milloin alkoi maha näkyä?

Mulla on maha tosi turvonnut ja alavatsa on pinkeä pallo. Nyt on rv11+2. Farkut ei ole mahtuneet jalkaan moneen viikkoon, vaan käytän venykevyötäröisiä farkkulegginsejä. Pelottaa kuinka isoksi maha kasvaa, kun se on jo nyt tuplaantunut. Olen entuudestaan pyöreä ja painoa on tullut vielä muutamia kiloja lisää. Mies on huomannut mahan kasvun, mutta kukaan muu ei ole kohteliaisuuttaan sanonut mitään, luulevat minun vain lihoneen :)
 
Mun mahaa on taputeltu jo vklla 8 ja 9. Nyt vklla 11+0. Moni on epäillyt että siellä kasvaisi useampi. Saa nähdä :) mulla siis eka raskaus ja painokin noussut jo 5kg, vaikka en ole liiemmin herkutellut.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Vatsa tuli näkyviin alkuviikoista saakka, ja on alusta saakka ollut melko kova/tiivis ja pyöreä. Vkolta 7-8 jo huomasi selvästi ja nyt Rv 16+3. Masun koko pysynyt jokseenkin samana noin 3-4 vkoa. Ei siis ole kasvanut koko ajan samaa vahtia, onneksi! Kyllä sitä on kuullut moneen kertaan et kuinka isoksi sä vielä oikeen kasvat, onko siellä varmasti vaan yks, ja siis häh, ai LA vasta ens vuoden puolella! Lähisuvussa monikkoraskauksia, joten käytiin varhaisultrassa vkolla 8 valmistelemassa että yksi siellä tosiaan on kun mahan koosta olisi voinut epäillä muutakin. Notkoselkä ja lyhyt (152cm) varsi, sanovat että eipä se muualle mahdu kuin eteenpäin :) Ilolla ja ylpeydellä masu edellä mennään, ihanaahan se on että tästä pallosta saa nauttia pidempään!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    774.5 KB · Katsottu: 312
Reilusti yli 20 viikoilla alkoi selvää vauvamasua esikosta ilmestyyn. Sitä ennen pitkä tunnen itseni valaaksi vaihe, jolloin keskusta tuntui vaan lihonneelta. Sit 30-40 viikoilla vasta kunnon selvä pötsi, vaikka superiso ei koskaan ollutkaan. Mulla ilmeisesti kans Semmonen rakenne että mahtuu tuolla oleileen.
 
Täälläkin odotellaan vauvamasun näkymistä. Nyt on kasassa 11+1 eikä aamulla yösnoustessa näy merkkejäkään mistään masusta, ihan litteä edelleen. Päivän mittaan tulee turvotusta ja illalla jo pömpöttää kohtuullisesti ja housut kiristää, mutta näyttää enemmänkin kuunon jouluherkuttelulta. :-( Pelottaakin vähän, että onko siellä mitään? Ensi perjantaina on ultra, silloinhan se viimeistään selviää. Välillä tulee palaava tunne ottaa selvää jo aikaisemmin, mutta käi tässä nyt vaan nätisti odotellaan.
 
Melkein HETI. Siis turvotus tästä kolmannesta oli jotain käsittämätöntä. Oli sitä kovasti aiemmistakin, mutta tätä ei enää rv 10 pystynyt mitenkään päin pitämään piilossa:wideyed: Joten kerrottiinkin kyllä jo silloin rv 10 kaikille...
Nyt on rv 18 ja masun ympärys vrkajasta riippuen 99-102cm. Kunnon kupla:grin
 
Mulla maha alkoi turvota jo omiin ja miehen silmiin rv 7 aikaan. Normaalisti mulla on ollut todella litteä vatsa ja yhtäkkiä se vain turposi jäätäväksi. Isoilla ja löysillä paidoilla pystyy vielä piilottamaan, mutta normifarkkuja en enää pysty pitämään millään. Nyt rv 10, alkaa jo takitkin kiristämään. Vielä pitäisi mahaa piilotella np ultraan asti. Sen jälkeen ei varmaan ole mitään toiveita saada salattua tätä uutista :D
 
Nyt rv 14 ja pieni pinkeä kumpu alavatsaan tuli 12 viikon kohilla. Senverran että kaikissa housuissa ei mene nappi kiinni. Mutta muutoin aikamoista turvotusta ainoastaan ja näytän vaan lihavalta. Saa mahan alun peittoon helposti vaikka vaan löysällä paidalla.Ensimmäine lapsi ja siksi varmaan oikein odotan että maha tulisi näkyviin.
 
Pieni turvotus alkoi tosi nopeasti, farkut ei tainneet sopia enää 10rv tienoilla... Maha näkyi niin että muutkin huomasi varmaan joskus 17-18rv
 
Kaksosista näki melko hyvin jo joskus rv18 paikkeilla. Nyt yhtä lasta odottaessa maha tuli näkyviin kunnolla rv25. Itse mahan on nähnyt jo pitkään, mutta aiemmin ei muut ole huomanneet asiaa ollenkaan.. :D
 
Muille alkoi näkyä n. rv 20 mut ite sen huomas jo aiemmin. Selvästi kuitenkin alkoi kasvamaan tuon rv 20 jälkeen :)
 
Takaisin
Top