Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mie olin viikonlopun tukholmassa shoppailemassa. 2 päivää käytännössä käveltiin ja nyt on alapää kipeä. Toki rasituksesta johtuu mut se ett se ei helpota. Eilinen ja tämä päivä otettu kohtuu rennosti ja yritetty levätä. Eilen lennettiin aamulla kotiin. Tänään aamulla kävelin portaat vähän reippaammin alas (2 askelta) nii tuntui ku koko kohtu laskeutuis alaspäin. Torstaina on rakenneultra ja lääkäri ultraa. Kannattasko sieltä kysyä neuvoa jos ei alapääkipu helpota vai pitäskö soittaa huomenna neuvolaan?

Minusta itsestäni tuntuisi että tuo on aivan normaalia, minulla oli ensimmäisessä raskaudessa aivan mahdottomasti erilaisia kipuja mitä tuli rasituksessa tai rasituksen jälkeen. Nytkin huomaan, että toisinaan alapääkipuja tulee esim yhdynnän tai liiallisen liikkumisen seurauksena (eli kun ei ole päivän aikana päässyt kovinkaan paljoa istumaan tai lepäämään). Tuntuu kuin koko alapää tippuisi ja ilmeisesti repeämis arpiin pakottaa todella paljon.
 
Mua närästää välillä niin maan perkeleesti että huhhui, varsinki iltasin ku pitää nukkumaan alkaa.. Muutempa ne raskausoireet on tällä hetkellä vaan sitä että pissalla pitää käydä useemmin ja joitain asioita on vaikeempi tehä ko tuo maha on jo niin iso pallo :grin
 
Täällä on kans maha jo iso pallo! Ja takapuoli on ihan jumissa, pitäis mennä taas raskaushierojalle.
 
PALELEE.. lämpö 35.8 ja normaalisti lämpö on 26.8. Mitä sitä pukee päälle ett tarkenee? Toiset hyppii kotona t-paitasilleen ja mie kuljen villasukat ja villapaita päällä. Nenä tippasee oli sit ulkona tai sisällä.

Jonkin verran issias välillä kipuilee ja alaselkä. Mut ku venyttelee nii auttaa.
 
Mä oon koko raskausajan ollu aivan jäässä, mutta nyt en tiiä että heräsikö se kilpirauhanen vihdoin henkiin kun viimeyönä oli ihan hiki! Ja nyt ei tosiaan palele.
 
Mulla on ennemminkin niin päin että ensimmäistä kertaa elämässäni EN palele! Ihanaa ku kävelylläkin sormet ja varpaat pysyvät lämpiminä ohkasista hansikkaista huolimatta :)
 
Pojista olin aina ihan jäässä.Tyttärestä aina kuuma ja näköjään tästä toisestakin neidistä.Töissä kun on fyysistä niin hien määrä on melkoinen :D
 
Voi luoja tätä itkuherkkyyttä!Varsinkin lasten tekemiset ja kahden vanhemman menestymiset omissa lajeissaan saa tän äipän kyynelkanavat vuotamaan.Riittää,että asioista puhuu muille,kun tippa tulee linssiin. :D
 
Täällä mennään illalla joulukonserttiin, tuumasin just miehelle että montako pakettia nenäliinoja pakataan mukaan?? :D liian herkkää mulle taas...
 
Tämä itku herkkyys on kyllä hanurista. Nimim. itketti kun kuulin että George H. W. Bush on kuollut... Voi herran jumala...
 
Itkuherkkyys on kyl.. Siis hanat on auki aika herkästi.. Tv-sarjat on pahimpia..
 
Täällä uusin oire on se että rinnoista valuu illalla kirkasta nestettä. Taitaa hormoonit tehdä tehtävänsä tässäkin asiassa. Yleensä tämä vuoto alkaa juuri silloin kun mies kömpii illalla peiton alle ja kainaloon! :D raasu ei vaan nyt oikein tiedä että ottaako tämän kohteliaisuutena vai miten tähän suhtautuisi... onko muilla samaa, onko rinnat vuotaneet nesteitä?
 
Mulla on aikasemmissa raskauksissa maitoa alkanu valumaan puolesta välistä eteenpäin niin että on joutunu liivinsuojat laittaan. Toistaiseksi ei oo vielä tässä raskaudessa tullut.
 
Kuivunutta maitoa on aina välillä nänneissä. :D Edellisen imetys loppui vasta elokuussa niin varmaan sekin herkistää.
 
Joo mullakin vuotaa erityisesti öisin ja tänään huomasin että valkoisissa urheilurintsikoissa on myös kellertäviä tahroja nännien kohdalla:eek: Nyt siis 27+0 ja esikoista odotan. Varmaan pitää lähteä liivinsuojuskaupoille...
 
Muokattu viimeksi:
Mulla vuotaa,mutta ei niin paljon,että tarvitsisi suojat. Nyt rv 26+2 ja vajaa pari viikkoa sitten alkoi vuotamaan. Ei joka päivä vuoda mutta melkein päivittäin kyllä!
 
Täällä kans vuotaa nyt päivittäin mutta vain iltaisin ja ihan kirkasta nestettä, suojia en ole ainakaan vielä tarvinnut. Aika vähäistä vuoto on ollut vielä. Ensisynnyttäjä ja viikkoja nyt 27+1.
 
Tänne ei taida ihan kuulua,mut kuitenkin...Mahatauti ja raskaus ei oo kauheen kiva yhdistelmä. :sad001 Viime yön viettäny pöntön ääressä ja vatsan neiti anto viel potkuillaan vauhtia.Olo ollut aivan jäätävä. Kaks ekaa raskautta iski kans mahatauti jossain vaiheessa,mut edellisessä säästyin.Yleensä ei mokoma tauti iske,mut raskaus kai heikentää vastustuskykyä.
 
Täällä kans tuo mahatauti jyllää vähän jokapuolella, tässä vaan odotellaan milloin rantautuu tähän taloon. :sad001
 
Takaisin
Top