Milloin saitte positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Kp 28/28 plussasin. Testi oli muistaakseni sellainen apteekin oma. Muusta ei ole mitään hajua.
 
Oviksesta ei tietoa, mutta rfsu liuskalla tein haalean plussan kp 35 ja silloin on ollu rv3+6. Samana päivänä tein myös clearblue digin ja siihen tuli 2-3. Rfsu:n liuskan tein viikon päästä uudestaan ja sekin oli ihan haalea. Taitaa noilla tulla haaleita aina.
 
Haamun sain kp30/30-31 liuskatestiin, oletettavasti dpo13. Seuraavana päivänä Apteekin oma näyttikin selkeän plussan :)
 
dpo 12 (ovis varmuudella tiedossa), haalea plussa clearbluen testiin, digi näytti 1-2. dpo 14 olikin jo aivan selvästi viiva vahvistunut. Apteekin oma ei näyttänyt silloinkaan vielä mitään.
 
mulla tuli raskaus yllätyksenä, en siis tiedä oviksesta mitään. mutta menkat oli myöhässä 4-5pv ja ajattelin ihan tosissani että no ihan normaalia on jos muutaman päivän on myöhässä... no ei, clearblue ja plussa ruutuun :)
 
Testin tein vasta, kun kuukautiset olivat pari päivää myöhässä. Viiva oli melko vaalea silloinkin, vaikka odotan kaksosia. :)

Ovista en bongannut, vaikka tikutin pitkät pätkät kiertoa.
 
Esikoisen kanssa menkat oli päivän myöhässä ja tuli apteekin testillä plussa. Haalea, mutta selkeä.
Raskaus vuonna 2013 menkat myöhässä pari päivää, testi tehtiin lääkärissä. Meni kesken.
Nyt tein testin vasta kun menkat oli viikon myöhässä, ostin ihan citymarketin testin. Piti sitten kuitenkin varmistaa vielä apteekin testillä :D
 
Mulla ensimmäinen haaleista vaalein haamu 1.4.2015, kiertopäivänä 35, dpo 10 näin jälkikäteen mietittynä. En seuraillut kierron etenemistä, mutta tuolloin 22.3. oli oviskipuja, vaikka luulinkin ovuloineeni jo aiemmin. Haamu on onneksi vahvistunut, ja tänään 4.4. (dpo 13) viiva on jo selkeä. Merkkinä on ollut Pregcheck, joka on kyllä ollut johdonmukainen kaikissa tuloksissaan.
 
Mulla raskaustesti näytti heti ensimmäisenä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, niin haamu. Sen jälkeen testasin joka päivä ja viiva vain vahvistui :) ja clearblue digital näytti raskaana 1-2 viikkoa
 
Mulla oli tosi paha olo viikoilla 3+1. Seuraavana päivänä oli purukaluston röntgenkuvaus, joten päätin varmuuden vuoksi testata, vaikken uskonut sieltä mitään tulevankaan. Ja plussahan sieltä pärähti ruutuun silti. o_O Viikoilla 3+2 siis. Kaksi päivää myöhemmin ja 4+2 testasin myös ja koko ajan vaan vahvistuivat viivat. :) Sitä onkin käynyt mielessä, että olenkohan sittenkin jo kuukautta pidemmällä, kuin luulen, mutta toisaalta ensimmäinen viiva oli tosi haalea.
 
Clearblue digital anto plussaa 2pv ennen menkkojen oletettua alkua. Menkkojen alkamispäivänä vähemmän herkät liuskatestit joiden nimeä en muista näytti hyvin haaleasti kahta viivaa
 
Clearblue testin tein kp 29 (kierrot olleet 28-30). Tällöin testiin selkeä plussa ei kuitenkaan kovin tumma. Samaisena iltana clearblue digital joka näytti raskaana 1-2vkoa. Tällöin siis rv 4+1. Yhden testin huomenna vielä teen ja sit saa riittää
 
Testasin plussan ku viikkoja oli 4+1. Tämäkin tuurilla koska kuukautiskierron pituudesta ei ollut tietoa kun oli pari kiertoa aiemmin käynnistyny epäsäännöllisenä synnytyksen jälkeen. Esikoisen plussan luulin tehneeni 5+5 ku kuukautiset oli viikon myöhässä ylikin mutta ar-ultrassa selvisi että hedelmöitys oli tapahtunu melkein paria viikkoa myöhemmin eli plussa tulikin about rv4
 
Takaisin
Top