikkiaan neljä lasta, joista kaksi yhteisiä. :)
 
Ekan kerran tavattiin baarissa helmikuussa 2009. Tilanne jäi silloin kevyen flirtin asteelle, koska mies asui silloin 500km päässä. Keväällä hän siirtyi mun kanssa samaan yksikköön töihin. Vappuna -09 oltiin työporukalla liikenteessä ja päädyttiin miehen luokse jatkoille. Seuraavana viikonloppuna meillä oli firman saunailta ja sinne mentiin yhdessä ja yhdessä myös lähdettiin. Sillä reissulla ollaan edelleen :Heartred Esikoinen ilmoitti tulostaan juhannuksena samana vuonna, yhteen muutettiin syyskuussa ja kihlat vaihdettiin lokakuussa. Esikoinen syntyi kun oltiin 10kk seurusteltu. Naimisiin mentiin heinäkuussa 2011 ja lapsia on syntynyt -12, -14, 15, -17 ja kuudes saadaan toivottavasti ensi juhannuksena syliin :Heartred
 
Tavattiin töissä. Menin työharjoitteluun samaan firmaan, jossa mies työskenteli. Pari viikkoa käytiin yhdessä tupakalla töissä ja sitten mies pyysi kahville. Siitä kahden viikon kuluttua alettiin seurustella ja sille tielle jäätiin. Kohta yhteisiä vuosia viisi, naimisissa neljä.
 
Me tavattiin yhden keskustelufoorumin miitissä. Ei se ollut likimainkaan rakkautta ensisilmäyksellä, mutta ruvettiin juttelemaan sen tapaamisen jälkeen kyseisellä foorumilla yksityisviesteillä. Pian haluttiin jo nähdä kahdenkesken ja parin tapaamisen jälkeen ei voinut enää kieltää että oltiin ihastuttu. Ja sillä tiellä ollaan oltu reilu yhdeksän vuotta. :)
 
Hih, me tavattiin kun olin vaihto-oppilaana ja asuin perheensä nurkissa (hän ei asunut enää tuolloin kotona). Puolisen vuotta tutustuttiin ja juteltiin myöhään yöhön, sitten ajauduttiin seurustelemaan. Vaihtarivuoden jälkeen lenneltiin pari vuotta edestakas ja kun kaukosuhde alkoi tökkiä mentiin naimisiin ja mies muutti Suomeen. Tammikuussa on 15v hääpäivä ja lapsiakin sittemmin siunaantunut pari kappaletta. (Jos joku mut tuntee niin tästä tarinasta kyllä tunnistaa...:D)
 
Baarissahan myö :D siitä tulee uutena vuotena 11 vuotta täyteen, naimisissa 6v ja lapsia löytyy 6:wink Voih niitä villejä nuoruus vuosia:wink oltiin molemmat tavatessaan 20 ikä vuoden alkutekijöissä (minä tasa 20 ja mies 22) :)
 
Me tavattiin helmikuussa 2003 deitti.netin ilmoitukseni avulla. Siinä oli mahdollisuus soittaa sen palvelun kautta, ja tavattiin heti seuraavana päivänä tunnetuin seurauksin (naimisissa v. 2006 lähtien). Olin käynyt ihan karmeillakin sokkotreffeillä netin kautta, joten tiesin, että juttelu voi olla turhaa netissä. Kemian ja yhteyden voi tuntea tapaamisella.
 
Baarijonossa, kysy jos pääsee mukanani jonon ohi sisään (oli mun synttärit ja mun kaveriporukka pääsi nimelläni jonon ohi sisään) :D oli siis mun yhden juhlavieraan kaveri, joka oli hänet kans baariin pyytänyt, eli ei nyt mikään randompummija :D
 
Tavattiin ja seurusteltiin ekan kerran 14 vuotiaana. Sillon oli kumpikin liian villejä sitoutumaan:grin Mutta mieleen jäi. Yhteisiä tuttuja löytyy, joten vuosien saatossa törmäiltiin ja bailattiin yhdessä, myös yksi yhteinen kummilapsi matkan varrella kerkesi siunaantua. Sit tuli vappu -09, tie vei samaan baariin ja sieltä mun kesämökille jatkoille, sillä tiellä ollaan, ensi kohtaamisesta siis 10 vuotta kesti ennenkuin meistä tuli lopulleen pari. Keväällä 10 vuotta yhdessä, joista 5 vuotta naimisissa ja viides lapsi toivottavasti saapuu toukokuussa täydentämään onnea:)
 
Muokattu viimeksi:
Me on tavattu -09 ihan näiden perinteisten deittisivustojen kautta. :D Joku vain kolahti silloin ja mies unohtui melkein heti luokseni pysyvästi. -11 mentiin naimisiin ja sen jälkeen on tullut kolme lasta.
 
Netissä jossain sivustolla huhtikuussa 2001 ja sit juhannuksena rmj.issä nähtiin ekan kerran ja sillä tiellä ollaan .. ☺ Naimisiin mentiin kun oltiin oltu 10- vuotta yhdessä.
Esikoinen syntyi 2013 et 12 vuotta oltiin yhdessä ennen kuin eka lapsi tuli. Nyt niitä on kolme :)
 
Parkkipaikalla :D Ajeltiin molemmat paikallista ”pillurallia” ja kaverini kanssa bongasin hänet yksin yhdeltä parkkikselta. Vuosi oli 2002, mie olin 19 ja mies 24. Samana kesänä ”muutin” hänen asuntoonsa, kihloihin mentiin 2005. Lapsia on nyt 4 ja naimisiin mentiin nyt elokuussa :Heartred
 
Tavattiin mun mieheni kans yläasteella kun aloitimme samalla seitsemännellä luokalla. Ystävystyimme yläasteen aikana ja yhdeksännellä aloimme seurustella. Seurustelun aloitimme siis -06, muutimme yhteen kun vaihdoimme kaupunkia minun aloittaessa yliopistopinnot -09, naimisiin mentiin sekä ensimmäinen lapsi syntyi -13, toinen lapsi syntyi -17 :)
 
Täällä myös nykypäivän tapaan perinteinen nettitutustuminen takana :) Pitkään juteltiin vain kaveripohjalta ja ystävystyttiin, sitten alettiin tapailla oikeastikin ja ystävyys syventyi seurustelusuhteeksi :)
 
Nettideittailuna alkoi meidänkin juttu, kesällä 2011. Tavattiin kasvotusten pari viikkoa myöhemmin ja oli varsinkin minulle selvää että tässä sitä nyt mennään. Nelisen kuukautta myöhemmin ilmoitti esikoinen tulostaan, mutta hän ei selvinnyt synnytyksestä. Pysyttiin kuitenkin yhdessä miehen kanssa ja lisää lapsiakin on saatu, - 14, - 16 ja - 18. Pari viikkoa sitten vietettiin neljättä hääpäivääkin.
 
Takaisin
Top