Millaisia raskausoireita sinulla on?

Pahoinvointi, väsymys, tissit turvoksissa ja arat sekä atooppinen ihottuma on taas räjähtänyt. Oireet on täsmälleen samat kuin ensimmäisessä raskaudessa.
 
Mua on vaivannut tänään inhottava alaselkäkipu. Särkee ja jomottaa koko ajan asennosta riippumatta. Vähän niin kuin se olisi yhtä jäykkää osaa vaan. Hitusen alkoi jo huolettaa, että mitäs tämä nyt on. Onko vaan tavallista selkäjumia vai jotenkin raskauteen liittyvää. Toivottavasti ei kestä kovin kauaa :sad001
 
No kyllä sen tossa tilanteessa ymmärtää :D

Mulla oli olevinaan niin paljon oireita viime viikolla, mut nyt ei oikein oo mitään ihmeellistä. Joku tais sanoo samaa?

Turvottaa, pissattaa ja väsyttää mut niitä on muutenkin välillä :D
Mahaan ei satu, eikä oo oikeestaan ees paha olo. Just aamukahvikin tippumassa ...
 
Pahoinvointi, väsymys, tissit turvoksissa ja arat sekä atooppinen ihottuma on taas räjähtänyt. Oireet on täsmälleen samat kuin ensimmäisessä raskaudessa.

Huojentavaa kuulla, että atopian räjähtäminen saattaisi olla raskauden ensioireita. Vaikka veemäistähän se on.. Huoh.. Toivottavasti ei kestä koko raskautta. Mulla on siis sama ongelma kuin sulla.
 
Kolmen kuukauden kohdalla mulla helpotti ainakin viimeksi. Rasvaan naamaani kosteusvoiteen lisäksi 0,1 % kortisonilla, pysyy edes hiukan hallinnassa. Tiedän että kortisoneja ei suositella kasvoille, mutta ihan pakko on laittaa, olisin muuten naama vereslihalla.
 
Kääk!! Mulla nyt kolmatta päivää tiputtelee ruskeaa limaista pikku töhryä. Ei kivaa!! Millään tasolla! 6+2
 
Muut oireet ovat edelleen melko lieviä, mutta itkuisuutta olen huomannut viime päivinä. Tosin on kyllä hankalia ihmisiäkin sattunut vastaan...:/
 
Mrs. Smith, kurjia nuo vuotelut! :sad001 toivottavasti olisi vain harmitonta. Meinasitko käydä tarkistuttamassa tilannetta?

Täällä myös itkuisuutta kuvioissa ja joka asiassa tosi herkillä. Lähes joka ilta on jostain asiasta tullut itkua tihrustettua :D
 
Onko kellään muulla runsasta valkovuotoa? :smiley-ashamed008

On ollu monena päivänä. Nyt se on vaihtunut inhottavaan kutinaan, tiedä sitten onko ekaa kertaa elämässä joku hiivakin nyt iskemässä. Täytyy seurailla.
 
Onko kellään muulla runsasta valkovuotoa? :smiley-ashamed008

On kyllä todella runsasta ajoittain.

Pahoinvointi on myös saapunut oireistoon ja viikkoja vasta 5+2. Esikoisesta en juuri pahoinvoinnista kärsinyt, joten toivon ettei tämäkään äityisi oksenteluun asti.
 
On ollu monena päivänä. Nyt se on vaihtunut inhottavaan kutinaan, tiedä sitten onko ekaa kertaa elämässä joku hiivakin nyt iskemässä. Täytyy seurailla.

Mulla oli elämäni 1. hiivacase just ennen tätä plussaa! Epäilinkin että tapahtumat liittyi toisiinsa. Sain viikossa vaivan häädettyä ilman lääkkeitä (vesipesu aina vessassakäynnin yhteydessä, kotioloissa hilluminen mekoissa ilman alkkareja :p), mutta ilmeisesti jotkin hiivakuurit on ok myös raskauden aikana.
 
Onko kellään muulla runsasta valkovuotoa? :smiley-ashamed008

Jep. On muuttunut.

Mulla oli viime vuoden keväällä hiiva joka kk :sad001 Yritin kaikki konstit ja aina vaan uusiutui. Sit yks lääkäri mainitsi, et joillakin kierukka pitää yllä hiivaa ja kun kierukka lähti, niin lähti hiivakin.

Muistaakseni jossain raskauksista on ollut hiiva, toivottavasti nyt ei tuu
 
Toivottavasti ei hiivaa pukkaa :wtf: Aina toivoo ja rukoilee et pöksyissä ei näy mitään punaista kun menee vessaan.
 
Toivottavasti ei hiivaa pukkaa :wtf: Aina toivoo ja rukoilee et pöksyissä ei näy mitään punaista kun menee vessaan.

Tää on totta, aina pelkää että punaista näkyy. Itselläni ei ole ollut hiivaoireita, mutta normaalia valkovuotoa jonkin verran.
 
Mrs. Smith, kurjia nuo vuotelut! :sad001 toivottavasti olisi vain harmitonta. Meinasitko käydä tarkistuttamassa tilannetta?

Täällä myös itkuisuutta kuvioissa ja joka asiassa tosi herkillä. Lähes joka ilta on jostain asiasta tullut itkua tihrustettua :D

Kävin äsken ultrassa ja kohdussa ei näkynyt mitään.
Hcg 300 ja omien laskujen mukaan siis 6+2. Mutta en ole varma.

Aika voittaja olo siis!
Lääkäri epäili keskenmenoa, kohdun ulkoista tai raskautta joka on liian aikaisessa.

Jos tästä jotain positiivista pitää repiä niin munajohtimissa/munasarjoissa ei näkynyt mitään eli toivottavasti ei ole kohdun ulkoinen.
 
Takaisin
Top