Milloin puoliso tunsi liikkeet?

Noopi

Jostain jotain jo tietävä
Tiedän, että kaikki vauvat ovat yksilöllisiä, samoin kuin äidit mutta minua kiinnostaisi tietää, koska teidän puolisonne tunsi vauvan liikkeet ja potkut ensi kerran?
Itse olen viikolla 24 eikä vielä hyvin tunnu ulospäin. Sisällä kyllä tuntuu
 
Meillä mies tunsi liikkeet ekan kerran viikolla 21+. Se oli kyllä hyvin satunnaista silloin aluksi.
Täällä loppumetreillä maha jo pomppii ihan itsekseen puolelta toiselle eli näkee jo kaukaa, millä puolella vauva milloinkin on. [:D]
 
Täällä mies ei ole tuntenut,mutta on nähnyt. Ainakun on potkinut ja mies laittanut käden vatsalle niin pieni on lopettanut potkimisen. [:D] jotenka..toivottavasti pääsee vielä osalliseksi tuntemuksilla.
 
Mies tunsi 17+6 ekan kerran kaks potkua mutta sen jälkeen ei ole vauva suostunu isälleen potkimaan :) aina lopettaa kun käden laittaa vatsalle.
 
Silloin kun odotin esikoista niin puoliso tunsi liikkeet suunnilleen vasta loppuvaiheilla vaikka yritimme saada aikasemmin liikkeet puolisolle tuntumaan muttei vauva silloin halunnut potkaista,ja meillä oli sama homma että kun isä laittoi käden mahani päälle niin loppui potkiminen silloin heti siihen. [:D]
 
Itse tunsin myös siinä viikolla 15, ja mies viikolla 17. Nuo potkut myös näkyivät jo silloin selvästi ulospäinkin. Mulla kohtu kallistunut eteenpäin ja istukka takaseinässä. Tulokkaan asento kaikesta päätelleen sellainen, että potki meikää vatsaan, eikä selkään, joten nuo liikkeet tuntee herkästi.
 
Itse tunsin selkeät potkut rv 17 alussa, mutta mies tunsi ensimmäiset vasta parisen viikkoa sitten, olisko ollu rv 25. Hänellä ei oikein ole ollut malttia jäädä odottelemaan potkuja, vaikka itse olen tuntenut ne kättä vasten ja nähnytkin jostain rv 21 alkaen. Ja vauva on vielä sellainen ujo piimä, että kun mies yrittää tunnustella tai katsoa potkuja, pieni lopettaa saman tien.
 
Tunnettiin miehen kanssa potkut viikolla 18. Itekkin tajusin muljunnan potkuiksi vasta siinä kohtaa kun tunsin ne mahan päältäkin [:D]
 
Minä tunsin potkut viikolta 16 lähtien ja mies tunsi mahan päältä sillon ku oli tasan 20 viikkoo täynnä :) On se hieno kokemus ekakertalaiselle.  
 
kaikilla tuntuu olevan aika varhaisessa vaiheessa liikkeitä niin sisällä kuin ulkonakin. Noh, ehkä meidänkin isäntä tuntee ne viikkojen kuluessa.. i hope. On kanssa vähän sama tilanne, että lopettaa potkimisen, kun käsi laitetaan vatsalle (mikä siinäkin mahtaa olla?). Mutta kerron kun alkaa tapahtua :)
 
Olen tuntenut potkuja päivittäin rv 16, pari kertaa aikaisemminkin. Miehelle suostui potkaisemaan rv 20, aikaisemmin on lopettanut aina kun käden laittoi mahan päälle. Mies kuvaili tunnetta pienen pieneksi luunapiksi, joka annetaan paksun peiton alta [:D] Kun tuntuisikin siltä, välillä meinaa ottaa oikein kipeää kun pieni oikein riehaantuu.
 
Se varmaan rauhoittaa vauvaa kun käsi laitetaan vatsan päälle?
Meillä myös on vitsailtu, että pikkuinen ymmärtää olla riehumatta isän aikaan kun lopettaa saman tien potkimiset [:D][:D]
 
itse tunsin ekat VARMAT liikkeet rv 17+3 ja mies mahan päältä tasan rv 19. oisko ollu jotain rv 21 kun alko maha hiukan heilua ja nykysin pomppii koko pötsi niin että mies välillä huomauttelee että on hölmön näköstä [:D]
 
RV 18-19 aikoihin rupesi tuntumaan liikkeitä, ja näkymään ulospäin. Mieheni näki kyllä liikkeet tuolloin, mutta pääsi osallisiksi niihin vasta RV 20+. [:)]
 
Ehkä joskus 20 viikkojen paikkeilla.. Ihan mielissään se on ollut kun tuntee liikkeet. Monesti illalla kun pikkunen oikeen riehaantuu, niin isi laittaa käden mahalle ja silittelee ja sanoo sille että elä potki äitiä nii kovasti ni kyllä se siitä aina on rauhoittunu. Liekö tulossa isin lellari [;)]
 
Mies tunsi liikkeet 21+ paikkeilla. Sitten kun liikkeet ja potkut näkyvät ulospäin, ni sillonhan ne myös tuntuvat.[:)] Riippuu tosin paljon istukan paikasta. Jos istukka on edessä, niin sehän tietenki vaimentaa vauvan potkuja sen verran, ettei niin pian tunnu käteen.
 
Piedra niinhän sitä luulisi. Mulla on istukka edessä mutta kovin aikaisin on liikkeet tuntuneet ja 20+2 myös tuntui ja näkyi ulos [:D] Meillä on vatsassa valmistumassa jalkapalloilija [:D]
 
Takaisin
Top