Missä olet hyvä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Missä sinä olet hyvä? Jokainenhan on varmasti jossain. :) On sitten kyse työstä, arjen pyörittämisestä tai harrastuksesta.

Minä voisin ehkä sanoa olevani hyvä kirjoittamisessa. En nyt ehkä ihan kirjailija-ainesta, mutta ainakin pystyn keksimään pitkiäkin tarinoita.

Jotkut myös väittää että on hyvä suoritus selvitä arjesta niinkin hyvin kuin olen selvinnyt, kun elämä on meidän perhettä riepotellut.
 
Olen hyvä saamaan ihmiset hyvälle tuulelle. Olen myöskin hyvä tekemään nopeita päätöksiä. Eläinten kanssa olen hyvä (en tarkoita kouluttamista, mutta eläimet viihtyvät seurassani).
 
Olen hyvä kirjoittamaan, mistä syystä siitä on tullut työkin. Olen myös hyvä ratkaisemaan ongelmia. Nykyisin olen hyvä myös leipomisessa ja ruuanlaitossa.
 
Olen hyvä ennakoimaan ja kehittämään arkea helpottavia rutiineja.

Olen hyvä selviämään vaikeuksista ja toimimaan hankalissa tilanteissa.

Olen erittäin hyvä nukkumaan, saatan olla siinä jopa maailman paras!!

Olen ollut hyvä kirjoittamaan ja piirtämään, mutta taidot ovat vähän ruostuneet.

Olen hyvä lukemaan ääneen(kin).

Olen hyvä muistamaan ihmisten merkkipäivät ja keksimään lahjoja.
 
Empatiakyky on vahvuuksiani.

Handlaan multitaskingin hyvin. :D

Osaan vieläkin pelata Nintendon klassikkopelejä hyvin, niitä löytyy tietokoneelta. :grin (Super Mariot, Ducktales jne) Aikaa pelata ei kyllä ole, mutta jos joskus vähän olisi. :joyful:

Luistimilla osaan sirklata takaperin. :)
 
Olen hyvä shoppailemaan :hilarious: Olen myös hyvä pelaamaan konsolipelejä, ainakin omasta mielestäni.. osaan tehdä montaa asiaa yhtäaikaa.
 
Takaisin
Top