Millä viikolla raskautesi on alkanut näkyä?

Hansu_M

Satasella mukana keskusteluissa
Helmikuiset 2024
Itsellä ihan pikkuinen kumpu (rv 10). Pysynyt samanlaisena kyllä minusta jo pari viikkoa.. Olen aika hoikka ja mietin että köykö samoin kuin esikoisen kanssa että menee tosi pitkään ennen kuin tarvitsen äitiysvaatteita (poika) vai tuleeko niille tarve jo piankin (tyttö). Jos on aikasemmista raskauksista kokemusta mahan kasvusta, niin niistäkin olisi kiva kuulla 😁
 
Ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta minusta näkee kyllä aika selvästi jo nyt rv 11+0. Olen lyhyt ja laiha ja keskivartalo on muuttanut muotoa ihan näkyvästi. Anoppi hoksasi ensimmäisenä (jo viikolla 6) varmaankin vatsan turvotuksesta🙈
 
Minulla oli alkuraskaudessa kunnon mahaturvotus muutaman viikon ja silloin oli kyllä ihan raskaana olevan maha 🤣 Aloin syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän niin turvotuskin väheni kunnolla.

Nyt vyötärö tuntuu hieman jytäköityneen, mutta muuten aika normaali. Oon siis 158 cm / 57 kg ja lihaksia löytyy, niin menee varmaan hetki, ennen kuin alkaa kunnolla näkyä 😬😁
 
Näkyy kyllä tosi selkeästi ja on näkynyt alusta alkaen. Mulla tosin on notkoselkä ja muutenkin näytän usein siltä, että olisin raskaana, mutta nyt ei voi erehtyä. Onkin pakko kertoa töissä heti huomenna, kun tässä loman aikana on paisunut entisestään.
 
Takaisin
Top