Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rv 4 myös täällä. Oireina huimaus, kylmä/kuuma vaihtelevasti ja voimaton olo.
 
Huimaus ja hutera olo, kipeä olo, pissattaa jatkuvasti, etoo ja janottaa. Ja VÄSYTTÄÄ!! Nännit on tosi arat ja välillä vihloo koko rintoja. Nyt olis 4+6 ja eilen plussasin.
 
Mun raskaus on lähtöisin pakaste alkion siirrosta, mulle siirrettiin 6 päiväinen alkio. Mulle tuli tunne että nyt tärppäsi välittömästi siirron jälkeen. Siirrosta 7 päivän päästä plussasin, ja fyysiset oireet alkoi noin 4. päivänä siirrosta ja ovat jatkuneet. Kaikki on ollut tosi lieviä mutta välillä aina jotain pientä. Alavatsaa tuikkii, nivusia vihloo, vatsa on välillä sekaisin, tissit tosi kipeät, ajoittain väsyttää, välillä on tosi outo täysi olo, mut silti on nälkä ja tuntuu että ei tee mieli syödä mitään, siis yhtä aikaa! Mut vahvin oire on kyllä sellanen varmuuden ja rauhallisuuden tunne.
 
Plussan tein perjantaina ja uskoisin, että on 4+3. Muhun iski vatsatauti viikonloppuna joten vaikea erottaa oireista mutta se etova tunne hiipii. Lopetin heti kahvin ja siitä tuli kyllä vieroitusoireet. Se ei oikein tee mieli samoja ruokia kuin ennen on ollut yleensä se selvä oire. Mutta viimeksi kunnon pahoinvointi alkoi vasta viikolla 6.
 
Etova olo täälläkin, mutta voi johtua myös keväällä todettujen vatsaoireiden ärtymisestä. Hajuaisti on terävöitynyt. Ja pissattaa enempi.
 
Tämän päivän viiva oli haaleampi kuin eilinen samaan aikaan. Onkohan mennyt kesken? Eilinen viiva oli jo melko tumma. Tänään tuli haalea. Kaksi testiä tein. Surkea olo.
 
Onko sulla mitään vuotoa? Pissan voimakkuudessa on eroja yleensä, samoin testimerkeissä ja merkin sisäisiä yksilöeroja on myös. Joten jos ei vuoda, varsinkaan kirkasta niin ei kannata olla huolissaan
 
Kirjoitus hävis jonnekin. Ei mitään vuotoa. Mutta mulla taustalla yksi kkm joka paljastui ultrassa. Sen aavistin sen takia kun oireet ei vahvistuneet vaan lievenivät. Tänään on tuntunut siltä ettei ole mitään oireita. Eilen etoi ja väsytti. Mutta toivon silti! Koitan jaksaa aamuun ja testata uudestaan.
 
No toivotaan et siellä on kaikki hyvin! :) Mulla kans oli tänään vähän vaaleampi kuin eilen mutta oon nyt päättänyt luottaa et se on oikein silti :)
 
Onneksi tänään aamulla testiviiva oli taas vahva. Huh ja helpotus! Ehdin säikäyttää jo miehenkin vaikka koitin pitää asian sisälläni. Äksyilin ja paljastuin.

Nyt tarvii lopettaa testailu hetkeksi. Ultran sain tk:hon 9.7.

Olisi helpottavaa kun alkaisi oireet. Mulla nyt to-su työmatka joten en sen puolesta tarvisi kyllä pahoinvointia mutta ottaisin mielelläni sen vastaan kuitenkin kun tiedän että se mua rauhoittaisi.
 
Mä vasta eilen testasin ja rv 4 nyt menossa. Arvelin muutama päivä sitten että saattaisin olla raskaana kun rinnat alkoi aristaa ja muutamana päivänä ollut vähän öklöä oloa. Esikoisen raskaudessa pahoinvointi alkoi heti plussan jälkeen ja oksensin yli puolen välin. Pelottaa että sama toistuu! Olin ihan puolikuollut ekat neljä kuukautta (makasin päivät pimennetyssä viileässä huoneessa viikosta toiseen), nyt täytyy kuitenkin jaksaa 1veen kanssa touhuta päivät. Viime raskauteen sain pahoinvointilääkkeet, aattelin pyytää ne jo hyvissäajoin valmiiksi, niistä oli apua.
 
Ajattelin nyt kysyä että millaisia oireita teillä on? Onko oireet lieviä vai ihan selviä ja koko päivän jatkuvia?

Mua vähän mietityttää kun mulla oli eilen kyllä vahva viiva mutta ei ole vielä mitään oireita. Nyt pitäis olla 5+0. Ihan ku muutama päivä sitten olis ollu etovaa oloa mutta mulla oli oksennustauti la joten saatto johtua siitä.

