Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä se vähän väliä juiliminen aina vähä pelottaa. Vaikka sitä ajattelee että normaaliahan se. Nyt 9+4. Nt ultra on 4 viikon päästä vasta..
 
Dyylia, sama täällä. Eilen menin nukkumaan jo ysiltä ja nyt yritin pakolla tähän kymppiin valvoa. Väsymys on valtava. Mulla on kans vasta ens viikon lopulla eka neuvola.
 
Minulla oli edellisessä raskaudessa myös jatkuvasti kylmä alkuun ja lämpötila olo pikkuisen koholla vaikka vointi hyvä. Nyt ei sitä oireena!

Täällä vähäoireisuus pelottaa mutta samalla olen siitä kiitollinen. Raskaus ei ole vaikuttanut arkeen vielä kertaakaan. Ainoastaan yritän nukkua päiväunet pienoiseni kanssa kun siihen on mahdollisuus. Muuten melko menevä arki.

On raskausoire :grin onneksi ei niitä pahimpia

Onko muilla jo näkö heikentynyt?

Huomenna varhaisultra :shy:


Ilmeisesti piste nimes perässä estää lähettämästä yksityisviestiä, joten voisitko sä lähettää viestiä tännepäin, jos se niinpäin toimis...?
 
mä taas mietin kun kahvin juontia olen vähentänyt että päänsärky johtuisi siitä.. Tai siis kun kahvin juonti aiheutti todella täyttävän ja turvottavan olon ja nykyään olen juonut tyyliin vain kupillisen herättyäni.. Mutta pahoinvointi on kyllä vähentynyt, ei siis enää 24/7..
 
Mulla viikkoja nyt 6+6 ja pahoinvointi vaan yltyy. Väsymys on sanoinkuvaamatonta ja ummetus ihan hirveetä
 
Mulla tänään 9+0 ja oli jo kaks päivää hyvä olo enkä oksentanut. Eipä olisi pitänyt liikaa hehkuttaa, koska tuossa äsken sitten oksensin sappinesteitä myöten :sad001
 
Miulla sit näyttää flunssa iskevän.Kurkku karhea ja polttelee,palelee ja veto poissa.Ja entistä enemmän väsyttää.Kuvotus on taas palanut päivien 'iloksi'.
 
Ihan järkky päänsärky ollu koko päivän! Nyt on lämpöpussi otsalla ja näprään kännykkää, ei ehkä tehokkain keino kun silmät jo valmiiksi sattuu...
 
Tänneki rantautunut päänsärky. Liekkö alkaa taas hormoonipäänsärky mihi lääke ei auta vai vaan alhaisista rr johtuvaa. Verenpaineet oli 100/65 p. 75.. alhaiset on muutenki mutta nyt vielöki alhaisemmat. Pulssi taas korkeemmalla kun yleensä se vaan 60.
 
Mun raskauspäänsärky taisi osottautua kofeiininpuutteeksi. On nimittäin lähteny pepsi maxilla joka kerta.
 
Heti alku raskaudesta saakka jo ennen plussaamista ällö olo pahoinvointia. Ja sit sen jälkeen tullu lisäski huimaus/pyörryttävä olo tila rinnat ja etenkin nännit saamarin kipeät ja arat. Turvotus/ lievä ummetus. Väsymys,pissillä ravaaminen. Luonne muutokset :laughing025
 
En kestä tätä totaaliväsymystä. Eilen nukahdin sohvalle jo kymmenen maissa ja nukuin aamuun saakka kuin tukki. Kuvittelin että nyt kerrankin on energiaa tähän päivään. Paskat, oon vaeltanut kuin sumussa, voisin nukahtaa seisaaltaan. Oon niin väsynyt että en jaksa puhua. Kohta kotiin ja päikkäreille...
 
