Millaisia oireita heti keskenmenon jälkeen raskautuneilla?

Huh! Mä sain tietää jo kuukausi sitten, että vauva oli lopettanut kehittymisen. Siitä parin viikon päästä vasta sain tyhjennyslääkkeet, josta parin viikon päästä jouduin kaavintaan, kun lääkkeet ei olleet tehonneet. Nyt kaavinnasta on muutama päivä ja en kestä sitä ajatusta, että pitäisi alkaa säheltämään joidenkin karseiden kondomien kanssa ja odottaa taas ainakin kuus viikkoa, ehkä vuosikausia... Tähän keskenmenotouhuun on kulunut jo ihan liikaa aikaa.

Mulle sanottiin, että pitäisi odottaa seuraavia kuukautisia, mutta sit taas hoitaja sanoi, että riippuu ihan lääkäristä, suositellaanko sitä vai ei. Jos kerran kaavinnan jälkeen tarkastettiin, että kohtu on tyhjä raskausmateriaalista, niin miksi silloin pitäisi odottaa?

Oon aina uskonut lääkäreitä, mutta mun koko keho ja mieli haaveilee vauvasta niin kovasti, etten tiedä, miten pystyn odottaa.

En olisi ikimaailmassa uskonut, että keskenmeno olisi näin iso ja raskas kokemus! Välillä meinaan ihan vaan vaipua epätoivoon, mutta ajatus uuden vauvan yrittämisestä saa mut virkoamaan. Onko pakko odottaa?

Quenamama, voimia sulle! Mulla on ollut ihan samanlaiset fiilikset ja tunne siitä, että uusi raskaus voisi helpottaa tätä tuskaa.

Me saatiin tietää keskenmenosta 3vko sitten. Tyhjennyslääkkeet otin heti seuraavana päivänä ja uudelleen 3pv päästä. Kohtuun jäi kuitenki pala joka otettiin kaavinnassa pois vajaa viikko sitten. Mulla on ollut koko tän 3vko tosi tosi vähäistä vuotoa joka on nyt pari päivää sit loppunut kokonaan. Negatiivisen testin tein jo kaavintapäivänä mutta meinasin vielä huomenna testata uudestaan. Meille sanottiin että heti vuodon loppumisen ja negan jälkeen voi alkaa yrittää uudelleen. Ja näin me aiotaankin tehdä koska halutaan todella kovasti saada vauva :)
 
Hei! Minäkin siirryn tuolta heinäkuu/2017 ryhmän puolelta valitettavasti tänne :-( keskeytynyt keskenmeno todettiin ennen uutta vuotta viikolla 9+6 (kehitys loppunut n. 9+2-3). Tyhjennys tehtiin heti vuoden alussa ja sen jälkeen vuotoa oli n.6 viikkoa... Kaksi viikkoa sitten tehtiin tk:ssa raskaustesti joka negatiivinen. Viime viikolla kävin lääkärissä koska menkkoja ei vieläkään kuulu. :-( tässä välissä on siis ehkäisty, koska aiemmin käskettiin odottaa ne menkat ensin ennen uutta yritystä.

Lääkäri totesi että kaikki pitäisi olla ok mutta menkkojen alkuun voi kuulemma vielä mennä 2-4 viikkoa! Minä en kans jaksaisi odottaa ja nyt onkin ajateltu aloittaa yritys "vastoin lääkärin ohjeita"... Ennen keskenmenoa yritystä oli kuitenkin takana 10 kk, joten mistä sitä tietää kauanko taas menee.:-( Ja kokemus oli kyllä niin kauhea pettymys, että en millään jaksaisi odotella enää yhtään! Alkujärkytyksestä kun nyt on selvitty niin toive vauvasta on kova ja elätellään toiveita josko ensi kerralla asiat menisivät paremmin :-)
 
Takaisin
Top