Miltä näyttää positiivinen raskaustesti?

Kaikki kuvan raskaustestit näyttää plussaa
 

Liitteet

  • 20210920_075641.jpg
    20210920_075641.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 1,093
Ekaa kertaa laitan tänne kun en osaa itse tulkita. Näkyykö tässä haamu vai kuvittelenko?
 

Liitteet

  • 0A010441-4747-496F-8C52-A9A71BF75E21.jpeg
    0A010441-4747-496F-8C52-A9A71BF75E21.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 533
Moikka. Täällä olen uusi ja haluaisin tietää raskauden mahdollisuudet tilanteessani. Elikkäs tilanne on se että harrastin 20.11 poikaystävän kanssa seksiä ilman kondomia. Mun menkat on nyt myöhässä yli 1kk. Aion tehdä testin pian
 
Moikka! Olen uusi täällä ja haluaisin teiltä muilta naisilta vertaistukea vauvajuttuihin. Olemme mieheni kanssa toivoneet lasta jo useamman vuoden, olemme molemmat +30-v ja esikoinen olisi kovin toivottu. Mulla oli käytössä vuosia pillerit, jotka lopetin loppuvuodesta 2019. Menkkoja ei tullut aluksi kuukausiin ollenkaan, koska ne olivat jo vuosia olleet pois pillereiden takia. Sitten kun tulivat, niin olivat todella runsaat ja siitä lähtien olleet epäsäännölliset ja runsaat. Emme ole halunneet ottaa stressiä "yrittämisestä" vaan olemme puuhailleet satunnaisesti. Välillä olen tehnyt ovulaatiotestejä, mutta aina on negatiivista näyttänyt. Vasta hiljattain ovulaatiotesti näytti ekan kerran haamuviivaa. Jonkin ajan kuluttua tein myös raskaustestin jossa oli haamuviiva. Tein myös toisen testin ja sama homma. Alkuraskauden oireisiin sopivia oireita minulla on ollut mm.iltaisin pahoinvointia syömisen jälkeen, hajuaisti on ollut tosi herkkä, alavatsaa ja alapäätä on vihlonut ja olen ollut väsynyt. En kuitenkaan halunnut tästä liikaa innostua, en uskalla. Tein uuden testin mutta päiväsaikaan, mutta ei näkynyt kuin yksi viiva. Nyt olen aivan äimän käkenä, että voinko silti olla raskaana?! Mitä olette mieltä? Kiitos kaikille ja tsemppiä vauvahaaveisiin!
 
Onko tuossa haamujen haamviiva vai kuvittelenko

View attachment 118846
Tuliko testiajalla? Valkoinen viivahan tuo kyllä vain on... Mutta voihan se olla että tummuu :smiling face with heart-eyes: :Person Raising Both Hands:
Moikka! Olen uusi täällä ja haluaisin teiltä muilta naisilta vertaistukea vauvajuttuihin. Olemme mieheni kanssa toivoneet lasta jo useamman vuoden, olemme molemmat +30-v ja esikoinen olisi kovin toivottu. Mulla oli käytössä vuosia pillerit, jotka lopetin loppuvuodesta 2019. Menkkoja ei tullut aluksi kuukausiin ollenkaan, koska ne olivat jo vuosia olleet pois pillereiden takia. Sitten kun tulivat, niin olivat todella runsaat ja siitä lähtien olleet epäsäännölliset ja runsaat. Emme ole halunneet ottaa stressiä "yrittämisestä" vaan olemme puuhailleet satunnaisesti. Välillä olen tehnyt ovulaatiotestejä, mutta aina on negatiivista näyttänyt. Vasta hiljattain ovulaatiotesti näytti ekan kerran haamuviivaa. Jonkin ajan kuluttua tein myös raskaustestin jossa oli haamuviiva. Tein myös toisen testin ja sama homma. Alkuraskauden oireisiin sopivia oireita minulla on ollut mm.iltaisin pahoinvointia syömisen jälkeen, hajuaisti on ollut tosi herkkä, alavatsaa ja alapäätä on vihlonut ja olen ollut väsynyt. En kuitenkaan halunnut tästä liikaa innostua, en uskalla. Tein uuden testin mutta päiväsaikaan, mutta ei näkynyt kuin yksi viiva. Nyt olen aivan äimän käkenä, että voinko silti olla raskaana?! Mitä olette mieltä? Kiitos kaikille ja tsemppiä vauvahaaveisiin!
Ovis testissä viiva on aina todella tumma, kun ovuloi. Selvästi kontrolliviivaa tummempi. :Person Raising Both Hands:
 
Epäilen hyvin vahvasti, että 23pv r-testi reagoi ovulaatioon. Se pätisi kiertoonkin.
 
Muokattu viimeksi:
Kuvassa testit dpo 10->13, ja periaatteessa kaikki positiivisia. Mutta ehkä olemme yhtä mieltä että viimeiset kaksi ovat selkeästi positiivisia.
1735E085-0EAA-4A6D-88B0-813ED3A79C72_4_5005_c.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top