Millaisia raskausoireita sinulla on?

Voi ei Mrs. Smith :sad001 Voiko olla mahdollista, että raskaus ei olisi niin pitkällä ?

Tuntuu että tuo 6+ on melkein epävarmin viikko
 
Kiitos :Heartred

Ainahan se on mahdollista että olisikin vaikka 5+ jotain menossa.

Olo on aika rekalla hakattu.
 
Mrs.Smith :sad001 Paljon voimia tulevaan viikkoon. Sormet ja varpaat ristiin, et viikkoja ois vähemmän.
 
Mrs.Smith [emoji173] toivotaan parasta vaihtoehtoa.

Oireet tällä hetkellä rv 4+0:
-palelee
-väsyttää enemmä
-rinnat arat
-janottaa
-pissattaa
-alavatsaa juilii
-yöllinen valvominen [emoji42]
 
Mulla on lähinnä vaan ollut tissit kipeenä. Välillä iha epäuskonen olo, et onks oikeesti ees raskaana kun ei ole oireita. Välillä pakko painella tissejä, et onhan ne varmasti kipeet, et siellä kohdussa joku ois..

Mrs.Smith :Heartred tsemppiä
 
Mulla on lähinnä vaan ollut tissit kipeenä. Välillä iha epäuskonen olo, et onks oikeesti ees raskaana kun ei ole oireita. Välillä pakko painella tissejä, et onhan ne varmasti kipeet, et siellä kohdussa joku ois..

Mrs.Smith :Heartred tsemppiä

Mulla ihan samat painelut menossa. :D Ja kipeet on, kun sattuu nukkumaan mennessä, jos menee huonoon asentoon tissien päälle. Muita selkeitä oireita ei vieläkään. Hieman ruokahalu kateissa, mutta ei kuitenkaan selkeää huonoa oloa. Ja parina päivänä väsyttänyt enemmän, mikä voi olla muista myös työn rasituksesta johtuvaa.
 
Mulla oli alussa koko ajan repäisykipuja. Nyt ne on loppuneet.

Huonoa oloa on ollut aaltoilevasti, tänään tuntuu ettei oo sitäkään.

Tissit on ehkä vähän kipeet, ainakin jos niitä tökkii.

Voi oireet, tulkaa takaisin :D
 
Voi miten kurjaa Mrs.Smith. :sad001 Toivotaan nyt kovasti, että parhain päin asiat etenisivät. Tsemppauksia. :Heartred
 
Tissiasiaa: 7+5 mennessä näissä ei ole ollut mitään tuntemuksia, hengaavat vain mukana pitämättä mitään meteliä itsestään. :shifty:

Onko täällä muita tissikivuttomia, vai pitääkö olla huolissaan?
 
Takaisin
Top