Rintoja ei oo aristanu aikaisemmissakaan raskauksissa ja viimeksi esikoisesta oireet kun alkoi ja tein ekan testin niin menkat oli ainakin 3 viikkoa jos ei kolmekin myöhässä. Eli ehkä ne sieltä vielä tulee. Nyt tein testin niin paljon aikaisemmin kun ennen.
 
Meille tuli plussa pitkän kaavan icsi -hoidolla. Jo alkionsiirrosta asti on tuntunut alavatsassa, kuin siellä olisi painava möykky. Välillä myös vihlaisee menkkakipumaisesti. Nännit ovat normaalitilaan verrattuna liki tuplakokoiset, jatkuvalla näpötyksellä ja herkät. Nyt menossa 4+3.
 
Ruusunlehden kysymykseen:
Mulla oireet alkoi muutama päivä sitten, aikalailla samanlaisena olleet nyt nää päivät. Alavatsalla on just vähän kuin painava möykky, paineentunnetta ja välillä vihloo alakertaan. Rinnat on kihelmöivät ja vähän kuin kuumanoloiset, ns. tiedostan niiden olemassaolon eritavalla kun normaalitilassa. Äklöä oloa on ollut aamusta iltaan, ei mitenkään voimakasta mutta kokoajan vähän ällöttää. Hammaspesulla yökkäsin aamulla. Selailin omia kirjotuksia läpi niin 8+0 alotin oksentamisen esikoista odottaessa, toivon etten olis niin pahoinvoiva tässä raskaudessa.
 
Nuna, Mulla kans alko tosi pian alkion siirron jälkeen. Paljon sekalaisia pikku oireita.
Oon vuosikaudet käyttänyt töissä satulatuolia, mut nyt eilen ja tänään lihakset takapuolessa ja reisissä tulleet tosi kipeäksi.
 
Mä oon kans miettinyt että onkohan kaikki hyvin, kun ei oo enää oireita... vatsa on ihan sekaisin (ripuli) ollut jo plussauksesta asti, viikon verran siis.. mutta eipä juuri muuta enää :| välillä saattaa menkkajomottaa tosi lievästi, mutta esikoisesta olin kaksinkerroin sohvalla kun tuntui kohdunkasvu niin rajulta. Voisko se olla lievempää toisen kohdalla?

Välillä istumasta noustessa repäisee jostain alavatsalta jos liian rivakasti lähtee.. nyt on 4+5, edelliset viikot olin katsonut väärin kun flo näytti ne ”4 viikko 6 päivä.. ”)eli siis sillon oli 3+6)
 
Mä oon kans miettinyt että onkohan kaikki hyvin, kun ei oo enää oireita... vatsa on ihan sekaisin (ripuli) ollut jo plussauksesta asti, viikon verran siis.. mutta eipä juuri muuta enää :| välillä saattaa menkkajomottaa tosi lievästi, mutta esikoisesta olin kaksinkerroin sohvalla kun tuntui kohdunkasvu niin rajulta. Voisko se olla lievempää toisen kohdalla?

Välillä istumasta noustessa repäisee jostain alavatsalta jos liian rivakasti lähtee.. nyt on 4+5, edelliset viikot olin katsonut väärin kun flo näytti ne ”4 viikko 6 päivä.. ”)eli siis sillon oli 3+6)

Jossain sanottiin et pahoinvointi ei välttämättä ole toisella kertaa niin suuri kun ensimmäisessä raskaudessa. Toisaalta kuulemma jokainen raskaus voi olla yksilöllinen. Yksi vaihtoehto on, et tyttöraskauksissa monesti kuulemma enemmän pahoinvointia. Mä tosin luulen että johtuu siitä, että on vasta niin varhaiset viikot. Esikoisen kanssa näillä viikoilla en vielä tiennytkään raskaudesta ja olin Tallinnanmatkalla ja sieltä tultuani juoksin hyvinvoivana pitkiä lenkkejä kunnes yksi aamu outo pahoinvointi iski. Ja lievänä sekin alkoi ja vanvistui.

Toivottavasti meillä kuitenkin siellä kaikki etenee normaalisti. En tiedä uskallanko tehdä ennen 9.7. ultraa sitä digitestiä jos ei tuukaan 3+

On pari päivää ollu psyykkisesti helpompaa kun en oo testaillu.
 
Ruusunlehti, Mä kans mietin vielä tuota testaamista. Haluisin ehkä ens viikolla tehdä digin, et sais se 3+ Mut sit toisaalta mietin et rahan tuhlausta. Kyllä tässä raskaana ollaan ja jos menis kesken kyllä se selviää ilman testiäkin
 
Takaisin
Top