Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
Heheei, ekana täällä! Toistaiseksi ei vielä muita oireita kuin pientä alavatsan särkyä ja häpyluun vihlomista aika-ajoin. :D nyt menossa rv 4+2, jos tämä raskaus kn kuin edellinen niin viikon päästä alkaa pahoinvointi ja väsymys. :D
 
Hei. Olen vähän tiiraillut milloin ilmestyy eka tyyppi.. :joyful: Mulla olisi pitänyt tänään alkaa menkat, mutta niitä ei nyt toistaiseksi ole kuulunut. Testit ovat olleet positiivisia dpo 10 (arvio) lähtien. Oireet on paineentunne alavatsassa ja hikoilu. Nyt on tullut se, että joudun syömään pieniä määriä ja usein ettei tule pahaolo.
 
Että onnistui yllättämään se, että miltä tämä jo tässä vaiheessa tuntuu.. Vaikka juuri on jotain tapahtunut
 
ei mitään oireita :O tänään hailakka plussa ja nuppi aivan jumissa... en meinaa nyt kyllä uskoo tätä koska alotettiin yrittäminen vasta tästä kierrosta! ei kai ekalla voi onnistua :S
 
ei mitään oireita :O tänään hailakka plussa ja nuppi aivan jumissa... en meinaa nyt kyllä uskoo tätä koska alotettiin yrittäminen vasta tästä kierrosta! ei kai ekalla voi onnistua :S

Kyllä voi,mutta uskon et jumittaa jos on varautunut et yrittäminen kestää :)
 
Paineentunne alavatsassa ja hikoilu täälläkin oireina. Pientä ällötystä myös välillä.
 
Ihan eka selvä oire mulla on ollu hiusten nopea rasvottuminen, muistan tän ekasta raskaudesta myös et oli melkeenpä ainoita oireita alussa. Panin tän merkille jo ennen plussaa mut ajattelin et ei tää nyt vielä mitään tarkota :laughing002

Nyt on tullu jo se et semisti heikottaa jos ei oo syönyt kunnolla. Ei voi sanoo ihan pahoinvoinniksi mut kuitenkin ruokahalu on kasvanut ja täytyy muistaa välipalat myös töissä ettei ala heikottaa.

Vähäiset oli oireet ekassa raskaudessa, toivotaan et nytkin ois vähäoireista :)

4+0 nyt.:Heartpink
 
Huono-olo iskee jos syömisten välillä on liian pitkä väli. Silloin tällöin on ollut myös kakomista. ”Paine päässä”, eli koko ajan olo, että alkaisi kunnon pääsärky. Iltaisin tulee uni nopeasti. Vatsa välillä kipuilee ja rintoja turvottaa. Ja tosi kylmä koko ajan:confused: Niin ja virtsatietulehdus iski heti alkuun, nyt antibioottikuurilla:sad001
 
Outoa kilpailua ja kipua välillä vatsassa ja löysä vatsa. Sama oli ekassa raskaudessa kun muistan googletelleeni oireita vaikka en ekassa plussaa saanutkaan ennen rv 6+3.
 
Oon ollut nyt väsyneempi ja nukahtanut saman tien kun oon ruvennut nukkumaan, ja mä en siis koskaan normaalisti nukahda heti vaikka oisin miten kuolemanväsynyt.
 
Täällä taas yöunet menneet, oon mielestäni aina ollu hyvä nukkumaan ja nyt kun alkuviikosta heräsin yöllä enkä saanu heti uudelleen unta niin arvasin tehdä aamulla testiä ja hyvin hailakka viivahan siellä näkyi.

Kesällä keskenmenneessä raskaudessa oli sama homma ja muistan silloinkin valvoneeni useampana yönä.

Muuten pelottavan vähän mitään oireita :nailbiting:
 
Täällä taas yöunet menneet, oon mielestäni aina ollu hyvä nukkumaan ja nyt kun alkuviikosta heräsin yöllä enkä saanu heti uudelleen unta niin arvasin tehdä aamulla testiä ja hyvin hailakka viivahan siellä näkyi.

Kesällä keskenmenneessä raskaudessa oli sama homma ja muistan silloinkin valvoneeni useampana yönä.

Muuten pelottavan vähän mitään oireita :nailbiting:
Mullakin huonoa nukkumista on ollut viime viikosta saakka. Heräilen, enkä sitten saa unta.
 
Mulla on maha ihan turvoksissa, ja mä taas oon aivan hirveän väsynyt, eilen nukahdin istualleen sohvalle :sleep011 Mut koko ajan tulee kyllä tarkkailtua itseään oireiden tai oireettomuuden varalta!
 
Sama täällä. Iltaa kohdin vatsa turpoo ihan palloksi ja uni tulee. Herään kyllä useimmiten tosi aikaisin kun ei saa enää nukuttua vaikka haluaisi:woot:
 
Rv 4+2 ja oireina aristavat nännit, alavatsa- ja selkäkivut, hillitön turvotus ja heikotus. Oireet alkoivat jo viikko ennen plussaa. Jos menee samaa kaavaa kun esikoisen kohdalla niin muita oireita ei edes tule.
 
Rv 5+2 rinnat ovat hieman raskaat. Nälkä vaivaa, mutta ei tee mieli syödä paljon kerralla. Odotan hieman kauhun sekaisin tuntein koska alkaa oksentaminen.
 
Nyt on iskenyt kamala vatsan turvotus. Tunnistan myös tuon Tuulenviemän rintojen raskauden tunteen.
 
Takaisin
Top