Mirena ja testi plussa.

Tuulenviemää

Näppärä viestien naputtelija
Hei. Itselläni on nyt Mirena kierukka ja kuukautiset ovat olleet säännölliset. Kyseessä on toinen kierukka ja se on ollut nyt puoli vuotta paikallaan.
Vuoto oli myöhässä ja tein raskaustestin ja sain sellaisen tihrustettavan tuloksen hyvin haalea plussa.. Olen nyt uusinut testin ja saanut näitä hailakoita plussia. Muutaman päivä pissa negan. Soittelen varmaan huomenna ohjeita neuvolasta. Mietityttää tuo kierukka.
Kesäkuussa luovutin munasoluja, ja ajattelin itse sen hormoni ruljanssin jälkeen, että nyt on varmaan otollinen kohtu tulla raskaaksi.. Huolimatta kierukasta.. Hups..
Viimeisen seksi kerran perusteella laskeskelin, että minun pitäisi olla jo rv 6..joten luulisi että tulos olisi selkeämpi plussa.
Olen siis pitkään ollut sinkkuna.
Sattuisiko linjoilla olemaan kierukka raskauksia? Tai teitä joilla testit ovat näyttäneet pitkään hyvin hailakkaa plussaa?
 
Minulla tuli mirenan aikana haalea plussa. Sain verikokeisiin heti ajan ja se näytti kuitenkin negatiivista. Lääkäri oli sitä mieltä, että on ollut viallisia testejä, testien valmistaja taas vetosi kemialliseen raskauteen tai varhaiseen keskenmenoon. Niin tai näin, raskaana en lopulta kuitenkaan ollut.

Kannattaa soittaa esim neuvolaan ja kysyä, mitä tehdään. Kierukka pitää joka tapauksessa poistaa, jos olleet raskaana, joten se asia pitää saada varmuudella selville ensin.
 
Hei. Laitan tänne vielä viestiä, jos joku sattuu lukemaan aiheesta ja miettii miten tässä kävi. Eli kyllä testit vahvistui ja raskaana olin, mutta kesken meni. Kierukka päätettiin poistaa, koska minulla oli niin kova paineen tunne kohdussa ja halusin itse poistoa. Oli ihana tunne kun vuoto pääsi kunnolla ulos..
Itse ainakin huilaan kierukasta ja mietin ehkäisyä muilla keinoin :)
 
Mukavaa että tulit kertomaan kuulumiset. :) Minä ainakin mietin mikä oli lopputulos, vaikka sitä en muistanut käydä utelemassa. Tsemppiä, toivottavasti löytyy sopiva ehkäisykeino.
 
Takaisin
Top