Missä haluaisit asua?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Jos ei olisi mitään estettä, missä kaikista mieluiten asuisit? Vai asutko nyt haaveidesi paikassa?

Jos ei otettaisi huomioon sitä että tukiverkko ja ystäviä asuu täällä, voisin haluta asua sen verran pohjoisempana että olisi kunnon talvet. Asunnon suhteen voisi omakotitalo olla kiva, jos olisi halua ja jaksamista hoitaa sitä (tai jos se ei olisi tarpeen).
 
Asun omakotitalotalossa pienessä kaupungissa, ei keskustassa mutta ei ihan maaseudulla. Juurikin täydellistä. Jos pilkkua ruvetaan viilaamaan, voisin ehkä haluta muuttaa pohjoisempaan, mutta täälläkin on ihan jees.
 
En muuttaisi alueelta pois, mutta omakotitalo isolla pihalla ( ilman remonttitarvetta) olisi ihana. Ei vain ole varaa maksaa sellaisesta miljoonaa tai joissain tapauksissa ylikin :wink
 
Minä asun nyt ihan unelmieni kodissa. Sijainti on täydellinen metsän ja järven vieressä ja silti myös palvelut ovat kävelyetäisyydellä. Piha on sopivan pieni ja naapurit mukavia. Olen asunut myös omakotitalossa, jossa oli iso piha. Se oli minulle liian työläs. Kerrostalossa olen asunut ja sekin oli ihan mukava, mutta lapsen kanssa on kiva, kun on piha.
 
Vielä syrjemmässä kuin nyt. Keskellä käymätöntä ikimetsää jonkun joen läheisyydessä. Lähimpään naapuriin vaikka sata kilometriä!
 
Kyllä nykyinen on varsin sopiva, vajaa ha pihaa jossa kuopsutella. Mahtuu laiduntakin. Talossa tilaa koko perheelle, muttei mitään ylimääräistä kirjastoa pölyä keräämässä. Pieni maalaiskylä.
Ideaalissa asuisin kyllä jossain semitropiikissa maalattia keittiöllä ja armottomalla hedelmätarhalla, omavaraisena. Joku Tyynenmeren saari ehkäpä..
 
Oon muuten ihan tyytyväinen nykyiseen asumukseen ja sijaintiin, mutta naapurit voisin muutattaa muualle. :hilarious:
 
Takaisin
Top