Mikä ilostuttaa

Eilisen foorumi kännykkä kirjoitus härön takia teki mieli lakkaa ja äsken tehtiin miehen kaa Lakka kääretorttua :)

Sit tänään käytiin joulumarkkinoilla josta poika sai hippi kuplan mukaan. Ja lähikaupan pihaan oli tuotu kuusia myyntiin ja ootin niitten tuoksussa koiran kanssa Ulkona, kun mies ja poika kävi torttu tarvikkeet.. :happy:
 
Sain joulukortit tehtyä ja kirjoitettua, ei jäänyt viimetippaan. Ens vuonna jos pääsis lähettämään niin joskus raivostuttaneet vauvakuvakortit. Sain eilen siivottua, laitettua jouluverhot yms. Ja kaikkein parasta: mies pääsee tänään KOTIIN :smiley-bounce016
 
Mäkin laitan ensi jouluna ne tonttupukuiset lapset joulukorttiin! Ihan vaan vaikka siksi, että sellaiset kortit ovat niin ärsyttäviä :grin Ja pieni piikki sukulaisille, jotka eivät "ehdi" pitää yhteyttä, että näin ne kasvavat... Eka jo koulussa.

Jostain syystä meinasin kirjoittaa taas vauvoista monikossa. Mutta eiköhän siellä se yksi vain köllöttele :joyful:
 
Itse laitoin viime vuonna pojasta ja koirasta tonttu kuvat. Tänä vuonna ei jostai syystä kyennyt kuvailemaan:rolleyes: Valmiit kortit tuli ostettua..
 
Mä ajattelin et kyl semmosia lapsivalokuvakorttejakin vois laittaa, mut sen verran mus on näpertelijän vikaa et jotenki pitäis ite tuunailla kuvasta. Tänä vuonna tyttö maalas vesiväreillä ja mä leikkasin siitä sit joulupalloja; pahville, vähän tähtitarroja ja kimalleliimoja :)

Hitsi mua ilostuttaa, kun sain tänään tehtyä salaattia ruualle :D Tais tyttökin tykätä kun oli perinteisesti kunnon rehut ruuan kyljessä :)
 
Takaisin
Top