Millaisia raskausoireita sinulla on?

Keskustelun 'Maaliskuiset 2019' aloitti Uusperhesatu, 16 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Kanttarelli Aloittelija Maaliskuun äidit 2019

Voisko öisin tulla jotain harjoitussupistuksia? Nyt oon kahtena yönä kääntyessäni heränny ja hoksannu että kohtu aivan kivikova. :wideyed:
  2. varpahat Rakastunut foorumiin

Kellään kokemuksia ketoaineista virtsassa?
  3. kotikissa Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Voihan energinen keskiraskaus! Iltapäivisin iskee töissä ihan jäätävä väsymys, iltaisin ei muuten vaan jaksaisi mitään, maha on jo niin iso että vaikeuttaa erilaisia istuma-asentoja, SI-nivel on jo löystynyt niin että pakaroita särkee kävellessä, kuorsaan kuin katujyrä sanoo mies... Hyvät 5 ja 1/2 kuukautta mulla edessä :hilarious: Toistaseks vielä huumori riittää...
  4. Varpu3 Tuttu foorumilla

Mä kanssa just eilen ääneen mietin että mikä energinen keskiraskaus muka :woot: Iltapäivisin väsyttää ja illalla voisi mennä yöunille (ja oon mennytkin) klo 20.30.. Toisaalta me muutettiin just vkl joten voi olla että sekin lisää väsymystä kun onhan siinä aina hommaa. Vatsa ei kyllä ole yhtään tiellä, vieläkin näytän mielestäni vain vähän lihoneelta. Nyt siis 20+1. Selkäsärkyä on silti aamuisin, tosin sitä on miehelläkin joten pitää tarkistaa vaihtuiko meillä muutossa patjat (kummallakin oma eri kovuusasteella) :rolleyes:
  5. Ilpuri Rakastunut foorumiin Maaliskuun äidit 2019

Sama! Päivällä ja aamupäivällä ihan hulluna energiaa, mutta eilenkin töissä klo 15 iski ihan järkky väsymys ja kesti kyllä nukkumaan menoon asti!
  6. Sorbetti Peruskäyttäjä Maaliskuun äidit 2019

Juu ei energisyydestä tietoa vieläkään! Rv 21 menossa ja päivään mahtuu yks juttu minkä jaksaa tehdä. Jos on työpäivä ni sen jälkeen ei jaksa mitään, jos on vapaata ni siivoominen tai joku kauppakeskuksessa käynti riittää siihen että saa maata sohvalla loppupäivän. Tai tekis mieli ainakin.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1

Jaa tämä sivu