Millä PP:llä plussasit?

'muurahainen'

Päivystävä dosentti
Kesämammat 2017
Täällä kun piinapäiviä mennään, niin uteliaisuuttani kyselen millä pp:llä plussasit?

Meillä siis ensimmäinen icsi/ivf kierto menossa, niin kaikki on uutta ja ihmeellistä. :)
 
Ainaisiin negatesteihin kyllästyneenä ja jokseenkin toivoni menettäneenä (oireita ei ollut) testasin vasta annettuna testipäivänä.
Punktio oli kp13, alkionsiirto kp18 ja testipäivä kp29. Alkionsiirrosta laskettuna se oli siis PP11, mutta jos punktiopäivän laskee ovulaatioksi, testipäivä oli dpo16.
 
Mulla näkyi 5 ja 6 päivästen blastojen plussat ovisliuskoissa aavistuksen normaalia hailua (joka siis mulla ainakin tulee aina) tummuneempana pp5 lähtien. Raskaustestit näytti tuolloin ns. "roskishaamua". Testiajalla ne näytti haamua pp7. Kummissakin testeissä voin suositella Pregchekin halpisliuskoja, itellä ainakin toiminu ja näyttäny sen mitä pitääkin. Virallinen testipävä oli pp10 kuten kai aina blastojen kanssa. Varhasemmin siirretyistä tullu pelkkiä negoja joten niistä en osaa sanoo.
 
Eka haamu pp8 ja muutama päivä myöhemmin digi näytti 2-3 viikkoa. En tiiä olisko haamu tullut jo aikaisemminkin, mut tuolloin testasin ekan kerran.
 
Kai mä sit kerron oman kokemukseni, kun tässä näin kävi, eli pp 7 ja tulos tämä:
ImageUploadedByVau Foorumi1475784411.094744.jpg
 
Pp 10 haamulla alkoi, jatkui vahvistumista kolme seuraavaa päivää ja testipäivänä myös vahava plussa. Veritestin tuloksista vastauksena ”tukevasti” raskaana.
 
Mä en koskaan ole testannu turhaan ja etukäteen eli testin tein ivf siirrosta 14päivän kuluttua.
Lääkäri varoitti etukäteen testailusta koska jotkin lääkkeet saattaisivat jotain aavistuksenomaista testiin antaa vaikkei raskaus olisikaan alkanut.
 
Takaisin
Top