Tällä viikolla jomottanut päätä ärsyttävän usein ja väsymys on ollut myös läsnä ihan kiitettävästi. Selkeesti oireet vähän muuttaa muotoaan mulla, mitä edespäin mennään raskaudessa. Ja sokeriherkuista tulee taattu krapulainen olo :yuck:
 
Tällä viikolla jomottanut päätä ärsyttävän usein ja väsymys on ollut myös läsnä ihan kiitettävästi. Selkeesti oireet vähän muuttaa muotoaan mulla, mitä edespäin mennään raskaudessa. Ja sokeriherkuista tulee taattu krapulainen olo :yuck:

Sama juttu että pahoinvointi on helpottanut mutta tilalle tullut väsymys ja päänsärky. Onneksi tänään panadol auttoi vähän tohon hedariin... Mut edes reipas kävelylenkki ei poistanut väsymystä, vois lepäillä aina töiden jälkeen pari tuntia ja siitä taas parin tunnin päästä mennä yöunilla:confused:
 
Mä en meinaa pärjätä tän närästyksen kanssa! Renniet ei auta, onneksi ensi viikolla neuvola. Nukkumisesta ei tule mitään, ku nielu tulessa.
 
Tää väsymys on kyllä melkoista! Tänään tulin kotiin töistä valmiina päikkäreille mutta vastassa olikin juuri päikkäreiltä herännyt kaksivuotias. Annan sitten paljon katsoa lastenohjelmia kun on pakko saada maata. Auttaiskohan rautalisä?

Närästys on lisääntynyt. Karkeista tulee tosi ällö olo, pitäis muistaa ettei syö niitä.
 
Heippa, kaipaisin vähän apua.
Mulla tuli eilen illalla aika kova alavatsakipu, mutta ei siis mikään sietämätön (pärjäsin ihan hyvin ilman särkkäriä), oikeastaan aika samanlaiset kuin menkkakivut. Sit valahti muutamaan otteeseen ihan verta pönttöön/siteeseen illan aikana (en osaa arvioida mikä on "niukka" mutta siis vähemmän sitä tuli kuin menkkojen aikaan, ei ollut hyytymiä tai mitään ja ehkä enemmän rusehtavaa kuin kirkasta. Vuotoa ei ole tullut enää tänään ollenkaan eikä kipuakaan ole eli ihan ei keskenmenoon viittaa (soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin samaa, ja että jos tulee lisää samanlaista niin sit kannattaa lähteä näytille). Luin myös tällaisista ns. valemenkoista jotka saattais tulla menkkojen aikaan mutta niukempina (kuten nyt tässä tapauksessa oli). Viikkoja nyt 8+5.
Onko kellään kokemusta? Ei siis kyseessä mikään ihan pieni tuhru vaan sitä kyllä muutama lusikallinen tuli. Mutta ei myöskään missään tapauksessa runsasta.
Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut missään vaiheessa vuotoja.
Kiitos kaikille, arvostan kovasti jos jaatte kokemuksianne :)
 
...ja lisänä tuohon edellieen, pahoinvointi on jatkunut tänään mutta luin, että keskenmenon jälkeenkin se voi jatkua.
 
Heippa, kaipaisin vähän apua.
Mulla tuli eilen illalla aika kova alavatsakipu, mutta ei siis mikään sietämätön (pärjäsin ihan hyvin ilman särkkäriä), oikeastaan aika samanlaiset kuin menkkakivut. Sit valahti muutamaan otteeseen ihan verta pönttöön/siteeseen illan aikana (en osaa arvioida mikä on "niukka" mutta siis vähemmän sitä tuli kuin menkkojen aikaan, ei ollut hyytymiä tai mitään ja ehkä enemmän rusehtavaa kuin kirkasta. Vuotoa ei ole tullut enää tänään ollenkaan eikä kipuakaan ole eli ihan ei keskenmenoon viittaa (soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin samaa, ja että jos tulee lisää samanlaista niin sit kannattaa lähteä näytille). Luin myös tällaisista ns. valemenkoista jotka saattais tulla menkkojen aikaan mutta niukempina (kuten nyt tässä tapauksessa oli). Viikkoja nyt 8+5.
Onko kellään kokemusta? Ei siis kyseessä mikään ihan pieni tuhru vaan sitä kyllä muutama lusikallinen tuli. Mutta ei myöskään missään tapauksessa runsasta.
Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut missään vaiheessa vuotoja.
Kiitos kaikille, arvostan kovasti jos jaatte kokemuksianne :)

