Miitinki Helsingissä

Käviskö teille ens viikolla jonain iltapäivänä? Klo 15 kieppeillä/jälkeen?
 
Ainakin keskiviikkona meille käy milloin vain, iltapäivälläkin. Ja myös tiistaina sopii klo 15 jälkeen...
 
Äh. Tiistaina ei sovikaan, kun iltapäivällä meidän talonyhtiössä on pihajumppa ja aattelin mennä kokeilemaan [:)] No, mutta jos keskiviikkona nähtäisiin, niin olisi kiva! Perjantaikin voisi olla hyvä päivä...
 
Juu mä kans totesin, että taitaa tulla liian tiukat päivät... Mutta ens viikolla oon taas "lomalla", niin käy millo vaan!
 
kerkeettekö tapaamaan tällä viikolla? meille käy taas aamupäiväajat [:)]. olisko pe kl 12 esim?? ja ehkä se tapiola on tosiaan just sopivasti bussimatkan päässä!
 
Meillä on tää viikko vähän hankala. Mut ens viikolla sopii kaikkina muina päivinä paitsi ma.
 
Meillä nää muutto härdellit täs pikkuhiljaa alkamassa (kittaamista, maalaamista pakkaamista[:'(]), joten en taida ny ehtiä vähään aikaan. Ja sit ku saahaan muutto hoidettua ni lähetään Keurulle ja luoja ties koska tullaan takaisin.
 
Nähtäisiinkö sitten ilman Piudea keskiviikkona (sama paikka ja aika)?

Ja Piude mukaan taas, kun muut menot helpottaa! Tsemppiä muuttoon! [:)]
 
Joo keskiviikko käy! [:)]

niin siis sehän on jo huomenna, toivottavasti ehdit saada tän mun viestin ennen sitä... [:)]
 
Hei Tytsyt!

Mie olen Hesassa 20-22.8. Tarkoitus olisi sillon 22.8 Sunnuntaina kävästä korkeasaaressa. Että jos joku haluu meitä tulla moikkaamaan niin tervetuloa mukaan eläimiä katselmaan...jos se o enää auki sillo.
 
Hei voitais tullakkin Nuutin kanssa! ellei olla silloin mökillä kun ehkä suunnitelmissa olisi.
Palataan asiaan!!![;)]
 
Takaisin
Top