Millaisia raskausoireita sinulla on?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
Vielä niin varhaiset viikot että ei muita oloja, mutta yllättäen aurallinen migreeni taas kävi kylässä, sen perusteella hoksasin tehdä testinkin!
 
Iltaisin palelee. Päänsärkyjä myös ollut. Ja vähän liikaa ärsyttää kaikki :banghead:
 
Palelu, herääminen aina aamuyöstä, repäisykipuja, ilmavaivat :D
 
Palelu varsinkin iltaisin, aivan jäätävä turvotus sekä vatsakivut. Ei vielä ainakaan muuta :>
 
Hei mua palelee myös!! En edes tajunnut sen olevan oire.. Ajattelin et meillä on vaan tosi kylmä ja et patterit on rikki Beaming Face With Smiling Eyes

pientä pahoinvointia on ollut. Tai ehkä se ei ees oo pahoinvointia vaan sellasta etovaa oloa.
 
Täällä tulee etova olo pari kertaa päivässä. Mutta menee aika nopeasti ohi.

Jännityksellä odotan miten käy kun pääsee vähän pidemmälle. Ekasta lapsesta oksensin 6+1 aina synnytykseen asti ja etova olo oli läsnä koko ajan..

Toivotaan että tällä kertaa vähän helpommin ':)
 
Täällä ennen plussaa ei ollut mitään oireita, olin varma että menkat sieltä alkaa. Tänään 5+0. Nyt on rintojen aristus lisääntynyt, pientä etovaa oloa välillä, tuikkaisuja alavatsalla ja sellaista menkkajuilintaa vastassa ja alaselässä välillä. Nälkä ja jano on koko ajan. Niin ja hengästyttää. Sitten välillä taas on aivan normaali olo ja tuntuu kun ei olisi raskaana ollenkaan.
 
Eilen tehin plussa testin ja oireita löytyy jonkun verran. Eli rinnat kipeät, maha turvonnut, pissattaa koko ajan, etovaa oloa, nenä tukossa aamuisin, välillä nippailee alamahassa, närästää herkästi. Valkovuotoa on nyt vasta alkanut tulla enemmän joka on kirkasta ehkä vähän limaisen oloista. Nyt siis kp 29/28
 
Tissit kipeet ja janottaa (=pissattaa) vähän enemmän. Ja vähän useammin on nälkä... Eipä oikeestaan muita oireita tullut VIELÄ...niitä odotellessa
 
Nyt ilmavaivat hiukan helpottaneet, herään kyllä edelleen aika aikaisin, mutta uni tulee illalla kyllä tosi nopeasti Beaming Face With Smiling Eyes lisäksi on ollut tosi vilkkaita ja vähän turhan graafisia unia. Ja janottaa ihan eri tavalla kuin aiemmin!
 
Mulla on oikeastaan ainoat oireet tällä hetkellä rintojen lievä aristus, pissahätä useammin ja nukahdan nopeasti (ei mulle ollenkaan tyypillistä) ja herään aikaisin ennen kellon soittoa. Nyt on pari päivää tuntunut oireet vaan vähenevän, mutta testissä edelleen selkeä plussa. Henkiset oireet varmaan pahimmat kun jännittää kauheasti miten tässä käy. Beaming Face With Smiling Eyes
 
@indi minulla on oireiden kanssa samanlaista. Joko niihin olemassa oleviin on jo tottunut, ettei tunnu että olisi oireita enää. Tai sitten on oireeton vaihe menossa, tai sitten se kolmas vaihtoehto.

Tänään olen huomannut että ärtyneisyys on normaalia enemmän pinnalla. Meinaa mennä hermo ihan hetkessä.
 
Itsellä lähinnä ollut pari melko outoa unta mitkä mahdollisesti jonkinlainen raskausoire..Nyt odottelen vähän kauhulla että tulee 6+0 täyteen koska silloin esikoisesta alkoi ihan jäätävä pahoinvointi ja oksentelu joka loppui vasta synnytykseen ..

Toivotaan että tällä kertaa olisi vähän maltillisempaa.
 
@indi minulla on oireiden kanssa samanlaista. Joko niihin olemassa oleviin on jo tottunut, ettei tunnu että olisi oireita enää. Tai sitten on oireeton vaihe menossa, tai sitten se kolmas vaihtoehto.

Tänään olen huomannut että ärtyneisyys on normaalia enemmän pinnalla. Meinaa mennä hermo ihan hetkessä.

Meillä menee kyllä hyvin synkassa nämä, mä kans juuri tänään oon huomannut olevani äreämpi. Mies oli mukamas ärsyttävä aamulla ja töissä meni tavallista enemmän tunteisiin asiat. Hävetti myös kun palaverissa vatsa murisi ihan täysillä, vaikka olin just syönyt välipalan. Cat With Tears Of Joy
 
Nyt alkoi jostain syystä etoamaan joku tuoksu. En ole varma mikä se on, mutta se on ehkä oma hiki >.< Tiedä sitten tuoksuuko se erilaiselta vai unohdinko dödön aamulla.

Piti hakea kaverin työhuoneesta salmiakkikarkkia tuoksuteltavaksi niin sain jotain muuta hyvää tuoksua nenään.

Piti lähteä jousiampumaan mutta on niin kauhea väsymys, että taidan lähteä kotiin lepäämään. Jospa illemmalla jaksaisi pienen kävelyn.
 
Tänään haalea plussa ja jo uskallan olla raskaana :) Ainakin olen viime päivät syönyt aivan hirveästi ja kun suklaa sekä makkara alkoi närästää joku päivä niin testasin. Vähän kipeä olo ja lämpö vähän koholla ja etenkin iltaisin kuumottaa. Väsymystä ja pahoinvointia jännitän etukäteen...... Nyt vasta 3+5
 
Täällä palelee, nälättää ja kiukuttaa. Pientä lämpöä on. Rinnat ovat kipeät ja vessassa saa juosta.
 
Takaisin
Top