Mulla ollu yks spontaani keskenmeno ja sillon alko aamulla verenvuoto niukkana (ja siis ihan kirkasta verta) kun lähdin töihin. Samaan aikaan alkoivat menkkakivut ja sitä vuotoa ja juilimista jatkui pitkin päivää ja oli siis kaikin puolin kuin menkat olis alkaneet. Iltapäivällä kävin tk:ssa näytillä ja sisätutkimuksen aikana (ja jälkeen) tuli hyytymiä. Lääkäri totesi että runsasta vuotoa on ja keskenmenoon viittaa. Ei pystynyt kuitenkaan varmistamaan kun ei ollut ultralaitteita ja sain lähetteen polille. Siellä todettiin keskenmenoksi ja hyvin olikin jo kohtu tyhjentynyt siihen mennessä.. viikkoja oli varmaankin n.7
Joten tuohon omaan kokemukseeni verraten, vaikuttaa että sun kohdalla hyvinkin niukkaa tuo vuoto ja kun ei ole jatkunut eikä kivutkaan niin en usko että keskenmeno olis kyseessä. Ne valemenkat vois hyvinki kuvata tuota sun tilannetta...
Kaverilla oli raskauden alussa istukka kohdunsuulla, mikä aiheutti vuotoja ajoittain. Myöhemmin istukka siirtyi pois kohdunsuulta ja vuodotkin loppui. Että sellainenkin syy saattais olla..
Paljonkos sulla on nyt viikkoja, ootko ollut varhaisultrassa tai onko sydänääniä kuultu jo neuvolassa? Koska seuraava käynti et pääset varmistamaan tilanteen?
 
Heippa, kaipaisin vähän apua.
Mulla tuli eilen illalla aika kova alavatsakipu, mutta ei siis mikään sietämätön (pärjäsin ihan hyvin ilman särkkäriä), oikeastaan aika samanlaiset kuin menkkakivut. Sit valahti muutamaan otteeseen ihan verta pönttöön/siteeseen illan aikana (en osaa arvioida mikä on "niukka" mutta siis vähemmän sitä tuli kuin menkkojen aikaan, ei ollut hyytymiä tai mitään ja ehkä enemmän rusehtavaa kuin kirkasta. Vuotoa ei ole tullut enää tänään ollenkaan eikä kipuakaan ole eli ihan ei keskenmenoon viittaa (soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin samaa, ja että jos tulee lisää samanlaista niin sit kannattaa lähteä näytille). Luin myös tällaisista ns. valemenkoista jotka saattais tulla menkkojen aikaan mutta niukempina (kuten nyt tässä tapauksessa oli). Viikkoja nyt 8+5.
Onko kellään kokemusta? Ei siis kyseessä mikään ihan pieni tuhru vaan sitä kyllä muutama lusikallinen tuli. Mutta ei myöskään missään tapauksessa runsasta.
Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut missään vaiheessa vuotoja.
Kiitos kaikille, arvostan kovasti jos jaatte kokemuksianne :)

Minulla ekassa raskaudessa kävi juuri samallatavalla rv 10, veri oli tosiaan rusehtavaa eikä sitä kovin paljoa tullut ja pientä alavatsakipuiluakin oli. Menin päivystykseen josta sain lähetteen polille ultraan ja ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno jossakin rv 8 ja sitten sainkin tyhjennyslääkkeet.
Toivottavasti sinulla menee ohi, jos yhtään mieltä painaa käy näytillä.
 
Takaisin
Top