Milloin saitte positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Mullakin haalea plussa 28/28. Myöhemmin selvisi että silloin olin vasta rv 3+2. Nyt on rv 23. :)
 
En muista oonko jo vastannut, mutta itse sain rv 3+4 haalean plussan apteekin testillä. Pari päivää aiemmin näytti vielä negaa. Nyt menossa rv 16+5.
 
- Dpo 11
- Kp 25/28
- Haalea viiva YA-testillä, mutta CB digi edelleen tuolloin nega (seuraavana päivänä sekin +)
 
Dpo 10 leffaviivat aamupissasta Pregcheckillä, kiertopäivä 25/33-35. Samana päivänä varmistin vielä Clearblue digitalilla, ja vastaus oli raskaana 1-2.
 
Tein testin samana päivänä illalla kun menkkojen olis pitäny alkaa.. Eli kp 30/30.. :)
 
Kp 29/28 :) Vuosien pillereiden käytön jälkeen oli kierto lyhentynyt oppikirjan mukaiseen 4 viikon kiertoon. Aiemmin oli vaihtelevasti 30-35 kiertoja. Ilmeisesti tuo kierron lyhentyminen liittyy vanhenemiseen (Näin oon ainakin lukenut). Nyt siis 15+3 menossa.
 
Kp 32/28 plussa. Tein ekan testin kp 28/28 ja se oli puhdas nega, menkkoja kun ei kuulunu niin tein uuden ja selvä plussa, kirkkaat kaks viivaa :)
 
Kp 27/26 tuli plussa. Erittäin haalea, mutta plussa kuitenkin :p
Dpo:sta ei hajuakaan kun en ole niitä mittaillut :shy:

Muokattu: viestiä kirjoittaessani muistin väärin, sillä tein testin 1.11. eikä 31.10 kuten tätä viestiä kirjoittaessani muistin ensin.
 
Muokattu viimeksi:
Testasin DPO10 (päivä on tarkasti tiedossa, ei ole mahdollista, että olisi mitään heittoja) ja sain raskauskeijun halppis liuskaan hailean haamun ja pregcheckiin selkeän mutta vaalean plussan, jonka mieskin näki. DPO12 testasin uudestaan ja positiiviset punaiset viivat räjähtivät sekä pregcheckiin, että rfsun testiin ja clearbluen digi näytti, että raskaana ollaan.
 
Mitähän nää ihme lyhenteet on mitä täällä viesteissä näkyy? Dpo, kp jne.? (Oon utelias ja tietämätön :P )

Tein testin ku piti alkaa menkat, mutta alkoikin sellanen mielenkiintoinen nippailu ensin oikeelta, sit vasemmalta, ja lopulta nippailu keskittyi keskelle, jolloin menkatkin oli myöhässä jo 6 päivää. Tuli plussattua 5+5 selkeet viivat.
 
Plussa tuli ekaa kertaa:
Dpo (=days past ovulation) 12 (tästä en oo aivan varma, tarkentunee ultrassa)
KP (kiertopäivä) 30/29
YA:n raskaustestikasetti
 
Dpo 10 (=10 päivää inseminaation jälkeen; kp 22/26-28) vaalea mutta selkeä viiva, sen jälkeen joka päivä vahvistuva viiva, ja dpo 14 (kp 26/26-28) kontrolliviivan vahvuinen viiva.

Testeistä olen todennut parhaimmaksi Pregcheckin; tässä testatessa käytin sitä tavallista, ei mitään superherkkää.
 
2pv kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, tissit kipeet ovulaatiosta asti (yleensä pari pv ennen menkkojen alkua) :)
 
Nyt plussasin rv 3+4 rfsu:n liuskatestillä. Samana iltana tein vielä CB'n digitestin ja siinä raskaudenkesto oli 1-2 viikkoa.
 
Takaisin
Top